co2 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) For og svare til ditt innlegg, nei, ingen har sagt at Monsteret er usynelig, hvis du kan gi meg bevis(Med grunnlag!) Så tror jeg deg Her er det beviset jeg fant: Take 48 plane crash survivors stranded on a very unusual island, add an angry polar bear, a seething love triangle or two, and an invisible monster and you've got a surprisingly effective recipe for a television drama that critics call "the next great cult-pop sensation" Kilde. Står ganske langt ned. An invisible monster we haven't seen, but heard. Kilde. A lot of things happened. Locke got the portal open. Locke, Kate, Jack and Hurley had a run in with the mysterious invisible creature (which sounded like heavy machinery -- odd that). Kilde. Google is the thing Se på nevnarions innlegg, det er 2 ting. Det ene er det mekaniske synlige "monsteret" og det andre er røyken/skyggen. Det er mest sannsynlig noe robot nettverk under bakken, ettersom robotarmene(som tar locke) kommer opp fra hull i bakken, og trærne skytes opp fra bakken også. EDIT: Ok, denne fikk meg til å undre What is this thing dropping something from the trees just after the pilotis yanked form the cockpit window? Endret 24. juni 2005 av co2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Mye rart som kan skje under innspillinga, tipper den tingsen som faller ned fra treet i bakgrunnen ikke er ment for å være der og har ikke blitt redigert bort. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg så et usynlig monster inni skogen fra stranda. Hu dama sa at det var usynlig også. Så egentlig bryr jeg meg ikke så mye om hva dere tror Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg så et usynlig monster inni skogen fra stranda. Hu dama sa at det var usynlig også. Så egentlig bryr jeg meg ikke så mye om hva dere tror Hvordan kan du se noe som er usynlig ?? He he Hvis monsteret er usynlig så kan jo ingen se det, derimot er det synlig så er det ikke lengre usynlig og da kan alle se det. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvordan kan du se noe som er usynlig ?? He he Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Nå har jeg fått laget en liten skisse til FAQen som "vi" skulle ha. Hvordan har det tenkt til å bli gjort? Skal det være i en egent tråd? Skal det stå i denne tråden? Her er ihvertfall det jeg har kommet opp med: «LOST» FAQs Siden det ofte i LOST-tråden ble stilt mange av de samme spørsmålene om og om igjen, var det noen som sa at man kunne lage en slik FAQ-tråd hvor man skriver svar på de spørsmålene som ble repetert gang på gang. Når begynner sesong 2 i USA? Sesong 2 av LOST skal begynne den 21. september 2005 i USA. Når begynner sesong 2 i Norge? Dette er ikke bestemt enda ifølge Bente Engebretsen i TVNs innkjøpsavdeling. Men at dem kjører episodene veldig nærme USA er umulig opplyser hun. TVNorge håper at dem får vist første episode av sesong 2 i starten av oktober mnd. Hvor mange sesong vil det bli til? Det eneste som er klart er at det skal bli sesong 2. Hvor mer de har tenkt til å holde på er ikke blitt offentligjort enda. Om det er noe mer som burde stå her så er det bare å sende meg en PM eller si noe i denne tråden så jeg kan redigere den. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 hørt at de hadde manus til max 8 sesonger. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Hvordan kan du se noe som er usynlig ?? He he Det der er ikke usynlig, det er kamoflasje. Usynlig er noe som ikke er mulig visuelt å registerere. "Monsteret" i Lost var ikke usynlig, det så ut som en tåkeaktig form/skikkelse. Om det er noe som kan endre framtreden eller om det permanent er slik vil vel vise seg. Ihvertfall det som er mest "science-fiction" med Lost hittil. Trond Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Enig med deg CRS, usynlig er når man ikke kan se det, semi-usynlig er derimot noe annet og kan vel beskrives som en optisk kamuflasje av forskjellig virkningsgrad. Off-Topic : Forsvaret i norge har planer om å ta i bruk optisk kamuflasje i løpet av 2025-2040. Endret 24. juni 2005 av Malvado Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Enig med deg CRS, usynlig er når man ikke kan se det, semi-usynlig er derimot noe annet og kan vel beskrives som en optisk kamuflasje av forskjellig virkningsgrad. Off-Topic : Forsvaret i norge har planer om å ta i bruk optisk kamuflasje i løpet av 2025-2040. Gjennomsiktig er ordet Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Hehe.. Ok da, jeg sa kanskje feil da Kamoflasje er vel det rette ordet Men. Invisible er fortsatt usynlig på norsk... Edit: Gjennomsiktig, optisk kamuflasje og semi-usynlig... Pick one. Endret 24. juni 2005 av Newt32 Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Noen som husker den barne-tv serien om den øya med masse dyr på? Det er den øya som er i lost! Husker dere bjørnen som angrep han ungen? Det er han kapteinen! og på baksiden av øya ligger den store stranda med han valrossen på!! Øya kan kjøre rundt takket være den vulkanen som gir dem driv-kraft! Enige med meg ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Sikkert enig, bare at jeg enda ikke har sett noen vulkan eller motor på Lost øya Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 (endret) Motoren ligger under øya btw. skriveleif på kartet! ikke hat meg!! Endret 24. juni 2005 av ewok Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Det er mest sannsynlig noe robot nettverk under bakken, ettersom robotarmene(som tar locke) kommer opp fra hull i bakken, og trærne skytes opp fra bakken også. Om du ser godt etter kan du se (og høre) at det mest sannsynelig er et stort kjede. (Du vet sån på sykkel, bare mye større) Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg så et usynlig monster inni skogen fra stranda. Hu dama sa at det var usynlig også. Så egentlig bryr jeg meg ikke så mye om hva dere tror Hvis det står "An invisable mosnter they havent seen" er det mye bevis Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg så et usynlig monster inni skogen fra stranda. Hu dama sa at det var usynlig også. Så egentlig bryr jeg meg ikke så mye om hva dere tror Hvis det står "An invisable mosnter they havent seen" er det mye bevis De har hørt den. Og den er kamuflert, ikke usynlig Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 Jeg så et usynlig monster inni skogen fra stranda. Hu dama sa at det var usynlig også. Så egentlig bryr jeg meg ikke så mye om hva dere tror Hvis det står "An invisable mosnter they havent seen" er det mye bevis De har hørt den. Og den er kamuflert, ikke usynlig Det bildet er helt sikkert fake..nei...jeg er sikker på at den er fake Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 24. juni 2005 Del Skrevet 24. juni 2005 http://homepage.mac.com/cbauer/hunter/stil...pletedcloak.jpgDet er jo predator ffs! Vet... Skulle bare prøve å illustrere hvordan monsteret så ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg