Gå til innhold

Mest talentløse skuespiller?


Dragon Hunter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gidder egentlig å nevne åpenbare kandidater som Arnold og hans likemenn. Jeg vil nevne noen jeg bestemt mener ikke fortjener å tjene penger på yrket eller skulle i det minste gitt seg mens leken var god:

 

Kvinnene:

Sigourney Weaver, Jennifer Lopez, Julia Roberts, Neve Campbell, Sandra Bullock, Halle Berry, Glenn Close, Kim Basinger, Minnie Driver, Jami Lee Curtis.............

 

Mennene:

Robin Williams, John Hurt, Matt Damon, John Lithgow, Keanu Reeves, Willem Dafoe, Forest Whitaker, Cuba Gooding Jr, Hugh Grant, Harrison Ford..............

 

Eg håpar verkeleg at Willem Dafoe kjem under "skulle gitt seg mens leken var god", for han spelar som ein GUD i "Boondock Saints"!

 

Elles er eg sjokkert over nokre av namna som blir nemnde her. Ben Affleck? Skodespelarprestasjonane hans er jo kvalitet! Eller, kanskje ikkje kvalitet, men han er no iallefall betre enn dei som spelar i Hotel Cæsar! Altso, med ALLE dei elendege pop-artistane og k-skodespelarane som TRUR dei kan spele, so nemnar de faktisk Ben Affleck? Har de sett meir enn 3 filmar?

 

Og er det berre meg som synst at Vin Diesel gjer ein ok jobb i Pitch Black?

 

Eg har òg eit hat for Julia Roberts: eg taklar berre ikkje stemma eller utsjånaden til den kjerringa.

 

Men det er berre å slå på tv2 ein dag dei viser Hotel Cæsar, so ser de med ein gong fleire gode kandidatar til tidenes dårlegaste skodespelarar!

Lenke til kommentar
Harrison Ford er ikke dårlig da. Han er superflink.

Harrison var flott han. Nå er han bare en parodi på seg selv. Det samme gjelder dessverre Jack Nicholson og Eddie Murphy også.

Du sku faen meg hatt juling..Jack Nicholson er kanskje en av de beste skuespillerene som finnes. Har du sett The Shining eller Gjøkeredet? Håper for din skyld at du ikke har det..

Lenke til kommentar
Harrison Ford er ikke dårlig da. Han er superflink.

Harrison var flott han. Nå er han bare en parodi på seg selv. Det samme gjelder dessverre Jack Nicholson og Eddie Murphy også.

Du sku faen meg hatt juling..Jack Nicholson er kanskje en av de beste skuespillerene som finnes. Har du sett The Shining eller Gjøkeredet? Håper for din skyld at du ikke har det..

Les nå hva han har skrevet... At de var flink, men ikke er det nå. Det vil si at før (du vet, før i tiden, da Gjøkeredet og Shining ble laget) var han god, mens nå tar han dårlige roller og imponerer ikke.

Skjønner du nå?

Lenke til kommentar
Harrison Ford er ikke dårlig da. Han er superflink.

Harrison var flott han. Nå er han bare en parodi på seg selv. Det samme gjelder dessverre Jack Nicholson og Eddie Murphy også.

Du sku faen meg hatt juling..Jack Nicholson er kanskje en av de beste skuespillerene som finnes. Har du sett The Shining eller Gjøkeredet? Håper for din skyld at du ikke har det..

Les nå hva han har skrevet... At de var flink, men ikke er det nå. Det vil si at før (du vet, før i tiden, da Gjøkeredet og Shining ble laget) var han god, mens nå tar han dårlige roller og imponerer ikke.

Skjønner du nå?

Jupp akkurat det jeg mener. Men observer Nicholson nøye, han har kun et ansikt å spille på. Det er helt ok det, men da bør man unngå å bli overeksponert.

Lenke til kommentar
Tja. David Hasselhoff og The Governator er vel heller ikke krem-skuespillere..

Jeg så nettopp første episode av Knight Rider, og må si at jeg nesten holdt på å le meg i hjel både av Hasselhoff og begge de kjerringene som var med i den... :thumbdown:

Hadde det ikke vært for at den serien er bare superbra i seg selv så hadde jeg brent hele disken min med den episoden innpå...

Lenke til kommentar
Jeg gidder egentlig å nevne åpenbare kandidater som Arnold og hans likemenn. Jeg vil nevne noen jeg bestemt mener ikke fortjener å tjene penger på yrket eller skulle i det minste gitt seg mens leken var god:

 

Kvinnene:

Sigourney Weaver, Jennifer Lopez, Julia Roberts, Neve Campbell, Sandra Bullock, Halle Berry, Glenn Close, Kim Basinger, Minnie Driver, Jami Lee Curtis.............

 

Mennene:

Robin Williams, John Hurt, Matt Damon, John Lithgow, Keanu Reeves, Willem Dafoe, Forest Whitaker, Cuba Gooding Jr, Hugh Grant, Harrison Ford..............

 

Eg håpar verkeleg at Willem Dafoe kjem under "skulle gitt seg mens leken var god", for han spelar som ein GUD i "Boondock Saints"!

Hva med Platoon, shadow of the vampire, the english patient og...helsike heller om jeg sier det Spiderman filmene? Dafoe gjør jo de to filmene sebare bare i seg selv..

Lenke til kommentar
Selv om serien bringer med seg mye nostalgi, kan det ikke feies under en van, at denne gjengen ikke er spesielt dyktige skuespillere.. :p

 

A-Team Bildet.

DISSER du Mr.T ?!?! Skulle fått deg en omgang juling :D

 

Men til ontopic vil jeg si meg enig at Hotel Cesar gjengen havner på denne lista (spesielt Jens August)sammen med Lisa Kudrow og Britney. Hvem som er hvor kan jeg ikke svare på, men dem er alle talentløse.

 

Har "missy elliot" spilt i noen filmer? Da ville hu garantert toppa lista :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...