Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132
Mkej? En idè og fikse fargen? ;)

Jeg skjønner ikke hvorfor vi må farge spoilers i gult.. herregud.

Det står jo *ekstreme spoilers* i tittelen. De som leser denne tråden må regne med å lese spoilers... :mad:

Å ta farge på hjelper at de som ikke vil lese spoilers slipper å lese dem. Uansett er det ikke så mye bry for oss som vil lese, er bare å markere teksten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mkej? En idè og fikse fargen? ;)

Det står jo *ekstreme spoilers* i tittelen. De som leser denne tråden må regne med å lese spoilers... :mad:

Å ta farge på hjelper at de som ikke vil lese spoilers slipper å lese dem. Uansett er det ikke så mye bry for oss som vil lese, er bare å markere teksten.

Latterlig.

Lenke til kommentar

Det står jo *ekstreme spoilers* i tittelen. De som leser denne tråden må regne med å lese spoilers...  :mad:

grunnen til at det står *ekstreme spoilers* i topic, var vel i utgangspunktet fordi dette var ein tråd som innehaldt info om kva som skjedde i dei episodene som vart vist i usa, altså ting som vart spoilerer for dei som følgte med på tvnoreg.

ein ting er å få vite kva som skjer i episode 23 sesong 1, ein annan ting er å få vite kva som vil skje i sesong2.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hvis TVNorge og ABC skal sende LOST til forskjellig tid neste sesong også så tror jeg det er best vi stenger denne og lager TO tråder, en for de de som følger med på ABC og en for de som følger med på TVNorge.

TVNorge kommer aldri til å sende samtidig som ABC, det blir for dyrt. Jo tidligere de skal ha episodene, jo dyrere blir det. ;)

Lenke til kommentar
Har Tvnorge WebTv hvor de Sender LOST? sånn i tilfelle jeg ikke får med meg noen Episoder!

Jeg vet ikke om de har webtv i det hele tatt, men hvis de har det så følger de sikkert samme linje som NRK og TV2: Ingen utenlandske serier eller filmer sendes på webtv. Kun egenproduserte programmer kan sendes på webtv, og det aller meste av dette må betales for.

Så hvis du har gått glipp av en episode så finnes det ikke måter å se den på uten å gjøre noe som produsenten ikke liker. (F.eks lovlig nedlasting via et P2P-nettverk)

ex0n: Jeg tror du traff spikeren på hodet der. Da er det bare å huske på det til kanskje en uke før serien starter og starte de nye trådene da. (Skulle ønske det var en påminnelsefunksjon her i forumet). Dere får minne meg på det om jeg glemmer det. Så skal jeg starte de nye trådene og legge link her før jeg stenger denne. :)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Jo, det er et godt budskap.

Når jeg tenker meg om så har de kanskje ett til: "Everybody gets a new life on this island". Altså at alle har muligheten til å starte på nytt.

Så sant så sant. Claire fikk det jo bokstavlig talt :whistle:

Lenke til kommentar
Har Tvnorge WebTv hvor de Sender LOST? sånn i tilfelle jeg ikke får med meg noen Episoder!

TVNorge har ikke rettigheter til å sende Lost på web-tv. En av grunnene til dette, er at TVNorge bare har rettigheter til å sende Lost i Norge. Legger de det ut på web-tv, er det jo åpent for hele verden.

Lenke til kommentar

TVNorge har ikke rettigheter til å sende Lost på web-tv. En av grunnene til dette, er at TVNorge bare har rettigheter til å sende Lost i Norge. Legger de det ut på web-tv, er det jo åpent for hele verden.

De rettighetene har nå www.abc.com i vert fall...

Lenke til kommentar

De rettighetene har nå www.abc.com i vert fall...

Er det ikke de som har laget serien da? Er litt logisk at de kan sende den på nettet da...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...