Simkin Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nominerer Chuck Norris aka Walker, Texas Ranger. han er da vel ikke så ille Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nominerer Chuck Norris aka Walker, Texas Ranger. han er da vel ikke så ille Han er ille, jo. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan huske det var en i "passions" som sugde noe helt jævli. Det gjorde hele serien forresten, men han var hysterisk dårlig. Helt enig! "EN"? Vil nå si alle jeg men... Og alle i Sunset Beach. Home and Away - ikke like ille her som i de 2 over, men... Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ben Affleck. Ingen under, ingen ved siden. Kunne ikke vært mer enig Kunne ikke vært mindre uenig. :!: Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Vil nå si alle jeg men... Og alle i Sunset Beach. Home and Away - ikke like ille her som i de 2 over, men... Finnes det såper og med gode skuespillere? Den jeg synes er den verste skuespilleren... Steven Seagal er vel en kanditat, men Dolph'ern (Lundgren) tar nok bløtkaka ja Endret 7. februar 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 De som synes Ben Affleck eller Chuck Norris er de dårligste skuespillerne i verden, de har ikke sett mange filmer. Kanskje noen av de mest oppskrytte, men langt fra de dårligste. Det er egentlig veldig vanskelig å si hvem som er dårligst. Noen ganger er manuset og regisøren så dårlig at ikke engang Walken klarer å redde filmen. Personlig holder jeg en finger på alle skuespillerne som har vært med i en Troma-film. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 De som synes Ben Affleck eller Chuck Norris er de dårligste skuespillerne i verden, de har ikke sett mange filmer. Kanskje noen av de mest oppskrytte, men langt fra de dårligste. Det er egentlig veldig vanskelig å si hvem som er dårligst. Noen ganger er manuset og regisøren så dårlig at ikke engang Walken klarer å redde filmen. Personlig holder jeg en finger på alle skuespillerne som har vært med i en Troma-film. Om vi skal begynne sånn så nominerer jeg meg selv til tidenes værste skuespiller. Antar at vi snakker om folk som spiller i relativt store produksjoner her Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jean Claude Van Damme er jo ikke av de frakkeste akkurat. Lenke til kommentar
Gimlin Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kanskje ikke den dårligste men den jeg hater mest er Liv Tyler. Hun og Peter Jackson egenhendig ødela en perfekt bok (ja jeg vet at som en film er den utrolig bra, men det er litt vansklig og glemme boka når man ser den.) Favoritt skuspilleren min er Walken er vankelig og kåre den dårligste skuspilleren, bedre og kåre den du hater mest. Ser utrolig mye filmer (jobben min, mer eller mindre) og har sett så vanvittig mange dårlige filmer/skuspillere gjennom tidene at det gjør vondt. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jean Claude Van Damme er jo ikke av de frakkeste akkurat. Hvis du har sett In Hell (aka The Savage) eller Wake of Death så skal jeg respektere meningen din, selv om jeg er dypt uenig. Jeg kan godt si at en skuespiller som f eks Shô Kosugi, Shaquille O'Neal, eller han lille gutten i Mad Max 2 osv er dårligst. Men jeg HATER Kirsten Dunst. Selv om hun er 'flinkere' som skuespiller enn de andre, så er det noe med den dama jeg får fnatt av og prøver så godt jeg kan å unngå filmene hennes. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mye drøye påstander her altså, må selv si jeg har sansen for både segal, chuck norris og virkelig ben affleck. vil heller si at vin diesel og the rock burde få prisen, i kombinasjon med britney og halle barry i catwoman Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ho med mørkt hår i 1881 reklamen Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva med Ben Stiller eller Adam Sandler? De er til å bli grå i håret av... Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg klarer ikke å se filmer med Julia Roberts. Sikkert en personlig greie Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dolph Lundgren stiller sterkt. http://www.imdb.com/name/nm0000185/ det er og blir det samme som arnold i film... En stor body builder som gjør som han får beskjed om, bli sjeldent bra filmer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dolph Lundgren stiller sterkt. http://www.imdb.com/name/nm0000185/ det er og blir det samme som arnold i film... En stor body builder som gjør som han får beskjed om, bli sjeldent bra filmer.. Nå synes jeg faktisk du tar riv ruskende feil. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Arnold og Dolph tolker Shakespeare..........DET hadde vært noe Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva med Ben Stiller eller Adam Sandler? De er til å bli grå i håret av... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Norske såpeserieskuespillere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå