co2 Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Har hørt at alt som skjer på øya KAN SKJE!.... Jeg mener, ikke noe serie for synske/overtroiske følkEDIT: en ond 666 post Det er faktisk 616, ikke 666. (søk religion, samfunn forum) Lenke til kommentar
HMDS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nytt ansikt i "LOST"Foran den amerikanske premieren på andre sesong av "Lost" har TV - selskapet ABC avslørt at en ny figur på øya vil bli introdusert i serien. Den mystiske øyboeren Emeka, og hvilke hen- sikter han har, vil etter sigende komme fram tidlig i en av de første episodene av serien som var en stor seerhit i USA og på TVNorge tidli- gere i på. TVNorge vil sende sesong to i høst. Kilde: Dagsavisen 30.07.2005 Tror fortsatt at de har havnet på den øya der Jurassic Park ble laget.... Lenke til kommentar
magio Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Nytt ansikt i "LOST"Foran den amerikanske premieren på andre sesong av "Lost" har TV - selskapet ABC avslørt at en ny figur på øya vil bli introdusert i serien. Den mystiske øyboeren Emeka, og hvilke hen- sikter han har, vil etter sigende komme fram tidlig i en av de første episodene av serien som var en stor seerhit i USA og på TVNorge tidli- gere i på. TVNorge vil sende sesong to i høst. Kilde: Dagsavisen 30.07.2005 Tror fortsatt at de har havnet på den øya der Jurassic Park ble laget.... Lenke til kommentar
HMDS Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 jodda..bare vent! snart blir nok T-rexen lei av små isbjørn! åsså komme han å tar allesammen! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 jodda..bare vent! snart blir nok T-rexen lei av små isbjørn! åsså komme han å tar allesammen! Ja kommer sikkert seilende med the black rock Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Når jeg tenker etter så kan Lost være oppfølgeren til filmen Deep Rising. Slutten på Deep Rising er som tatt ut av Lost. Lenke til kommentar
j0rn Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 Når jeg tenker etter så kan Lost være oppfølgeren til filmen Deep Rising. Slutten på Deep Rising er som tatt ut av Lost. jaha hvordan da? fortell? Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 På slutten av Deep Rising så kommer de til enn tropisk øy, og akkurat når de er på stranden så hører de et brøl bare, så slutter den.. Lenke til kommentar
magio Skrevet 31. juli 2005 Del Skrevet 31. juli 2005 På slutten av Deep Rising så kommer de til enn tropisk øy, og akkurat når de er på stranden så hører de et brøl bare, så slutter den.. Kjip film Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 På slutten av Deep Rising så kommer de til enn tropisk øy, og akkurat når de er på stranden så hører de et brøl bare, så slutter den.. KUUUULT!!! Må se! Lenke til kommentar
royale Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 På slutten av Deep Rising så kommer de til enn tropisk øy, og akkurat når de er på stranden så hører de et brøl bare, så slutter den.. er det den filmen med de ormene som tar over det luksus skipet? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 På slutten av Deep Rising så kommer de til enn tropisk øy, og akkurat når de er på stranden så hører de et brøl bare, så slutter den.. er det den filmen med de ormene som tar over det luksus skipet? UFATTELIG dårlig film Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 På slutten av Deep Rising så kommer de til enn tropisk øy, og akkurat når de er på stranden så hører de et brøl bare, så slutter den.. er det den filmen med de ormene som tar over det luksus skipet? Tydeligvis, http://imdb.com/title/tt0118956/ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nå er det ikke lenge igjen til LOST starter opp igjen. Jeg tenkte jeg skulle starte to nye tråder: "LOST sesong 2 - TVNorge - ingen spoliere" og "LOST sesong 2 - USA - _med_ spoliere". Høres dette bra ut? Er det noen som har de offisielle start-datoene for TVNorge og USA ? Hvor lenge etter henger Svensk TV4 etter TVNorge denne sesongen? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 (endret) Greit for meg Starter hvertfall 21 september i USA, ikke lenge til altså Endret 31. august 2005 av erlendru Lenke til kommentar
royale Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 YEAH! Lost!! jeg gleder meg!! Lenke til kommentar
e(XP)erience Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Men hvem er da de folka som kom med den båten og tok han dere gutten. Og hvilken tilknytning har de til Ethan eller va det var han het. Gleder meg noe sinnsykt til neste sesong! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Men hvem er da de folka som kom med den båten og tok han dere gutten. Og hvilken tilknytning har de til Ethan eller va det var han het. Gleder meg noe sinnsykt til neste sesong! De er fortsatt, som det står 1000ganger andre steder i tråden, "the others" akkurat som Ethan.. Folk må lese gjennom tråden før de spør!! Er tross alt ikke så mange sider Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Nå er det ikke lenge igjen til LOST starter opp igjen. Jeg tenkte jeg skulle starte to nye tråder:"LOST sesong 2 - TVNorge - ingen spoliere" og "LOST sesong 2 - USA - _med_ spoliere". Høres dette bra ut? Høres veldig bra ut. Sticky kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg