Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The others kom jo samtidigs med Danielle, så hun er nok neppe en av dem.

Jeg tror ikke det. Da Sayid besøkte Danielle i hytta hennes så sa hun at hun ikke hadde sett "de andre" men at hun hadde hørt dem viske i skogen. Slik jeg forsto det så ble mannskapet smittet eller tatt av "de andre".

Ah... det glemte jeg! Stemmer det du sier. Kanskje "the others" er sjørøvere? Altså ikke sjørøver som i gamle dager, men som patruljerer rundt øyene for å rane båter som cruiser rundt middelhavsøyene.

Lenke til kommentar
The others kom jo samtidigs med Danielle, så hun er nok neppe en av dem.

Jeg tror ikke det. Da Sayid besøkte Danielle i hytta hennes så sa hun at hun ikke hadde sett "de andre" men at hun hadde hørt dem viske i skogen. Slik jeg forsto det så ble mannskapet smittet eller tatt av "de andre".

Ah... det glemte jeg! Stemmer det du sier. Kanskje "the others" er sjørøvere? Altså ikke sjørøver som i gamle dager, men som patruljerer rundt øyene for å rane båter som cruiser rundt middelhavsøyene.

Jeg tror det er noe mer mystikk i de enn det ;)

Lenke til kommentar
Det tror jeg også.

 

Jeg lurer også veldig på hva de skal gjøre med Walt.

Walt kan jo se inn i fremtiden...

Da burde han kaskje vist at "The Others" skulle komme og ta han eller? :hmm:

Vel, han har hvertfall advart mot å gå inn i den blikkboksen. Han sa det ikke direkte, men han advarte mot å gå inn en plass, noe jeg antar å være den blikkboksen. Kanskje det er fra nettopp den "de" kommer fra? En annen løsning på gåten kan være at han ikke har visst noe om angrepet, dette fordi at han selv ikke er tilstede når det skjer?!

Lenke til kommentar
Walt kan jo se inn i fremtiden...

Walt kan ikke kùn se fremtiden. Etter som jeg har forstått kan Walt skape ting ved å tenke det.

Det han ser for seg inni hodet blir til virkelighet.

 

I tilbakeblikket til Walt fikk vi se at han leste i en fuglebok. Litt etter fikk vi se at den samme fugeln som var i boka krasjet inn i vinduet.

På øya var dette med tegneseriebladet til Hurley, med isbjørnene.

Så fikk han en kniv i fra Lock, som han skulle hive i et tre, der Lock sa at han skulle se for seg at kniven satt fast i treet og hvordan kastet ble utført.

Og som vanlig klarte han det.

Lenke til kommentar
Walt kan jo se inn i fremtiden...

Walt kan ikke kùn se fremtiden. Etter som jeg har forstått kan Walt skape ting ved å tenke det.

Det han ser for seg inni hodet blir til virkelighet.

 

I tilbakeblikket til Walt fikk vi se at han leste i en fuglebok. Litt etter fikk vi se at den samme fugeln som var i boka krasjet inn i vinduet.

På øya var dette med tegneseriebladet til Hurley, med isbjørnene.

Så fikk han en kniv i fra Lock, som han skulle hive i et tre, der Lock sa at han skulle se for seg at kniven satt fast i treet og hvordan kastet ble utført.

Og som vanlig klarte han det.

Vanvittig og noen er observange når de ser TV :dribble: Hadde det ikke vært for denne tråden hadde jeg ikke lagt merke til noe som helst :p

Lenke til kommentar

Det ryktes at en vil ut av serien. Og det behøver ikke være en mannlig skuespiller.

 

I samme slengen kan man nevne at skuespillerinnen som spiller Shannon har fått rolle i den nye X-Men filmen.

 

Tilfeldig...? :hmm:

 

Michelle Rodriguez er bekreftet som ny fast i serien. Hun spiller som kjent en av de som satt i halepartiet. Dog var jo også fyren som spilte Mr. Arzt også fast, noe som viste seg å være lureri, vi så jo alle hvordan det gikk....

 

Josh Holloway (Sawyer) kommer garantert tilbake. Så det er gode nyheter.

 

At fyren som spiller Walt fort blir eldre (husk at hver sesong kun er 40 dager, og gutten er jo midt i voksealderen) vil kanskje bli løst på en eller annen merkelig måte.

 

Ryktet om at Samuel L. Jackson skulle spille Bernard er dementert.

 

www.spoilerfix.com

Lenke til kommentar
At fyren som spiller Walt fort blir eldre (husk at hver sesong kun er 40 dager, og gutten er jo midt i voksealderen) vil kanskje bli løst på en eller annen merkelig måte.

hvor mye eldre da? vokser han eller blir han plutselig mye større?

hvis han blir mye eldre sånn plutselig av en eller anna grunn, kan jo det samma ha skjedd med Alex da, og det var kanskje hun vi så på den båten som angrep flåta..

 

mulig jeg misforstod deg da :hmm:

Lenke til kommentar
Malcolm David Kelley (Walt) er 13 år (har bursdag en dag før meg :p), men i serien virker det som han er veldig mye yngre. :hmm:

Enig, virker vel rundt 10 tror jeg.

Men han er for smart (i serien) til å være 10, og for dum til å være 13!

Derfor må han være 11.5!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
når kommer episoden etter ep.25 ??

Sorry, den kommer ikke før i sesong to, les HELE tråden før du spør.. (eller søk, litt lettere)

 

EDIT: litt mye å lese, men du kan i det minste bla noen sider tilbake, har blitt besvart 100 ganger

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...