Gå til innhold

Spørreundersøkelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, for at jeg skulle besøkt det jevnlig, måtte det være noe der som fanger oppmerksomheten min, det må oppdateres hver dag, og jeg har aldri hørt om siten før, så først nå har jeg sjekket det.

virker grei den sia der :smile:

G

Lenke til kommentar

Takker og bukker! :smile:

Ettersom det foreløpig kun er jeg som driver siden, er det begrenset hvor mange artikler osv. jeg får skrevet daglig. I tillegg går jeg på skole.

Men jeg prøver å oppdatere hvertfall en gang eller to daglig...

I tillegg er jeg i full gang med en ny programmeringsseksjon med skoler/artikler.

PS:

Jeg er på utkikk etter skribenter, så hvis noen er interessert, send meg en mail. Jeg driver siden kun på hobbybasis, så du må være villig til å arbeide gratis.

Med vennlig hilsen

Sindre

ComputerSource.no

[email protected]

[ Denne Melding var redigert av: ComputerSource på 2002-06-19 14:01 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-19 11:47, ComputerSource skrev:

Jeg driver eget nettsted, og vil gjerne invitere til en liten spørreundersøkelse:

Hva må til for at nettopp
du
ville besøkt
jevnlig? Eller synes du den allerede er interessant?`

Hei, hyggelig å se at det er flere som kommer på banen med datanyheter. Derimot er vi ikke så glade for at andre nettsteder bruker forumet vårt til reklame.

Håper dere/du lykkes med siden, men jeg velger å stenge denne tråden. Vi behandler alle likt her og samtlige "reklame"-poster blir stengt.

Forøvrig ser jeg dere bruker Infosatellite veldig mye som kilde :smile: Det er kona til Jan Aril Sigvarten som driver siden (vår hoved nyhetsreporter).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...