ComputerSource Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg driver eget nettsted, og vil gjerne invitere til en liten spørreundersøkelse: Hva må til for at nettopp du ville besøkt ComputerSource.no jevnlig? Eller synes du den allerede er interessant?` Kom med deres meninger! Med vennlig hilsen Sindre ComputerSource.no [email protected] Lenke til kommentar
grendel Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Tja, for at jeg skulle besøkt det jevnlig, måtte det være noe der som fanger oppmerksomheten min, det må oppdateres hver dag, og jeg har aldri hørt om siten før, så først nå har jeg sjekket det. virker grei den sia der :smile: G Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei ComputerSource! Som nemt over må det være noko på ei site som fanger oppmerksomheten min slik at eg kommer tilbake.Og at den blir forholdvis oppdatert. Layouten på siden virka ok. Lenke til kommentar
ComputerSource Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Takker og bukker! :smile: Ettersom det foreløpig kun er jeg som driver siden, er det begrenset hvor mange artikler osv. jeg får skrevet daglig. I tillegg går jeg på skole. Men jeg prøver å oppdatere hvertfall en gang eller to daglig... I tillegg er jeg i full gang med en ny programmeringsseksjon med skoler/artikler. PS: Jeg er på utkikk etter skribenter, så hvis noen er interessert, send meg en mail. Jeg driver siden kun på hobbybasis, så du må være villig til å arbeide gratis. Med vennlig hilsen Sindre ComputerSource.no [email protected] [ Denne Melding var redigert av: ComputerSource på 2002-06-19 14:01 ] Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Vel.. hmm.. jeg vet ikke helt hva det er, men jeg syns faktisk den siden er vanskelig å lese.. Er kanskje noe med fargekombinasjonen? Ellers virker den grei.. Spesielt siden det bare står en mann bak den! Lenke til kommentar
adg Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jammen liurt av deg å bruke forumet som gratis "reklameavis"..... NEI! -Forumet er ikke til reklame er det vel...? Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei.. enig med en her, med at farge valget er kansje litt.. "uklart".. vet ikke om jeg klarer helt å utdype det jeg mener, men du bør lage litt mere kontraster.. MEN ELLERS EN MEGET POTENSIELL SIDE... :smile: Lenke til kommentar
Senitel Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 hei.. en ting til... layouten var fin.. men du BØR skifte ut .:CoputerSource:. merket der oppe med noe litt mere "Fancey"... bare et tips.. er den litt hardware.no inspirert ? Lenke til kommentar
eldar Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Du må ha noe andre sider har. Å liste opp artikler andre har skrevet er det lite vits i. Lenke til kommentar
ludolf Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Dette er vel stort sett bare en mirror av Hardware.no? Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 ser fint ut.... kommer kanskje til å stikke innom av og til.... hvis det blir en "blåkopi" av hw-no, så gidder jeg nok ikke... Lenke til kommentar
pskard Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 11:47, ComputerSource skrev:Jeg driver eget nettsted, og vil gjerne invitere til en liten spørreundersøkelse:Hva må til for at nettopp du ville besøkt ComputerSource.no jevnlig? Eller synes du den allerede er interessant?` Hei, hyggelig å se at det er flere som kommer på banen med datanyheter. Derimot er vi ikke så glade for at andre nettsteder bruker forumet vårt til reklame. Håper dere/du lykkes med siden, men jeg velger å stenge denne tråden. Vi behandler alle likt her og samtlige "reklame"-poster blir stengt. Forøvrig ser jeg dere bruker Infosatellite veldig mye som kilde :smile: Det er kona til Jan Aril Sigvarten som driver siden (vår hoved nyhetsreporter). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg