covah Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Neste episode kommer allerede den 30. mars, og IKKE den 16. april som først planlagt (se forøvrig sendetider HER. Tror ikke det er Hurley som dør, iom. at han nettopp ble stemt fram som den kuleste personen i Lost i en avstemning borte i USA. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Ettersom det er Sayid som drar ut i skogen for å drepe noen, så tilsier det vel en 50% sjangs for at han dør. Samtidig som grunnen til at han er villig til å drepe noen er at det skjer Shannon noe, eller at noe skjer Boone og Sayid da skal leke helt for Shannon. Den som kan skade Boone slik jeg ser det er Locke, den som kan skade Shannon er Boone, mest sannsynlig. Så det står mellom Boone, Locke og Sayid tror jeg når det kommer til hvem som skal dø. Men skuespilleren som spiller Locke skal vistnok ha solgt alt han eier og har for å flytte til Hawaii (eller var det Tahiti), hvor Lost spilles inn. Så det kan tyde på at Locke ikke dør. Tror det står mellom Boone og Sayid, håper på Boone men er redd for at Sayid dør. Dessverre. Døden skal vistnok føre til en splittelse blandt de overlevende. Vi vet at Jack overlever, og vist Locke overlever kan det medføre en konfrontasjon mellom de to som får hver sine tilhengere. Bare spekulasjoner, men er jo det som er gøyt med Lost Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Du mener at Jack får en gjeng med tilhengere og Lock en annen? Det ligner jo skremmende på "Lord Of The Flies", men hvem vet. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Og en ting til. Når hun dama ble kidnappet var det ingen som lette etter henne etter at Jack fikk bank av Sean. Og i ep 15 så kom hun bare tilbake. Det reagerte jeg også på. Hvorfor ikke fortsette å leite? De mistet vel alle spor. At hun kom tilbake uten hukommelse vil nok ha stor betydning senere regner jeg med Grunnen til at de ikke gikk og letet etter sean og Claire var jo på grunn av at sean var farlig.. Hva tror dere er i den dere luken da folkens ?? *glede meg til 30mars* Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Ahhhh. LOST *se episode 13 og venter på at 14 skal laste ned* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Og en ting til. Når hun dama ble kidnappet var det ingen som lette etter henne etter at Jack fikk bank av Sean. Og i ep 15 så kom hun bare tilbake. Det reagerte jeg også på. Hvorfor ikke fortsette å leite? De mistet vel alle spor. At hun kom tilbake uten hukommelse vil nok ha stor betydning senere regner jeg med Grunnen til at de ikke gikk og letet etter sean og Claire var jo på grunn av at sean var farlig.. Hva tror dere er i den dere luken da folkens ?? *glede meg til 30mars* Sean? hvem er Sean? Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Og en ting til. Når hun dama ble kidnappet var det ingen som lette etter henne etter at Jack fikk bank av Sean. Og i ep 15 så kom hun bare tilbake. Det reagerte jeg også på. Hvorfor ikke fortsette å leite? De mistet vel alle spor. At hun kom tilbake uten hukommelse vil nok ha stor betydning senere regner jeg med Grunnen til at de ikke gikk og letet etter sean og Claire var jo på grunn av at sean var farlig.. Hva tror dere er i den dere luken da folkens ?? *glede meg til 30mars* Sean? hvem er Sean? Var det ikke Ethan han het? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 (...)Grunnen til at de ikke gikk og letet etter sean og Claire var jo på grunn av at sean var farlig.. (...) Sean? hvem er Sean? Var det ikke Ethan han het? jo, men det er vist ikkje alle som har fått det med seg enda. Lenke til kommentar
X_Z_E_R_O Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Er det bare 18 episoder av den først sesongen?, jeg har sett de 18 først og funnet ut at alt handler om tall:48 15 16 23 42 Endret 29. mars 2005 av X_Z_E_R_O Lenke til kommentar
X_Z_E_R_O Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) gløm det Endret 29. mars 2005 av X_Z_E_R_O Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (endret) Store spoilere! : Alt hentet fra Spoilerfix.com. a lot of the information that only a few people know will be known by ALL before the season ends. Stuff about the island, and stuff about what happened before they were on the island. It all comes out when Sawyer is accused of something he didn't do. Hmm, hva kan det være? The one who'll die is not Jack, nor Hurley, nor the dog. The person that is getting poisoned has hair. Og Charlie er også utelukket tidligere. Og Locke også, han har ikke hår(om da ikke personen overlever giften. Kanskje det er Locke som forgifter noen, noe som medfører at han blir drept selv) Sayid's episode will involve the CIA and a suicide bomber. Hmm, kanksje vi får svar på hvorfor Sayid var i Australia? Locke is going AWOL, and that won't settle well with Jack and some of the others ... they're going after him. Er fra episode 20. Hva har Locke gjort? Er det han som har forgiftet noen? Er han skyld i at en av hovedpersonene dør? Det er tydeligvis noe som skjer med Boone, ettersom tidligere spoiler sier at Sayid drar ut i jungelen for å drepe noen. Edit: Mer spoiler fra TV guide: "Can you give us any clues to who dies?" - Look at whose story lines have been developing and whose hasn't. - When will pregnant Claire finally go into labor? - Get ready for an April 6th birthday. "She will definitely have that belly-bursting baby," Abram says, but he adds a cryptic, "The story of Rousseau is something I woudl be nervous about if I were Claire." Jack wrestles with self-doubt as he struggles to save a fellow castaway injured in the March 30th episode. Noe som tilsier at Locke skadet denne personen, eller er grunnen til at han blir skadet. -Lindelof's early word on the finale is that, despite rampant rumors to the contrary, it won't reveal what caused the crash of Oceanic Airlines Flight 815. But viewers might not even notice, what with a promised jaw-dropping cliff-hanger. "It's gonna rock peoples' worlds," Lindelof says excitedly. "It will be the 'Who Shot J.R.?' of Lost. We want people talking all summer long." Huff, blir en plagsom sommer Endret 29. mars 2005 av Dotten Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Herregud, jeg blir bare enda mer nysgjerrig av å lese det der. Gleder meg som pokker til i morgen! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 (...)Grunnen til at de ikke gikk og letet etter sean og Claire var jo på grunn av at sean var farlig.. (...) Sean? hvem er Sean? Var det ikke Ethan han het? jo, men det er vist ikkje alle som har fått det med seg enda. Begynte å lure om jeg hadde gått glipp av noe stort.. (har sett alle de 18 episodene).. Lenke til kommentar
loqron Skrevet 29. mars 2005 Del Skrevet 29. mars 2005 Og en ting til. Når hun dama ble kidnappet var det ingen som lette etter henne etter at Jack fikk bank av Sean. Og i ep 15 så kom hun bare tilbake. Det reagerte jeg også på. Hvorfor ikke fortsette å leite? De mistet vel alle spor. At hun kom tilbake uten hukommelse vil nok ha stor betydning senere regner jeg med Grunnen til at de ikke gikk og letet etter sean og Claire var jo på grunn av at sean var farlig.. Hva tror dere er i den dere luken da folkens ?? *glede meg til 30mars* Sean? hvem er Sean? Var det ikke Ethan han het? Jeg mente Ethan... Meneh gleder meg til imorgen...Får håpe vi får se hva som er i den luken Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 (endret) Når kommer nr 19? EDIT: Tørr ikke å lese så mye på siden så...men idag altså Endret 30. mars 2005 av Jan-Erik Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Episode 19 kommer i dag. ok Lenke til kommentar
ttt Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 Episode 19 kommer i dag. den kjem vel ikkje før i natt (altså torsdag norsk tid). Lenke til kommentar
War Skrevet 30. mars 2005 Del Skrevet 30. mars 2005 kl 05-06 trosdag morgen for oss. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 gosj! nr 19 var rar... Litt depressiv men for en slutt! Sawyer glimta til og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg