ErlendRU Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Hva med og lage en liten FAQ i første post? litt mye av de samme spørsmåla som går igjen her nå.. Jepp, enig! Håper trådstarter, PC gamer, kan sette opp en liten FAQ i første post. Blandt annet med når sesong 2 starter, linker til sier der man kan finne mer info (TVhome) og slikt. (NB. Ingen torrent-sider), sendetider på diverse kanaler og kanskje litt andre praktiske ting. trådstarters siste innlegg var 23/04/2005.. om han er så aktiv i denna tråden, og på forumet spørs jo da.. Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 TVNorge fikk 15 000 mere seere på episode 20 av lost. I slutten av episode 19, så locke et lys i hatchen. 15 000 flere seere ble oppe for å se hva som var i hatchen, det skjedde ikke. Det var et kjempe smart triks av TVNorge, og gjøre dette. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 TVNorge fikk 15 000 mere seere på episode 20 av lost. I slutten av episode 19, så locke et lys i hatchen. 15 000 flere seere ble oppe for å se hva som var i hatchen, det skjedde ikke. Det var et kjempe smart triks av TVNorge, og gjøre dette. Smart triks av tvnorge? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Lyset kom jo på sisten av episode 20? :dontgeitit: Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Lyset kom jo på sisten av episode 20? :dontgeitit: Er vel bare Fanta Boy som blander episodene... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Lyset kom jo på sisten av episode 20? :dontgeitit: På sisten? Eller kanskje på sluten? :!: Lenke til kommentar
loqron Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 DETTE ER EN SPOILER TIL SESSONG !! VISS DU IKKE VIL LESE SÅ IKKE LES !! SPOILEREN ER MERKET MED GULT !! SÅNN DERE ER ADVART !!! En person til skal dø i sessong 2. I løpet av de 4 første episodene. Det var pga han ikke kunne skrive under kontrakten. Skal sikkert spille i en en annen film eller noe sånt. Det skal være en HAN som dør men JJ Abrams har ikke sagt hvem det er bare at det er en han.[/color=yellow] For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter Her er den, hør veldig godt etter. Rett før hugo begyner å snakke Eller så kan dere spole fram til 42:40 i den siste episoden i sessong 1 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 3. juni 2005 Del Skrevet 3. juni 2005 Ser ikke noe spoiler som er merket med gult... Og ro ned caps'n Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 En person til skal dø i sessong 2. I løpet av de 4 første episodene. Det var pga han ikke kunne skrive under kontrakten. Skal sikkert spille i en en annen film eller noe sånt. Det skal være en HAN som dør men JJ Abrams har ikke sagt hvem det er bare at det er en han. Man avslutter attributter med [/NOE] (uten tillegsattributter i) Lenke til kommentar
royale Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter Hører ikke noe spesielt... Lenke til kommentar
loqron Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter Hører ikke noe spesielt... Hør etter hva fuglen sier Lenke til kommentar
asad Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter Hører ikke noe spesielt... Hør etter hva fuglen sier Åja, HØRE etter ja. Ok. Jeg stirra bare på selve fila jeg. Hører fortsatt ikke en dritt. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ææørtær sier den? og det betyr? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 ææørtær sier den? og det betyr? Har ikke hørt det, men i ren lyd kunne det der ligne på "Arthur". Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Lyset kom jo på sisten av episode 20? :dontgeitit: Nei, det kom på slutten av 19. Deus Ex Machina. Locke står og banker på luka så lyser det et lys det, episoden slutter 20.Do No Harm begynner Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter Hører ikke noe spesielt... Hør etter hva fuglen sier Åja, HØRE etter ja. Ok. Jeg stirra bare på selve fila jeg. Hører fortsatt ikke en dritt. Den skal visst si noe som minner om ''Hurley'' Endret 4. juni 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 Den lyden kan ikke være noe ord kan det vell? Dere som tror kom med forslag Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 For dere som har sett siste episode av sessong 1. Så vil jeg at dere skal høre på hva denne fuglen (se link) Hør veldig godt etter Hører ikke noe spesielt... Hør etter hva fuglen sier Åja, HØRE etter ja. Ok. Jeg stirra bare på selve fila jeg. Hører fortsatt ikke en dritt. Den skal visst si noe som minner om ''Hurley'' So what? I don't get it... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 So what? I don't get it... Tviler på at Hurley dør, siden rollen hans er spesialskrevet til nettopp ham. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 So what? I don't get it... Tviler på at Hurley dør, siden rollen hans er spesialskrevet til nettopp ham. Fugeln sier i vert fall ikke noe om Hurley! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg