Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Er det ikke de som har laget serien da? Er litt logisk at de kan sende den på nettet da...

Tviler. Tror de kjøper inn episodene fra selskape(ne)t som lager LOST.

som er ABC ;) og disney

ABC er hvertfall produsenten ;)

Lenke til kommentar

Angående det som skjedde med at claire ble skjært ved magen eller noe! Om det så var en dørm eller ei, hvem var det som gjorde dette?

 

Ethan? Ja vi vet at han og Danielle var depserate etter barnet, men tror ikke the others ville ha et slik barn, som hadde vært død da!

 

The others? De ville jo bare ha Walt.

 

Ja, noe jeg hadde på hjertet dette!

Lenke til kommentar
Angående det som skjedde med at claire ble skjært ved magen eller noe! Om det så var en dørm eller ei, hvem var det som gjorde dette?

Jeg tror det enten er Ethan eller Danielle.

 

Og anngående den episoden.. Hva var det med at Locke hadde ett hvitt øye og ett svart?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva var det med at Locke hadde ett hvitt øye og ett svart?

Hvis du ser på bilder fra episoden så ser du at han har disse to steinene sine på øynene. (Han har to steiner (de som han spillte spill med?)).

Lenke til kommentar

Noen ganger lurer jeg på om jeg er den eneste i verden som ikke ser på Lost. Why? Because I don't get it... det er Survivor på crack, med dårligere plot ;)

 

Kona mi er hekta på den og... jeg må innrømme at jeg ikke har sett en eneste hel episode... men... selve plottet er jo idiotisk... de kræsjer på en øde øye full av mennesker gjemt bort rundt omkring!? Og så klarer de kunsten å LEGGE TIL nye skuespillere i den neste sesongen :!: Skal det kræsje et fly til da eller? :whistle:

Lenke til kommentar

Vennligst følg med fra første episode før du kommer med slike utsagn.

De legger til nye skuespillere siden det dukker opp nye mennesker som vi ikke har sett særlig mye til fra før av.

Det er vanskelig å forklare til deg som ikke vet hva selve greia handler om.

Men om du hadde fulgt med på serien hadde du ikke spurt det spørsmålet ;)

Lenke til kommentar
Noen ganger lurer jeg på om jeg er den eneste i verden som ikke ser på Lost. Why? Because I don't get it... det er Survivor på crack, med dårligere plot ;)

 

Kona mi er hekta på den og... jeg må innrømme at jeg ikke har sett en eneste hel episode... men... selve plottet er jo idiotisk... de kræsjer på en øde øye full av mennesker gjemt bort rundt omkring!? Og så klarer de kunsten å LEGGE TIL nye skuespillere i den neste sesongen :!: Skal det kræsje et fly til da eller? :whistle:

jemenin altså, ta og sett deg litt inn i serien før du kritiserer den da smarten. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen ganger lurer jeg på om jeg er den eneste i verden som ikke ser på Lost. Why? Because I don't get it... det er Survivor på crack, med dårligere plot ;)

 

Kona mi er hekta på den og... jeg må innrømme at jeg ikke har sett en eneste hel episode... men... selve plottet er jo idiotisk... de kræsjer på en øde øye full av mennesker gjemt bort rundt omkring!? Og så klarer de kunsten å LEGGE TIL nye skuespillere i den neste sesongen :!: Skal det kræsje et fly til da eller? :whistle:

Lurer bare på hvordan du kan ha fått med deg "plottet" uten å se en eneste hel episode. :!:

Lenke til kommentar

Jeg synes guardianpegasus tråkker litt i salaten her. Det er vel like lite fintfølende som om jeg skulle gått inn på kvinneguiden.no og sluppet bomba i Hotell Cæsar-tråden at det er en lattelig idiotisk serie som jeg ikke gidder å følge med på. :roll: Regner med jeg hadde blitt sett på som troll og jaget fra tråden ganske raskt.

Lenke til kommentar

Hun dama, Rodrigues, kan jo for alt vi vet ha vært på øya hele tiden. Vi får jo ikke vite om alle de 48 som har styrtet. Og som f.eks "arct?" (dunno spelling) kom jo ikke inn i bildet før de siste episodene.

 

Plotet er jo ikke at det er folk gjemt vekk rundt omkring. Plotet er jo at folk på en måte finner seg selv, oppdager nye sider ved seg selv og hvordan folka lever sammen og klarer å overleve på øya med de farer som truer.

 

Jeg også tenkte som deg, guardianpegasus, at det bare var en idiotisk filleserie, men så lasta jeg ned første episoden, og da var jeg hekta...

Lenke til kommentar

Mener du at hun kanskje er blant de overlevende som vi veit om til nå? Tviler.

Hun satt bakerst i flyet, og den delen datt av i lufta og forsvant.. Jack og hu har snakka sammen før, så de ville nok funnet hverandre (eller hvordan jeg skal si det)

Jeg tror at den bakerste delen av flyet vil bli funnet, og at det kanskje er enda en gruppe med overlevende elns..

Eller kanskje hu er en av the others.. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Jeg også tenkte som deg, guardianpegasus, at det bare var en idiotisk filleserie, men så lasta jeg ned første episoden, og da var jeg hekta...

 

Også virker det som om det er så mange åpenbare problemer, men... kanskje jeg blir hekta jeg og hehe, selvsagt ikke riktig å kritisere det man ikke kjenner særlig godt, men det er jo nesten umulig å unngå når man zapper. Synes det ser ut som samme episode som går i reprise en million ganger hehe.. vi får se :yes:

Lenke til kommentar
Også virker det som om det er så mange åpenbare problemer, men... kanskje jeg blir hekta jeg og hehe, selvsagt ikke riktig å kritisere det man ikke kjenner særlig godt, men det er jo nesten umulig å unngå når man zapper. Synes det ser ut som samme episode som går i reprise en million ganger hehe.. vi får se :yes:

anbefaler deg til og sette deg ned med episode 1 og ta en titt med åpent sinn, er rimelig sikker på at du blir og like det! ;)

 

med mindre du ikke er generelt sett noe glad i serier/filmer da..

Lenke til kommentar
The others kom jo samtidigs med Danielle, så hun er nok neppe en av dem.

Jeg tror ikke det. Da Sayid besøkte Danielle i hytta hennes så sa hun at hun ikke hadde sett "de andre" men at hun hadde hørt dem viske i skogen. Slik jeg forsto det så ble mannskapet smittet eller tatt av "de andre".

Lenke til kommentar
Også virker det som om det er så mange åpenbare problemer, men... kanskje jeg blir hekta jeg og hehe, selvsagt ikke riktig å kritisere det man ikke kjenner særlig godt, men det er jo nesten umulig å unngå når man zapper. Synes det ser ut som samme episode som går i reprise en million ganger hehe.. vi får se  :yes:

anbefaler deg til og sette deg ned med episode 1 og ta en titt med åpent sinn, er rimelig sikker på at du blir og like det! ;)

 

med mindre du ikke er generelt sett noe glad i serier/filmer da..

hvilken serie snakker du om her?Ern like bra som lost?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...