pr0xy H4xx0r Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 synest ikkje lisa kudrow er så bra i friends Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Vin Diesel, eller Øl Bensin som jeg liker å kalle han. Større dass skuespiller skal en leite lenge etter. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Aller dårligste skuespillerprestasjon så jeg i en Knight Rider episode (mener episoden heter Soul Survivor). Den herlige prestasjonen kommer fra en kvinne i nød som står i veikanten og roper "help!" da Michael Knight kommer til unnsetning. Den dama (vet dessverre ikke navnet hennes (bombe)) eier INGEN egenskaper. Bare se episoden, så vil det ikke herske noen tvil om at dette er DEN dårligste skuespilleren dere noen sinne har sett! Episoden finnes forresten på Best of Knight Rider DVD'en som selges på platekompaniet... Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Jeg har sjelden sett noen ha så lite sjel som Val Kilmer i "Batman Forever" Han tilfører ikke filmen noen ting. Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Keanu Reeves og Orlando Bloom er 2 stk. skuespillere uten sjel. De trenger en god karakter for å gjøre en god figur på film. De kan ikke, i motsetning til andre, tilføye noe interessant til en karakter. Det virker i alle fall sånn på meg. Ben Affleck er dyktig i flere filmer (Chasing Amy, Boiler Room), men Adam Sandler har jeg aldri hatt sansen for. Keanu Reeves. Ben Affleck. Tror disse kniver om hvem som er best i pappfigur-kunst (som altså er forskjellig fra skuespillerkunst). Er tiden moden for en poll? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Er mange å velge mellom, så jeg plukker ut en som jeg irriterer meg over per dags dato. Og det er fyren som spiller Boone i Lost. I en så god serie så er det plagsomt å ha en så dårlig skuespiller løpende rundt. Av klassikerne så er nok Steven Seagal høyt oppe. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 For de som har sett Plan 9: the gravediggers. Den støttes veldig mye! Der har du latterlige skuespillere. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 9. mars 2005 Del Skrevet 9. mars 2005 Keanu Reeves. Ben Affleck. Tror disse kniver om hvem som er best i pappfigur-kunst (som altså er forskjellig fra skuespillerkunst). Er tiden moden for en poll? Keanu Reeves eier jo. Synes at han har gjort mange gode filmer med suksess, Speed, Matrix og Constanine(foresten veldig bra film) Men kan godt nevne at Van Dame er den verse skuespilleren jeg vet om. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Alle som var med i Manos. Satt og måpte gjennom hele filmen. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Alle som var med i Manos. Satt og måpte gjennom hele filmen. Du vet ikke tilfeldigvis hvor man kan få kjøpt den? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg bestilte den fra www.dvdpacific.com Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 10. mars 2005 Del Skrevet 10. mars 2005 keanu reeves er no i hvertfall drit bra i matrix Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Britney er det ikkje ein fordel å skrive hvilken britney? Endret 14. mars 2005 av pr0xy H4xx0r Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Sikkert nevnt før, men jeg syns ikke Arnold er så veldig begavet.. Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Britney? hun eier! ok, hun er pen, og duger til pynt..kanskje ikke fim Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 (endret) Tekst Endret 12. september 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Nå var ikke akkurat Crossroads en bra film, og Britneys rolle var heller ikke Oscar-materiale, men jeg synes ikke hun er den mest talentløse skuespilleren. Hun spillte ikke noe dårlige enn det som er standarden for chick flick-filmer. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 hun er ganske fin da Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 14. mars 2005 Del Skrevet 14. mars 2005 Jeg synes likevel hun bør holde seg langt unna alt som har med film å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå