div_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ser clas har ata133 rundkabler til 70kr stk, er de ok nok eller, ser lit spinkle ut, men ikke vet jeg. http://www.clasohlson.no/images/products/N...7-06_085713.jpg Har også noen ultra ata Belkin rundkabler, sto ikke ata100 eller ata133, men regner med de er raske nok for HD'ene, tar fortsatt like lang tid å brenne dvd, som før "gummien" som ligger rund selve kabelen og ide festet, er ikke fetset, den ligger løst slik at kabeltrådene kan ses, slik var alle i butikken, vet ikke hvordan det er med "merke rundkablene", har alltid brukt flatkabel ligner mye på denne her http://www.mpx.no/img/cache/img_814800943_0.jpg Endret 7. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tror nok de vil fungere helt greit. Er ikke særlig forskjell på IDE kabler generelt. Syns ikke de var noe pene, så hadde kjøpt noe som var litt finere Lenke til kommentar
div_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) hehe, skal ikke være for lange heller, men om ytelsen er lik, generellt, så er det helt supert, gikk for Biltema sine ata133, de var akkurat lange nok, til en ok penge Hvem er "kongen" i rund kabel universet da? Endret 8. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sikkert de som koster mest Tror ikke det er noe betydelig forskjell på noen IDE kabler. Kjøper de som er billigst uansett jeg, alltid funka fint her Lenke til kommentar
Selle Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) De som koster 70 er floppy kabel. ATA kabler koster 149. Jeg har de selv og de fungerer helt greit. Det er litt kraftigere en den på bildet ditt 32-6721 80 cm 2 st IDE/ATA/133 149,00 Endret 8. februar 2005 av Selle Lenke til kommentar
div_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 He ja stemmer så det, de så okay ut de,takk for infoen uansett, var litt for lange, så jeg fikk meg noen 0.6m fra biltema:-) Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 De var jo slanke og fine sånsett men ikke noe tøffe men praktiske på sin måte. Kjører 1x ATA svart, 1xfloppy svart og 1x ATA blå. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har ikke behov for å vise Kabinettet innvendig, så for meg spiller ikke design noe, bare det kabelen virker slik en skal, og er av typen Ide ata133 rundkabel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå