Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk nylig med meg at det monsteret er usynelig.. Hehe..  :whistle:

Usynlig? det er det da vel ikke, Locke er den eneste som har sett det.

Jo, den er usynlig... Den kan i vert fall gjøre seg usynlig.

Du tenker på røyken/skyggen som Jack og Kate så? Den samme kommer når de sprenger dynamitten nedi hulle Locke henger ned i, så bare forsvinner den, så det var nok ikke roboten selv som de så. Roboten lager jo masse bråk og river ned busker å slikt uansett.

Lenke til kommentar
Du tenker på røyken/skyggen som Jack og Kate så? Den samme kommer når de sprenger dynamitten nedi hulle Locke henger ned i, så bare forsvinner den, så det var nok ikke roboten selv som de så. Roboten lager jo masse bråk og river ned busker å slikt uansett.

Nei. Jeg tenker ikke på røyken. På Tv-Norge gikk en dokumentar om LOST her om dagen.

Der fikk jeg både høre å se "an invisible monster", dette kan du også se i en av de første episodene.

Vist du har sett Alien vs Predator, når predatorne gjør seg unsynlig, sånn blir monsteret...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
At hva er bekrefta?

det han skrev:

"Så ble det altså bekreftet, en jungelsåpe.

Just another never ending story. "

Det ble bekrefta ved en uavsluttende avslutning på sesongen.

Lost er en serie som absolutt IKKE kan bli en uendelig historie. Før eller siden MÅ vi få vite hva som skjer på øya, og da er serien ferdig liksom ;)

Lenke til kommentar

Nei. Jeg tenker ikke på røyken. På Tv-Norge gikk en dokumentar om LOST her om dagen.

Der fikk jeg både høre å se "an invisible monster", dette kan du også se i en av de første episodene.

Vist du har sett Alien vs Predator, når predatorne gjør seg unsynlig, sånn blir monsteret...

Nå er det ikke monsteret som er hovedrollen i serien da, fokusen har skiftet! Folket vil heller vite hva som er i luken, og de vil ha informasjon om The Others. Jeg har også mista litt Interressen(leif) i monsteret. For og svare til ditt innlegg, nei, ingen har sagt at Monsteret er usynelig, hvis du kan gi meg bevis(Med grunnlag!) Så tror jeg deg ;)

Lenke til kommentar
Jeg fikk nylig med meg at det monsteret er usynelig.. Hehe..  :whistle:

Usynlig? det er det da vel ikke, Locke er den eneste som har sett det.

Jo, den er usynlig... Den kan i vert fall gjøre seg usynlig.

Vet ikke om dette har vært postet før eller ikke, men skyggen har dukket opp flere ganger. Til og med i den aller første episoden.

lost14ml.gif

lost21ob.gif

lostturbineenhanced.gif

Flere observasjoner her:

http://www.forgewebdev.com/nanoswarms/nanoswarms.htm

Lenke til kommentar

Litt spennende med denne skyggen ja, lurer på om vi får vite det noensinne?

Men nå ser det jo ut som vi har enda et problem når det gjelder den luken de åpnet, hvordan skal de greie å komme seg opp etter å ha kommet seg ned? Det ser ut som det skal gå å klatre ned da det er ganske trangt ved å presse seg mot veggen, men hva om det plutselig blir åpent på begge sidene ?

Gleder meg til neste sessong dukker opp!

Lenke til kommentar
For og svare til ditt innlegg, nei, ingen har sagt at Monsteret er usynelig, hvis du kan gi meg bevis(Med grunnlag!) Så tror jeg deg ;)

Her er det beviset jeg fant:

Take 48 plane crash survivors stranded on a very unusual island, add an angry polar bear, a seething love triangle or two, and an invisible monster and you've got a surprisingly effective recipe for a television drama that critics call "the next great cult-pop sensation"

Kilde. Står ganske langt ned.

An invisible monster we haven't seen, but heard.

Kilde.

A lot of things happened. Locke got the portal open. Locke, Kate, Jack and Hurley had a run in with the mysterious invisible creature (which sounded like heavy machinery -- odd that).

Kilde.

Google is the thing :cool:

Lenke til kommentar
Men den har et potensiale for å aldri gi seg.

Potensiale for å aldri gi seg? Fordig de lager en sesong to? lol. Bare å slutte å se på det da vettu, hvis det er for såpeaktig for deg. :tease:

Skal vedde på at produsentene ikke har giddet å tenke på hvordan historien skal ende. De skriver historien for nye sesonger i takt med seeroppslutningen.

Etter sesong 2 kommer sesong 3 og 4 og ......... helt til seertallene faller så mye at det ikke er lønnsomt å produsere serien lenger. Da er det på tide å tenke ut en passelig "løsning" for å få avsluttet greia.

Mao, jungelutgaven av Hotel Cæsar ;)

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
At hva er bekrefta?

det han skrev:

"Så ble det altså bekreftet, en jungelsåpe.

Just another never ending story. "

Det ble bekrefta ved en uavsluttende avslutning på sesongen.

Ok...så hvilken idiot er det som avslutter hele handlingen ved sesongslutt, slik at seerne mister interesse til sesong 2?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...