Tomeddie Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg lurer på hvem som er det beste valget av disse to. Kingston: Kingston OCZ: OCZ Vet ikke helt hvem jeg skal velge å trenger hjelp. Takk! Lenke til kommentar
sycho Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ville helt klart gått for OCZ da. Har heatspreaders og CL2.5 mot Kingston sin CL3. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) OCZ hadde vel blitt mitt valg. Endret 7. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ville av de valgt OCZ minnet, som sagt ovenfor kjappere responstid samtidig ett mer kvalitets inntrykk , de har bedre kjøling da de har "Heatspreaders". Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg hadde valgt Kingston, siden de koster mindre, heatspreaders er bare til pynt og forskjellen på CAS 2.5 og 3 er mikroskopisk. Hvis man selvfølgelig ikke har noe bedre å bruke 150kr på så kan man jo alltids velge OCZ Premier, men når det kommer til kvalitet og ytelse så er det ingen forskjell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå