Nevnarion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Nå er det ikke lenge igjen til LOST starter opp igjen. Jeg tenkte jeg skulle starte to nye tråder:"LOST sesong 2 - TVNorge - ingen spoliere" og "LOST sesong 2 - USA - _med_ spoliere". Høres dette bra ut? Er det noen som har de offisielle start-datoene for TVNorge og USA ? Hvor lenge etter henger Svensk TV4 etter TVNorge denne sesongen? Hørtes veldig bra ut Offisiell startdato for USA er 21. september. I Norge er det ikke fastsatt noen dato enda. Men TvNorge har, så vidt jeg vet, sagt at de regner med å henge omtrent like mye etter i denne sesongen som de gjorde i forrige, altså mellom 1-2 måneder. Endret 31. august 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Så det blir ikke før November/Oktober?! AH Endret 31. august 2005 av co2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Så det blir ikke før November/Oktober?! AH Jeg gjetter på starten/midten av november Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Så det blir ikke før November/Oktober?! AH Jeg gjetter på starten/midten av november Jeg også. TvNorge prater om slutten av oktober, men det tviler jeg på. I november en gang, er mer realistisk. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nå har jeg opprettet to nye tråder om TV-serien LOST: LOST sesong 2 - TVNorge - ingen spoliere og LOST Sesong 2 USA _med_ spoilere Første innlegg i denne tråden har også fått et realt ansiktsløft. Flere endringer kommer etter hvert som det dukker opp mer som passer der. Kom gjerne med tips til hva jeg kan putte inn. F.eks nyttige linker, flere ofte stilte spørsmål og svar etc. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 Så det blir ikke før November/Oktober?! AH Jeg gjetter på starten/midten av november på bursdan min! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. september 2005 Del Skrevet 5. september 2005 TVNorge begynner sende reprisene av lost klokka 2400 i dag.. Lenke til kommentar
ThaClocker Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 skal forte meg men jeg har ikke ADSl akkurat nå, men jeg kjenner en som skal få lastet det ned i en fart! 3642538[/snapback] Du må få skaffa deg ADSL ass! Det er kjekt å ha, ikke bare til nedlasting... LOST RULER, tror jeg...driver å laster ned hele sesong 1 på 0,8 linje (stått på i tre dager, 9,21GB) Uansett, jeg gleder meg..!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 *Kremt*bump *Kremt*warez-prat Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 nå som sesong 1 er over og alle har sett den synes jeg det er på tide vi stenger denne... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Stenges. "Utgått på dato". Bruk eksisterende Lost tråd, unngå Warez prat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg