Gå til innhold

Mest talentløse skuespiller?

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Aller dårligste skuespillerprestasjon så jeg i en Knight Rider episode (mener episoden heter Soul Survivor). Den herlige prestasjonen kommer fra en kvinne i nød som står i veikanten og roper "help!" da Michael Knight kommer til unnsetning. Den dama (vet dessverre ikke navnet hennes (bombe)) eier INGEN egenskaper. Bare se episoden, så vil det ikke herske noen tvil om at dette er DEN dårligste skuespilleren dere noen sinne har sett! Episoden finnes forresten på Best of Knight Rider DVD'en som selges på platekompaniet...

Lenke til kommentar
Keanu Reeves og Orlando Bloom er 2 stk. skuespillere uten sjel. De trenger en god karakter for å gjøre en god figur på film. De kan ikke, i motsetning til andre, tilføye noe interessant til en karakter. Det virker i alle fall sånn på meg.

Ben Affleck er dyktig i flere filmer (Chasing Amy, Boiler Room), men Adam Sandler har jeg aldri hatt sansen for.

Keanu Reeves. Ben Affleck. Tror disse kniver om hvem som er best i pappfigur-kunst (som altså er forskjellig fra skuespillerkunst). Er tiden moden for en poll?

Lenke til kommentar

Er mange å velge mellom, så jeg plukker ut en som jeg irriterer meg over per dags dato.

Og det er fyren som spiller Boone i Lost. I en så god serie så er det plagsomt å ha en så dårlig skuespiller løpende rundt.

Av klassikerne så er nok Steven Seagal høyt oppe.

Lenke til kommentar
Keanu Reeves. Ben Affleck. Tror disse kniver om hvem som er best i pappfigur-kunst (som altså er forskjellig fra skuespillerkunst). Er tiden moden for en poll?

Keanu Reeves eier jo. Synes at han har gjort mange gode filmer med suksess, Speed, Matrix og Constanine(foresten veldig bra film) :D

Men kan godt nevne at Van Dame er den verse skuespilleren jeg vet om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...