Donromano Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 walt sier at de må heller gå fordi når john locke tok på hand så han hva som skjedde når john locke åpnet luka* derfor ville walt heller gå hjem nå. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har med vilje ikke lest noen særlig innlegg i denne tråden, men jeg lurer på en ting: Er det en "slutt" på sesong 1, eller fortsetter alt kaoset i sesong 2? Svar meg kun på spørsmålet. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Fikk ikke med meg at hun satt bakerst... Hun sa at hun satt bakerst til Jack den gangen de møttes på den baren. --------------------- Etter å ha sett episode 22(?) om igjen på TVNorge nå så fikk jeg med meg en ting jeg ikke la merke til når jeg så den episoden på datamaskinen hjemme: Når Walt sier til faren sin, Micheal at han brente flåta så sier Micheal: «We don't need to leave.. We can be here, you and I» (ellerno) Så svarer Walt: «Yes we do dad» Walt sier det på en veldig spessiel måte, akkurat som han visste at noe skulle skje på den flåta. Vet ikke om det bare er meg, eller har noen andre også lagt merke til deg jeg skrev over? Han var jo helt hysterisk når båten med "the others" kom, akkurat som de andre Jaja, men Walt har jo noen spessiele evner og er annerledes.. Det har vi jo fått sett en rekke ganger. Det med at fuglen kræsjet i vinduet når han leste om den fugle-arten. En isbjørn dukket opp etter at han hadde lest en tegneserie med en isbjørn i seg. Han visste jo også om luka når han tok på Locke så sa han jo: "Dont open it" Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 15. juni 2005 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har med vilje ikke lest noen særlig innlegg i denne tråden, men jeg lurer på en ting: Er det en "slutt" på sesong 1, eller fortsetter alt kaoset i sesong 2? Svar meg kun på spørsmålet. Ja. Kaoset fortsetter Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 (endret) Hva skjedde egentlig med hun svarte gamle dama som mistet mannen sin, men trodde at han fortsatt var i live? EDIT: Mannen hennes var bakerst i flyet tror jeg, kanskje han dukker opp i sesong to. Endret 16. juni 2005 av Jokko88 Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Han gjør nok det ja Jokko88 Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er Artz blitt en av skuespillerene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er Artz blitt en av skuespillerene? :!: Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er Artz blitt en av skuespillerene? :!: Det har ikke blitt vist på norsk tv enda... Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 16. juni 2005 Del Skrevet 16. juni 2005 Er Artz blitt en av skuespillerene? Splatt!!! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Er Artz blitt en av skuespillerene? :!: Det har ikke blitt vist på norsk tv enda... Jepp. Det er ikke _så_ morsomt liksom Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 EDIT: Mannen hennes var bakerst i flyet tror jeg, kanskje han dukker opp i sesong to. Satt de ikke sammen? Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 EDIT: Mannen hennes var bakerst i flyet tror jeg, kanskje han dukker opp i sesong to. Satt de ikke sammen? tydeligvis ikke..... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 EDIT: Mannen hennes var bakerst i flyet tror jeg, kanskje han dukker opp i sesong to. Satt de ikke sammen? tydeligvis ikke..... Om det er Rose dere snakker om så var mannen hennes på do Lenke til kommentar
loqron Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 (endret) Artz døde jo... Det var så løye det når Mr Leslie Arzt sprengte :!: Og replikken til Hugo "Dude, you got some Arzt on you :!: I følge IMDb så skulle en 40 åring spille ungen (alex) til Danielle Rousseau. Men dette var sikkert en spøk eller noe sånt. For nå har IMDb tatt vekk gjesterollen til den første episoden i sessong 2 Endret 17. juni 2005 av loqron Lenke til kommentar
covah Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ang. Alex. Er det noen som har sett en bekreftelse på at hun på båten var Alex? Eller er det bare en antagelse? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Ang. Alex.Er det noen som har sett en bekreftelse på at hun på båten var Alex? Eller er det bare en antagelse? Hittil har vi ikke hørt noe om det. Men det er derimot bekreftet at de på flåten var "The Others" Lenke til kommentar
loqron Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Ang. Alex.Er det noen som har sett en bekreftelse på at hun på båten var Alex? Eller er det bare en antagelse? Nope det er bare en teori Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Det første jeg tenkte når "the others" tok unger var at de ville gjøre ungene om til sine egne. Walt burde jo egentlig være litt gammel da, men kanskje de tok han likevel fordi han er "spesiell". Dette passer jo bra sammen med teorien nevnt over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg