The_Simpsons Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hey! Er det noen som har noe erfaring med dette headsette? Er det bra? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har aldri prøvd det eller hørt noe særlig om det, men jeg hadde blitt både sjokkert og lei meg om det ikke er det ! Lenke til kommentar
The_Simpsons Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ok. Men er dette noe å satse på hvis man vil ha god lyd? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Ok.Men er dette noe å satse på hvis man vil ha god lyd? Tja, er virkelig ikke rette mannen til å svare på det, men jeg kan si noe som jeg derimot vet og det er at det er god lyd i Koss hvis det kan på noen som helst slags måte være til hjelp Hvis du ikke har så veldig til hastverk så er det sikkert en eller annen som popper innom tråden og svarer noe fornuftit! Edit: Her finner du nok noe mer fornuftigt ! Endret 7. februar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ok.Men er dette noe å satse på hvis man vil ha god lyd? Nei, det fungerer dårlig til musikk. Lenke til kommentar
The_Simpsons Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ok.Men er dette noe å satse på hvis man vil ha god lyd? Tja, er virkelig ikke rette mannen til å svare på det, men jeg kan si noe som jeg derimot vet og det er at det er god lyd i Koss hvis det kan på noen som helst slags måte være til hjelp Hvis du ikke har så veldig til hastverk så er det sikkert en eller annen som popper innom tråden og svarer noe fornuftit! Edit: Her finner du nok noe mer fornuftigt ! Blei egentlig bare forvirra. Noen mener det er bra, andre menere det er dårlig. Hadde KOSS headsett, men jeg har ødlagt det. Har du noen andre headsettt å anbefale? Lenke til kommentar
The_Simpsons Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ok.Men er dette noe å satse på hvis man vil ha god lyd? Nei, det fungerer dårlig til musikk. Ok. Noen andre anbefalninger? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vet ikke hvor mye penger du vil bruke, men Beyerdynamic DT231 er en sikker vinner. Koster ca 600. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Enig med Peterman, DT231. Lenke til kommentar
ggp Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 sennheiser HD 550 er bra. Bruker det selv Koster rundt 700 kr ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå