Gå til innhold

Mest talentløse skuespiller?

Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
In hell er jo en av de bedre prestasjonene hans da!

Det var derfor jeg spurte om du hadde sett den. Bare jeg formulerer det som 'en av hans beste' i stedet for 'en av hans bedre', fordi han spiller alltid bra :thumbup:

I Wake of Death gjør han forresten og en fantastisk jobb på lik linje med In Hell.

Denne er nok ikke dum for deg http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=122983 :)

Hvis du trykker på en av linkene i signaturen min, så kan du se at jeg har kjøpt den for lenge siden :!:

Lenke til kommentar
Jeg og elsker Woody Allen, men han har en såpass spesiell og 'ekstrem' stil, at det alltid kommer til å være noen som misliker han.

Jeg husker jeg så klipp fra en film som var vanvittig morsom.

kan det ha vært Crimes and Misdemeanors? Er så lenge siden..

Lenke til kommentar
Jeg og elsker Woody Allen, men han har en såpass spesiell og 'ekstrem' stil, at det alltid kommer til å være noen som misliker han.

Jeg mener å ha sett de fleste større filmene hans, hva som skjedde i scenen? Kanskje jeg kan hjelpe deg, hvis du har lyst å se hele filmen liksom...

Lenke til kommentar

For mange mange år siden så likte jeg faktisk Steven Seagal-fimer. I første rekke Under Siege, kanskje fordi at jeg fikk se puppene til Erika Eleniak (hey, jeg var ikke så gammel da), men likte også Seagal (ikke på den måten).

Da jeg så filmen igjen noen år senere var det bare "WTF? Likte jeg faktisk det her?" Må bare si at Mad TV hadde noen utrolig bra Arnold og Seagal-parodier.

Lenke til kommentar

Jeg mener å ha sett de fleste større filmene hans, hva som skjedde i scenen? Kanskje jeg kan hjelpe deg, hvis du har lyst å se hele filmen liksom...

Det er så lenge siden. Starten av videregående eller noe tror jeg.. Eneste jeg husker er at allen og en annen person satt på en benk og prata... tror jeg :D Nei må nok finne den sjøl. Film med litt svart humor i tror jeg.

Lenke til kommentar

De som klager på Ben Affleck kan ikke ha sett filmer som Dogma, Chasing Amy og Sum of All Fears.

Dere stakk vel ned på videosjappa (nedlastingsjappa) og skaffet filmer som Phantoms og Gigli.

Mye av hva skuespillerene får til avhenger av manus og regi. Bare se på Laurence Fishburne i The Matrix. Han er normalt en god skuespiller, men her er han helt jævelig. Det er helt klart at regissørene har prøvd å gjøre ham kuul. Men det hele blir bare dumt med masse dårlig og treig dialog.

Lenke til kommentar
De som klager på Ben Affleck kan ikke ha sett filmer som Dogma, Chasing Amy og Sum of All Fears.

Riktig.

Sum of All Fears er kanskje ikke en topp film i seg selv, men Affleck gjør det bra i den. Dogma er utrolig bra.

Affleck har gjort en del feilvalg, men det gjør han ikke til "mest talentløse skuespiller".

De mest talentløse skuespillerne kommer man nok bare til å se i en film. De kommer ikke til å få spille i en ny film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...