DevN Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg intresert. Kan ta meg av pcw og sånn... Add meg på msn [email protected] Si meg, har du to brukere på forumet, eller? I denne tråden har visst en annen samme e-postadresse. Merkelig! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg har lyst til å joine. Kan ta av meg spraytags.(er vant med photoshop og wally, så det skal gå bra) Har kildekoden til denne cs-siden her: kye.moo.no, broren min som har laget den, og frivillig gitt den til meg, så bryter ikke noen lover med å bruke den. MSN: [email protected] Email: [email protected] (btw, har 50 gmails som jeg kan gi ut, så bare å pm'e meg hvis du vil ha) Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Eg spørr igjen. Blir dette noko av? Det hadde vert fint med ein tilbakemelding Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg vil joine jeg og, prøvde å starte en men ingen ser ut til å ville joine den, men men. Er det 1.6 eller Source? spiller css jeg, hvis det er 1.6 gidder ikke jeg joine. Hadde vært fint visst trådstarter hadde svart på postenne. "De som er interesert i en css klan, sjekk min post på dette forumet." Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Jeg vil joine jeg og, prøvde å starte en men ingen ser ut til å ville joine den, men men. Er det 1.6 eller Source? spiller css jeg, hvis det er 1.6 gidder ikke jeg joine. Hadde vært fint visst trådstarter hadde svart på postenne. "De som er interesert i en css klan, sjekk min post på dette forumet." 1.6 har CSS oxo men spiller helst 1.6 Eigentlig så står det at det er 1.6 men setningen kan vera misforståande. Btw: Angåande den tråden din og clanen. Vis det er ingen som svarer så finnst det allikevel mange andre claner der "ute". Prøv irc Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Kan du gi meg adressa hvor jeg kan finne folk? Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg blir med hvis det er 1,6! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ja nå er det elleve som vil joine vis eg har telt rett. Fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå