Target.Aquired Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei alle der ute!!! Har nettopp kjøpt meg ei Eheim Pumpe til Vannkjølinga. Som dere vet kjøres denne på 230V/50Hz. Problemet her at jeg må ha ledningen ut a kabinettet noe som er umulig uten at du lager et svært hull eller du kapper ledningen og kobler direkte i kontakt. Mitt problem er at jeg ville hatt en bryter eller helst ha koblet til PSU. Jeg vet WaterChill har en "dings" som en kobler til PSU ( Fra Strømsiden ) da vil pumpa starte når en skrur på PCen Lurte på om det var noen lure hoder der ute som kunne hjelpe meg her??? Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) 12v rele er det ein slik sak du er på utkikk etter? edit: Velkommen til ok.no forum Endret 7. februar 2005 av Ødd Lenke til kommentar
Kristian-- Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Du mener nok et releè! Google litt og se om du finner noen som selger releè til det bruket. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hadde tenkt meg noe slik!! Lenke til kommentar
Anonym1234567890 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Fant denna hos komplett; Pump Control for 220V EHEIM Pumpe Var ikkje noko info eller bilde av den. Du kan senda ein mail til komplett å høyra kva det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå