royale Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 http://homepage.mac.com/cbauer/hunter/stil...pletedcloak.jpgDet er jo predator ffs! Vet... Skulle bare prøve å illustrere hvordan monsteret så ut. hehe, ok, Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvem er de piratene, eller hva dem nå er? Det er folk som er på øya det og? Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvem er de piratene, eller hva dem nå er?Det er folk som er på øya det og? "the others" Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Vi seilte fra Karibien og ankret opp i natt! Hehe, Walt ble kidnappa av kaptein Sabeltann *Glede seg til sesong 2* Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Faen, det ble vist en dobbel post. sorry Endret 30. juni 2005 av MKej Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Ny spoiler A female will get killed of, and it's not Rousseau. I know for sure Sawyer and Jin will be back, and I’m also hearing Michael and Walt will be back. But that’s not to say that everyone will be back for the full season … As I’d mentioned, they all have clauses in their contracts that they can be written off at any time. Gulp. I've heard that Walt is not planning on coming back until a little later in the season ... I'm assuming he might be missing for a while. Source: Kristin on E!Online Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Lurer på hvem som dør jeg Tviler på at det er Kate. Shannon kanskje? Sun? Claire? Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Tror nok at det e Kate eller Claire som tar kvelden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Tviler på at Kate eller Claire dør, de er de mer sentrale "hovedpersonene" Endret 30. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Å da blir det jo bare mer "dramatisk".. Jeg bare føler på meg at det kommer til å skje noe med Claire Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Å da blir det jo bare mer "dramatisk".. Jeg bare føler på meg at det kommer til å skje noe med Claire Kan jo hende Claire dør, er Ethan kanskje som kommer å dreper a, men så får han ikke tak i ungen, så den må Charlie passe på Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvorfor har dere gul tekst hele tiden? Det står "*ekstreme spoilers*" i trådnavnet, da ser jeg det ikke nødvendig å ha gultekst.. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvorfor har dere gul tekst hele tiden? Det står "*ekstreme spoilers*" i trådnavnet, da ser jeg det ikke nødvendig å ha gultekst.. Gul tekst er jo kult det da Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Noen som husker den barne-tv serien om den øya med masse dyr på?Det er den øya som er i lost! Husker dere bjørnen som angrep han ungen? Det er han kapteinen! og på baksiden av øya ligger den store stranda med han valrossen på!! Øya kan kjøre rundt takket være den vulkanen som gir dem driv-kraft! Enige med meg ? Noas Dyrebare Øy for teh win! Lenke til kommentar
Z4rgo Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvorfor har dere gul tekst hele tiden? Det står "*ekstreme spoilers*" i trådnavnet, da ser jeg det ikke nødvendig å ha gultekst.. Gul tekst er jo kult det da Gult ER kult! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Gult ER kult! Det lønner seg å velge gult ifølge Prix Hvorfor vi skriver i gult? Det kalles vel egentlig respekt, selv om det står "extreme spoilers" i emnet, så er det også "vanlige, dødelige" som leser her EDIT: Leif legger seg aldri til å sove! "Prox" = "Prix" Endret 30. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Herregud da. Alle som følger med på LOST er kommet like langt uanz Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Herregud da. Alle som følger med på LOST er kommet like langt uanz Ikke nødvendigvis. Mange spoilere som har lekket ut på nettet. Men er enig i at *ekstreme spoilers* burde gi et lite hint on innholdet i tråden. Gult er kult, men i små, nesten ikke-eksisterende doser. Endret 30. juni 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg