Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*

Anbefalte innlegg

19 hadde en gjennomført creepy undertone, og satt bare og ventet på at idyllen skulle forsvinne.

Pussige ting;

- smuglerflyet hadde tydeligvis hengt i fjellskrensen/tretoppene i lang tid og bestått både vær og vind. Da henger det relativt stabilt og skulle tåle litt vektforskyvning?

- Det at Sawyer fikk briller virket litt "jaha, hva så?", men det kan kanskje sees på som en metafor til at Locke endelig fikk se det han ville se.

- Locke har snart gått helt av skaftet, ikke en mann å stole på lengere.

Endret av diskvask
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leste et sted i dag at det ikke ble mer en 1 sesong, håper virkelig at den ble skrevet 1. april :no:

J.J. Abrams og Damon Lindelof har sagt at det kommer sessong 2 :dribble:

Men merkligt at det var nigeranske folk på øya...

HAr sett et bilde på crewpics og der var der bilde av masse nigeranske folk.. Kanskje det er de som er the others...

For alt skal jo ha en fornuftig forklaring...

Lurer på om boone klare seg i episode 20 jeg elle om han dør :no:

Leste i ein spoiler at det var Sayid som drepte noen.. kanskje han dreper boone pga den smerten han har...Eller kansje boone sier at han skal drepe han..

Og hva er det som er i den luken :hmm:

Og radisignalet hvor kom det fra ?? Black rock kanskje :hmm:

Lenke til kommentar
- Det at Sawyer fikk briller virket litt "jaha, hva så?", men det kan kanskje sees på som en metafor til at Locke endelig fikk se det han ville se.

Hvis da ikke han er feildiognisert da. (Spoiler varsel følger). En av de på øyen blir forgiftet. Det kan være sawyer som blir forgiftet og Jack tok feil.

Men jeg tviler på det. Var nok bare for å gi oss innblikk i vanlige utfordringer på øyen. Kan ikke bare være mystikk ;)

- Locke har snart gått helt av skaftet, ikke en mann å stole på lengere.

Tiden vil vise, men han var absolutt ikke stabil i denne episoden.

HAr sett et bilde på crewpics og der var der bilde av masse nigeranske folk..

Har du link?

Leste i ein spoiler at det var Sayid som drepte noen

Spoileren jeg har sett sier at han drar ut i jungelen for å drepe noen, ikke at han er den som drepte noen. Han drar vel ut for å drepe Locke for å stikke av og lyge. Boone er jo søsteren til Shannon, så han vil vel leke helt overfor henne, eller så er det Lockew som slo han ned i episode 7 og han vil dra for å drepe han fordet.

Tror grunnen er at han ønsker å drepe den som slo han ned i episode 7.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Hvis da ikke han er feildiognisert da. (Spoiler varsel følger). En av de på øyen blir forgiftet. Det kan være sawyer som blir forgiftet og Jack tok feil.

Men jeg tviler på det. Var nok bare for å gi oss innblikk i vanlige utfordringer på øyen. Kan ikke bare være mystikk ;)

At han trengte briller kan det da ikke være noe tvil om, selv om det kunne ha vært noe annet som forårsaket hodepinen - men det tviler jeg på.

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Leste et sted i dag at det ikke ble mer en 1 sesong, håper virkelig at den ble skrevet 1. april  :no:

HAr sett et bilde på crewpics og der var der bilde av masse nigeranske folk.. Kanskje det er de som er the others...

Leste i ein spoiler at det var Sayid som drepte noen.. kanskje han dreper boone pga den smerten han har...Eller kansje boone sier at han skal drepe han..

tviler på at sayid dreper boone.. eller kanskje, dem er jo ikke verdens beste venner pga shannon da.. :hmm:

lurer på hvordan de siste episodene blir jeg :hmm: et eneste stort svar nesten.. det er jo ganske mange uoppklarte ting der..

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Leste et sted i dag at det ikke ble mer en 1 sesong, håper virkelig at den ble skrevet 1. april  :no:

tviler på at sayid dreper boone.. eller kanskje, dem er jo ikke verdens beste venner pga shannon da.. :hmm:

lurer på hvordan de siste episodene blir jeg :hmm: et eneste stort svar nesten.. det er jo ganske mange uoppklarte ting der..

tviler på at han dreper han eg

Lenke til kommentar
eg synest det var bra det dei gjorde mot sawyer, det der med 2 forskjellige briller smelta sammne :lol:

han hadde vel forskjellig syn på øynene da

Var nok grunnet at de ikke fant to briller som var hele, begge de to Sayid brukte hadde et knust glass i og et fikset.

Flaks at det i det hele tatt var uknust glass igjen etter et slikt flystyrt.

Lenke til kommentar
Var nok grunnet at de ikke fant to briller som var hele, begge de to Sayid brukte hadde et knust glass i og et fikset.

Flaks at det i det hele tatt var uknust glass igjen etter et slikt flystyrt.

sant det, man ser jo at det andre brilleglasset er knust.

Forresten så synes så er vel ikke det at så mye glass overlevde som er utrolig, men at så mange personer kom nesten uskadd ut av det.

Lenke til kommentar

Om de i det hele tatt lever da.... :hmm:

Flyet kom 1000 miles ut av kurs, mistet radiokontakt, kræsjet og traff så vidt øya, for ikke å glemme at flyet gikk i tre biter før det kræsjet. Med så mange tilfeldigheter (om det er det) så er det bare rett og rimelig at noen overlever :p

Kom til å tenke på en ting. Kate sa i episode 1 at hun så hvor fronten av flyet kræsjet, gjorde hun ikke? (var slik de gikk på leiting). Hvordan i all verden klarte hun det? Med all den vinden og kaoset så virker det rart, spesielt siden hun satt helt bakerst(rett der halepartiet datt av). Eller husker jeg helt feil her?

Og såret som hun sydde på Jack har etter det bare "forsvunnet", litt av en glipp av produsentene....

Håper på en måte at Ethan lever, likte virkelig den onde jævelen. Selv om det i bunn og grunn blir litt tåpelig om han overlever 6 skudd plassert i brystet og å bli begravd.... Men liket til Jacks far mangler, kisten var tom..... Så hvem vet? Og JJ Abrahams som står også bak Alias, og der, som han selv sier : "No one ever stay dead on this show".. Kan smitte over på Lost ;)

Flere spekulerer i at Boone snakket med seg selv på radioen, må innrømme at det høres ut som han...

Og det pokkers tallet irriterer meg. Kan knyttes til luken, til Hurley, til narkoflyet, til den franske dama...

Lenke til kommentar
Kom til å tenke på en ting. Kate sa i episode 1 at hun så hvor fronten av flyet kræsjet, gjorde hun ikke? (var slik de gikk på leiting). Hvordan i all verden klarte hun det? Med all den vinden og kaoset så virker det rart, spesielt siden hun satt helt bakerst(rett der halepartiet datt av). Eller husker jeg helt feil her?

Så vidt jeg husker så sa hun at hun så halepartiet (som vi så og) og fronten dette av. De gikk på leting der hun hadde sett røyk fra tidligere.

Lenke til kommentar

ABC DISNEY'S 'LOST" -da er det bilde fra lost

NBC'S "ER" da er det bilde fra en serie som heter noe annet som NBC lager

FOX "North Shore" TV show. da er det FOX sine bilder fra demmes serie.

Bilde du linket har ikke noe med lost å gjøre.

Siden er en side som handler om kamera KRANER

Lenke til kommentar

VIL dere ha en sessong nummer 2? Jeg trudde så godt som alle var imot en ny sessong.

Kvaliteten på serien kommer til å synke drastisk, og mysteriene kommer til å hòpe seg opp og trekkes ut i det uendelige. Nei, jeg synes heller alt skal oppklares innen episode 24, for så å trekke serie tilbake.

Lenke til kommentar
ABC DISNEY'S 'LOST"  -da er det bilde fra lost

NBC'S "ER" da er det bilde fra en serie som heter noe annet som NBC lager

FOX "North Shore" TV show. da er det FOX sine bilder fra demmes serie.

Bilde du linket har ikke noe med lost å gjøre.

Siden er en side som handler om kamera KRANER

Du har vel kanksje rett i det...

Men på lost-norge forumet har det blitt diskutert om at lost har noe med gus å gjøre..

Bare se på dette bildet som er fra episode 19.. Der boone skal klatre opp for å gå inn i flyet.. PÅ venstre side... Ligner på et fjes men er det jesus får ikke håpe det

hmmlignerlitt.jpg

Endret av loqron
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...