Ø.B. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jean Claude Van Damme er jo ikke av de frakkeste akkurat. Hvis du har sett In Hell (aka The Savage) eller Wake of Death så skal jeg respektere meningen din, selv om jeg er dypt uenig. In hell er jo en av de bedre prestasjonene hans da! Synes du det er en bra skuespiller altså? Hver sin smak. Har ikke sett Wake of death tror jeg, men ganske mange andre med fyren. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg nominerer Tom Green, eller Sean William Scott. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg nominerer Tom Green, eller Sean William Scott. Sean William Scott er da MILEVIS bedre enn Tom Green, mener nå jeg.. Men, som en nevnte her, Lisa Kudrow er ikke noe særlig og er laaangt værre enn SWS.. Synes ikke han er så ille jeg.. igjen; my opinion.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mila Jovovitch elns. Ellers er jeg ikke akkurat imponert over Dolph Lundgren heller. Ben Stiller og Adam Sandler er jo 2 fantastiske komedie skuespillere da, Spesielt sistnevnte. Big daddy er jo sååå søt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Keanu Reeves og Orlando Bloom er 2 stk. skuespillere uten sjel. De trenger en god karakter for å gjøre en god figur på film. De kan ikke, i motsetning til andre, tilføye noe interessant til en karakter. Det virker i alle fall sånn på meg. Ben Affleck er dyktig i flere filmer (Chasing Amy, Boiler Room), men Adam Sandler har jeg aldri hatt sansen for. Endret 8. februar 2005 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Seann William Scott er jo en av mine helter. Han er dessuten veldig flink, selvom han ikke kunne spille noe seriøst. og ja han heter faktisk Seann kke noe typo fra min side. Skal man nevne Seann som en dårlig skuespiller skjønner jeg ikke at du ikke nevner Ashton Kutcher. Han er også flink synes jeg. Innenfor sin sjanger velogmerke. Jeg tør f.eks ikke se Ashton Kutcher i the butterfly effect. Den kan jo ikke være bra.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ashton Kutcher eier The Butterfly Effect. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 oi det hadde jeg troddd Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) In hell er jo en av de bedre prestasjonene hans da! Det var derfor jeg spurte om du hadde sett den. Bare jeg formulerer det som 'en av hans beste' i stedet for 'en av hans bedre', fordi han spiller alltid bra I Wake of Death gjør han forresten og en fantastisk jobb på lik linje med In Hell. Endret 8. februar 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Arnold Schwarzeneger Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Segal og Van Dam. Resten av mølet later jeg som om de spiller dårlig selv.. da blir det lettere og se film Edit: Og arnold er faen ikke dårlig!!! Endret 8. februar 2005 av Loffelur Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ganske god i Friends ihvertfall, men min personlige mening er at Friends-skuespillerene ikke egner seg til annet enn Friends. Blir bare teit å se dem i spillefilmer på en måte.. Et par unntak da. David Schwimmer i Band of Brothers var jo bra. Og Courteney Cox i diverse filmer er helt grei. Og så var det noen her som så ned på Liv Tyler pga LOTR-filmene. Jeg, for min del, simpelthen elsker den dama (sitt utseende iallfall). Verste skuespiller? Ingen jeg hater mer enn Geena Davies iallfall, vet bare ikke helt hvorfor. Eneste bra filmen jeg har sett med henne er Beetle Juice, og selv der får jeg vemmelser av henne. (Filmen styres forresten totalt av Michael Keaton, han er flink synes jeg.) PS: Arnold er kanskje dårlig å spille, men er jo ganske kul i enkelte roller (f.eks. som T-800 i Terminator 2). EDIT: typo. Endret 8. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hovedpersonene i "Olsenbanden junior". Uten tvil. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ashton Kutcher var kjedelig i Butterfly Effect og den hadde vært bedre med en annen. Affleck er sjef i Dogma. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 PS: Arnold er kanskje dårlig å spille, men er jo ganske kul i enkelte roller (f.eks. som T-800 i Terminator 2). Folk tror Arnold er elendig p.g.a hans østerikske aksent. Sammenlignet med Vin Diesel (som ikke blir forvist til B-filmene fordi mange fjortiser synest at han er stor, tøff, maskulin og skummel) er Arnold virkelig en karakterskuespiller. Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Seann William Scott er jo en av mine helter. Han er dessuten veldig flink, selvom han ikke kunne spille noe seriøst. og ja han heter faktisk Seann kke noe typo fra min side. Skal man nevne Seann som en dårlig skuespiller skjønner jeg ikke at du ikke nevner Ashton Kutcher. Han er også flink synes jeg. Innenfor sin sjanger velogmerke. Jeg tør f.eks ikke se Ashton Kutcher i the butterfly effect. Den kan jo ikke være bra.. Mulig du mener han er flink, men jeg liker rett og slett ikke fyren på film. (dette baserer jeg på american pie 1-3, velcome to the jungle, og Road trip) Dette er så klart bare min mening Asthon Kutcher har jeg dessverre sett lite til. Husker han kun fra The Patriot, der han gjorde en ok rolle, og han gjorde ikke noe spesielt inntrykk på meg. Derfor nominerte jeg ikke han. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 In hell er jo en av de bedre prestasjonene hans da! Det var derfor jeg spurte om du hadde sett den. Bare jeg formulerer det som 'en av hans beste' i stedet for 'en av hans bedre', fordi han spiller alltid bra I Wake of Death gjør han forresten og en fantastisk jobb på lik linje med In Hell. Denne er nok ikke dum for deg http://play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=122983 Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ho med mørkt hår i 1881 reklamen Der sa du det. Den værste skuespilleren i historien. Andre værstinger som er værdt å nevne: David Hasselhoff, Shaquile O'neal i Stålmannen :!: og sikkert endel andre filmer. Så til sist har vi indianeren Steven Seagal. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ho med mørkt hår i 1881 reklamen Der sa du det. Den værste skuespilleren i historien. Andre værstinger som er værdt å nevne: David Hasselhoff, Shaquile O'neal i Stålmannen :!: og sikkert endel andre filmer. Så til sist har vi indianeren Steven Seagal. Hehe, Stålmannen ja! Hehehe, husker den forferdelige filmen :!: Men Seagal er jo den desidert beste skuspilleren, hallo! Neida , Seagal er nasty Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Seagal er jo helt vill som kokk da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå