Dragon Hunter Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Vi har diskutert hvem som er den beste skuespilleren, så hvorfor ikke diskutere hvem som er dårligst? Selv synest jeg Vin Diesel er blandt de dårligste. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Arnold i Conan the barbarian! Var ikkje mykje til replikker der nei, og dei få som var, var ikkje akkurat så konge heller Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hele Hotel-Cæsar gjengen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Selv om jeg elsker Seinfeld aldri så mye, og kjøper DVD-samlingene, og at serien har vært en kjempefavoritt i veldig mange år, så kan jeg ikke for å synes at Jerry Seinfeld selv er en veldig dårlig skuespiller.. Det er så altfor ofte jeg faktisk har irritert meg over at ikke klarer å holde masken etter vittigheter på scenen, fremført av han selv, eller andre.. Men, han skal jo være seg selv da, på et vis.. Men, allikevel.. jaja.. Finnes sikkert mange og mye dårligere skuespillere, men denne har jeg (dessverre) bitt meg merke i.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 For de som har sett Plan 9: the gravediggers. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ben Affleck. Ingen under, ingen ved siden. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dolph Lundgren stiller sterkt. http://www.imdb.com/name/nm0000185/ Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ben Affleck. Ingen under, ingen ved siden. Kunne ikke vært mer enig Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jennifer Lopez er heller talentløs. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan huske det var en i "passions" som sugde noe helt jævli. Det gjorde hele serien forresten, men han var hysterisk dårlig. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tja. David Hasselhoff og The Governator er vel heller ikke krem-skuespillere.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Husker ikke hva han heter... Men han har en hestehale og er av karatetypen... Argh...får komme tibake med navnet en annen gang... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Britney. Eller, nei. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Seagal? Der har vi det... Rasshølet til hasselhoff er mer talentfull en Segal Lenke til kommentar
robB Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan huske det var en i "passions" som sugde noe helt jævli. Det gjorde hele serien forresten, men han var hysterisk dårlig. Helt enig! Lenke til kommentar
gresh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nominerer Chuck Norris aka Walker, Texas Ranger. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 steven seagal og britney Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har vel lite til overs for Lisa Kudrow. Synes ikke hun er no særlig flink, kanskje hun egentlig er det. Men i de filmen jeg har sett henne synes jeg hun suger. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ganske god i Friends ihvertfall, men min personlige mening er at Friends-skuespillerene ikke egner seg til annet enn Friends. Blir bare teit å se dem i spillefilmer på en måte.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå