Saftis Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Må være fjortiser som kun kan si at Steven Seagal er en dårlig skuespiller. Omvendt. No-brainer actionfilmer med harry "tørrvittige" kommentarer er fjortismat. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Hayden Christensen figurerer høyt på min liste over talentløse skuespilllere, hans tolkning av Anakin Skywalker er med på å trekke SWII langt ned i gjørma... Så sant så sant. Jeg syns at han er utrolig dårlig. Så han først i Episode 2. Så i Shattered glass. Skjønner ikke hvordan Lucas klarte å velge han. Lenke til kommentar
bjarne88 Skrevet 21. februar 2005 Del Skrevet 21. februar 2005 Hayden Christensen figurerer høyt på min liste over talentløse skuespilllere, hans tolkning av Anakin Skywalker er med på å trekke SWII langt ned i gjørma... Så sant så sant. Jeg syns at han er utrolig dårlig. Så han først i Episode 2. Så i Shattered glass. Skjønner ikke hvordan Lucas klarte å velge han. nå har jo ikke Lucas akkurat valgt så mange gode skuespillere i noen av filmene sine da:) utenom to kanskje Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ben Affleck og Chuck Norris er forferdelige. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Asthon Kutcher har jeg dessverre sett lite til. Husker han kun fra The Patriot, der han gjorde en ok rolle, og han gjorde ikke noe spesielt inntrykk på meg. Derfor nominerte jeg ikke han. Kanskje ikke så rart at Ashton Kutcher ikke ga deg noe bra inntrykk i den filen, for han var ikke med i den.... :!: ...men det var kanskje Heath Ledger du tenkte på? mvh Pantera Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ups! Flaut Tenkte nok på Heath Ledger ja. Hmm, Ashton Kutcher kom jeg på at jeg har sett i den fryktelig fæle My Boss's Daughter. Har fortrengt filmen, så jeg husker ikke stort av skuespillerprestasjonene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Ben Affleck Vet ikke om du har sett ham i Jersey Girl, men han overasket meg i den. Verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Jeg så for ikke så lenge siden Team Antonsen Live show.Fy flate. Mann må jo være hjernedød deluxe for og kunne si at det var morsomt. Det er "norsk humor" på sitt beste Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vet ikke om du har sett ham i Jersey Girl, men han overasket meg i den. Verdt å få med seg. Nei, den har jeg ikke sett. Men alle filmene jeg har sett ham i, har vært flaue. Kan ikke basere et svar på annet enn det. Men OK, hvis du anbefaler filmen, kan det sikkert være verdt å sjekke den ut. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Vet ikke om du har sett ham i Jersey Girl, men han overasket meg i den. Verdt å få med seg. Nei, den har jeg ikke sett. Men alle filmene jeg har sett ham i, har vært flaue. Kan ikke basere et svar på annet enn det. Men OK, hvis du anbefaler filmen, kan det sikkert være verdt å sjekke den ut. Det stemmer at han er tragisk i Armageddon og Gigli og gjerne alle de andre drittfilmene han har vært med i, i Smith sine filmer (forresten, sjekk ut Dogma òg) får han artige roller. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 [ (aero^^ @ 23/02/2005 : 12:31) Ben Affleck Vet ikke om du har sett ham i Jersey Girl, men han overasket meg i den. Verdt å få med seg. ] Noen andre filmer med Ben Affleck man bør få med seg: Dogma Good Will Hunting Changing Lanes The Sum Of All Fears Fyren har egentlig talent. Bare så synd han kaster det bort i så mange drittfilmer, som f.eks Reindeer Games, Armageddon og Paycheck. mvh Pantera Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Good Will Hunting, ja! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Bare glem alle forslagene til nå. Mest talentløse skuespiller historien må jo være Anna Nicole Smith...... Se filmen Skyscraper, så skjønner alle hva jeg mener....jeg trudde faktisk ikke det gikk an å spille så dårlig.....til og med Tanya Hansen har skuespiller-talent i forhold. Det hjelper ikke at dama har schvære pupper....hu er rett og slett håpløs. Hu har visst vært med i en film til, men den husker jeg ikke hva heter, men det er kanskje like greit.... :!: mvh Pantera Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Hm, Dogma ja. Lenge siden jeg har sett den, men husker at jeg likte den. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 24. februar 2005 Del Skrevet 24. februar 2005 Han som spiller Noch i Son of the beach elns. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Han som spiller Noch i Son of the beach elns. Støttes ganske mye Men så er den serien en smule ironisk også Endret 25. februar 2005 av MallRaT Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Selv om serien bringer med seg mye nostalgi, kan det ikke feies under en van, at denne gjengen ikke er spesielt dyktige skuespillere.. http://images.amazon.com/images/P/B00005JN80.01.LZZZZZZZ.jpg I pity the fool, who doesn't like Mr. T Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Han som spiller Noch i Son of the beach elns. Støttes ganske mye Men så er den serien en smule ironisk også Hehe, ja en smule Lenke til kommentar
gresh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Golden Raspberry Award motstykket til Oscar Award. Årets vinnere (tapere) Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Vin Diesel, eller Øl Bensin som jeg liker å kalle han. Større dass skuespiller skal en leite lenge etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå