Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Hva med og lage en liten FAQ i første post? litt mye av de samme spørsmåla som går igjen her nå.. ;)

Jepp, enig! Håper trådstarter, PC gamer, kan sette opp en liten FAQ i første post. Blandt annet med når sesong 2 starter, linker til sier der man kan finne mer info (TVhome) og slikt. (NB. Ingen torrent-sider), sendetider på diverse kanaler og kanskje litt andre praktiske ting.

trådstarters siste innlegg var 23/04/2005.. om han er så aktiv i denna tråden, og på forumet spørs jo da..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

DETTE ER EN SPOILER TIL SESSONG !! VISS DU IKKE VIL LESE SÅ IKKE LES !!

SPOILEREN ER MERKET MED GULT !! SÅNN DERE ER ADVART !!!

 

 

 

 

 

En person til skal dø i sessong 2. I løpet av de 4 første episodene. Det var pga han ikke kunne skrive under kontrakten. Skal sikkert spille i en en annen film eller noe sånt. Det skal være en HAN som dør men JJ Abrams har ikke sagt hvem det er bare at det er en han.[/color=yellow]

 

 

 

 

 

 

 

For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter :D

 

Her er den, hør veldig godt etter. Rett før hugo begyner å snakke

 

Eller så kan dere spole fram til 42:40 i den siste episoden i sessong 1

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
En person til skal dø i sessong 2. I løpet av de 4 første episodene. Det var pga han ikke kunne skrive under kontrakten. Skal sikkert spille i en en annen film eller noe sånt. Det skal være en HAN som dør men JJ Abrams har ikke sagt hvem det er bare at det er en han.

Man avslutter attributter med [/NOE] (uten tillegsattributter i) :p

Lenke til kommentar
For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter  :D

Hører ikke noe spesielt... :dontgetit:

Hør etter hva fuglen sier

Åja, HØRE etter ja. Ok. Jeg stirra bare på selve fila jeg.

 

 

Hører fortsatt ikke en dritt.

Lenke til kommentar
For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter  :D

Hører ikke noe spesielt... :dontgetit:

Hør etter hva fuglen sier

Åja, HØRE etter ja. Ok. Jeg stirra bare på selve fila jeg.

 

 

Hører fortsatt ikke en dritt.

Den skal visst si noe som minner om ''Hurley''

Endret av Prebo
Lenke til kommentar
For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter  :D

Hører ikke noe spesielt... :dontgetit:

Hør etter hva fuglen sier

Åja, HØRE etter ja. Ok. Jeg stirra bare på selve fila jeg.

 

 

Hører fortsatt ikke en dritt.

Den skal visst si noe som minner om ''Hurley''

So what? I don't get it... :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...