DarkStarr Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 Hvor mange LOST episoder er det kommet ut i USA? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. juni 2005 Del Skrevet 20. juni 2005 25 og 1 spesial med oppsummering Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kommer det bare 2 sesonger av LOST? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Det er vel ukjent enda om det kommer noen fler !? Endret 21. juni 2005 av jokkakim Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Kommer det bare 2 sesonger av LOST? Selvfølgelig kommer det flere sesonger, kan jo ikke bare avslutte midt inni et dillemma EDIT: Det kommer minst to sesonger, men jeg tror de kommer til å drive på en stund etter det også. Endret 21. juni 2005 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Kommer det bare 2 sesonger av LOST? Hvor lenge serien kommer til å gå, avhenger totalt av hvor mange som følger med serien. Hvordan det står til med historien (cliffhanger eller ikke), har ingenting med om det lages nye sesonger eller ikke. Dersom like mange ser på sesong 2 som sesong 1, vil det bli lagd en sesong 3 osv. Flopper sesong 2 fullstendig (noe jeg tviler på), spørs det om det blir en 3. sesong Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Jeg frykter det du sier covah er rett. Dvs. de drøyer og bygger på historien til historien er så utbrukt at folk går lei. Det er trist at serier skal styres på denne måten og ikke gir den en verdig slutt før den er utbrukt. Egentlig hadde jeg håpet at det bare skulle bli sesong 1 og ikke noe mer, men håper de gir seg etter sesong 2. Serier må ikke bli for lange heller, selv om de beholder seere. F.eks: Dynastiet, Falcon Crest, Hotell cæsar, big brother, og glamor hadde hatt godt av en mye tidligere stopp. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Leste i en større Lost artikkel i [mag]-bladet til lillesøster at de har planlagt, hvis seertallene holder seg, å sende 6 sesonger! Lost hva visst det som reddet ABC fra avgrunnen (Eller noe sånt...). Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Ja, men dersom seertallene stuper, slutter de. Så enkelt er det. Ingen kanaler bruker penger de vet de ikke får igjen. Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tror ikke det blir noe mer enn 2 sesonger da de som lager serien ikke virker "dumme" nok til å lage en 3 sesong. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Når er det de starter produskjonen av sesong 2? Har de allerede startet? Lenke til kommentar
covah Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Tror ikke det blir noe mer enn 2 sesonger da de som lager serien ikke virker "dumme" nok til å lage en 3 sesong. Hvor mange ganger må jeg si dette. Er det mange nok seere, vil det bli nye sesonger. ALT styres av dette, og det har ingenting med hvor "dumme" noen er. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 Når er det de starter produskjonen av sesong 2? Har de allerede startet? De har vel allerede startet, siden den skal sendes i september Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg tror de er i et tv studio! *gå å se siste episode* Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg tror de er i et tv studio! Mesteparten er spilt og spilles inn på Hawaii. Trond Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Truman show-teorien har jeg veldig lite tro på, av den enkle grunn at forklaringen er for enkel og vil aldri aksepteres. Ingen lager skikkelig spennende filmer der hovedpersonen våkner og alt var en drøm, fordi det rett og slett er for enkelt og vil frustrere mange. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Truman show-teorien har jeg veldig lite tro på, av den enkle grunn at forklaringen er for enkel og vil aldri aksepteres. Ingen lager skikkelig spennende filmer der hovedpersonen våkner og alt var en drøm, fordi det rett og slett er for enkelt og vil frustrere mange. Jeg ville elsket en slik slutt på ellers seriøs film! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Jeg tror heller ikke på Trueman-teorien. Den er ikke bare for enkel, men det hadde aldri blitt godtatt at det går med menneskeliv for å lage et TV-show. Hvis f.eks folk på Robinson-ekspedisjonen på TV3 hadde begynt å stryke med så ville hele greia blitt avblåst ganske så raskt. Siden folk dør i LOST så kan umulig trueman-teorien stemme. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 (endret) Åååh! Så siste Lost episode nå, fy faen for en slutt.. Sinnsykt bra Men det monstret må være mekanisk, men det er vel borte nå? BEST! Lost er BEST! Digg da, TV Norge sa at de har med glede vil si at de har rettighetene til sesong 2! Gleder meg! EDIT: Det var sånn behind scenes greier på TV Norge klokka 7 den 18.06... Der sa de at alt hadde en logisk forklaring. Så det med Truman kanke stemme. Uff, dette er nesten fælt. Endret 22. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 ' date='22/06/2005 : 23:32'] Åååh! Så siste Lost episode nå, fy faen for en slutt..Sinnsykt bra Men det monstret må være mekanisk, men det er vel borte nå? BEST! Lost er BEST! Digg da, TV Norge sa at de har med glede vil si at de har rettighetene til sesong 2! Gleder meg! Elendig slutt. Og det er nok neppe borte nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg