OyvindN Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg vil at feks dette skal dukke opp hvis jeg trykker på en link/knapp: <table> <tr> <td> </td> </tr> </table> Vil gjøre dette i javascript for å slippe reload. Hvordan gjøre dette? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Slik: <html> <head> <script type="text/javascript"> <!-- function addhtml() { var x=document.getElementById("inserthtml"); x.innerHTML="<table><tr><td> </td></tr></table>"; } //--> </script> </head> <body> <input type="button" name="knapp1" value="Add HTML" onclick="addhtml()" /> <p id="inserthtml"></p> </body> </html> Eller slik: <html> <head> <script type="text/javascript"> <!-- function addhtml() { document.write("<table><tr><td> </td></tr></table>"); } //--> </script> </head> <body> <input type="button" name="knapp1" value="Add HTML" onclick="addhtml()" /> </body> </html> Lenke til kommentar
emilhauk Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Stilig Kommer dette da under den knappen det er snakk om? Altså inni i <p>taggen</p>. Her vil også alle andre type tagger fungere ikke sant? For eksempel <table id="blah"> <div id="blah"> osv? -Emil Endret 8. februar 2005 av emilhauk Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det øverste eksemplet legger til data på siden (det fjerner ikke noe), det nederste fjerner alt og legger til ny data. Jeg tror denne skal fungerer med det meste, ja. Blant annet "div" og "table". Husk at du må endre ID-en oppe i JavaScript-koden også, hvis du endrer på et objekt/element. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå