Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

det kommer vel frem av samtalene at alex er rundt 16-17 år vil jeg tro. det gikk vel bare noen måneder fra hun kom dit før folk begynnte forandre seg, og det var etter det engang hun begynte og sende ut signalet.

 

hun har hvertfall ikke vært der i 10-12 år før hun begynnte sende signalet. så visst det der skulle være alex så holder hun seg ikke bra for alderen hvertfall..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TV Tome:

 

The "Other" who throws the bomb on to the raft is breifly seen to be a female, possibly Rousseau's daughter "Alex", who was taken by "The Others" 16 years earlier.

 

Trodde det var snakk om en gutt hun ville ha tilbake i siste episode...men usikker...

Muligens det er snakk om to unger?

Endret av kosh
Lenke til kommentar

det er en jente ja, men lett og missforstå grunnet navnet da. det er ikke snakk om to unger heller. eller jo, det er snakk om walt også da.

 

visst det er alex som kaster den bomba så har hun vokst nå jævlig fort sier nå bare jeg.. var ikke akkurat nå ung mø den dama der.

Lenke til kommentar
det er en jente ja, men lett og missforstå grunnet navnet da. det er ikke snakk om to unger heller. eller jo, det er snakk om walt også da.

 

visst det er alex som kaster den bomba så har hun vokst nå jævlig fort sier nå bare jeg.. var ikke akkurat nå ung mø den dama der.

navnet Alex er nok valgt for at det skal bli forvirring i om det er gutt eller jente tenker jeg..

Lenke til kommentar

Har ikke lest gjennom de siste sidene her (adsl-en er en sleiping i dag), men jeg tror ikke at ungen "The Others" ville ta var ungen til Claire i det hele tatt, men at det var Walt. Den franske damen snakket jo om at de ville ta en gutt, ikke sant?

Lenke til kommentar
Har ikke lest gjennom de siste sidene her (adsl-en er en sleiping i dag), men jeg tror ikke at ungen "The Others" ville ta var ungen til Claire i det hele tatt, men at det var Walt. Den franske damen snakket jo om at de ville ta en gutt, ikke sant?

riktig..

 

og det har blitt tatt opp en del ganger før her.. ;)

Lenke til kommentar
Har ikke lest gjennom de siste sidene her (adsl-en er en sleiping i dag), men jeg tror ikke at ungen "The Others" ville ta var ungen til Claire i det hele tatt, men at det var Walt. Den franske damen snakket jo om at de ville ta en gutt, ikke sant?

Du har vel ikke sett siste episoden?

Lenke til kommentar
Kan dette være et bilde av Alex, som er datteren til hun franske dama.

hmm :hmm:

Alex skal jo være 16 år, denne dama ser jo ut som er 30+...

Vel, det er ikke bekreftet at Alex er 16år da! Ingen som har sagt det i serien.

Vi vet bare at det er 16år siden Rosseau sendte ut meldingen.

Hun var jo gravid, og når hun fødte kom de og tok babyen... Hun sa det selv.

Lenke til kommentar

Det er ingenting som sier sikkert at franske damen har vært der i 16 år. Signalet ble endret for 16 år siden, de kan ha vært der mye lenger.

 

Som ene skaperen sa "nobody evere asked Rousseau how long she has been on the island" elns.

 

Og noen fra halepartiet har overlevd. Hun som Jack møtte på flyplassen vil bli fast i serien neste sesong, og hun var plassert bakerst i flyet.....

Lenke til kommentar
Har ikke lest gjennom de siste sidene her (adsl-en er en sleiping i dag), men jeg tror ikke at ungen "The Others" ville ta var ungen til Claire i det hele tatt, men at det var Walt. Den franske damen snakket jo om at de ville ta en gutt, ikke sant?

riktig..

 

og det har blitt tatt opp en del ganger før her.. ;)

:blush:

My bad. Som sagt går nettet mitt veeeldig treigt for tiden, og det er lenge siden forrige gang jeg leste denne tråden. Orket ikke lese gjennom de ~10 sidene jeg har gått glipp av, og tok bare en kjapp titt over siste siden her ;)

Lenke til kommentar
Har ikke lest gjennom de siste sidene her (adsl-en er en sleiping i dag), men jeg tror ikke at ungen "The Others" ville ta var ungen til Claire i det hele tatt, men at det var Walt. Den franske damen snakket jo om at de ville ta en gutt, ikke sant?

Du har vel ikke sett siste episoden?

ok, men uansett.Det er noe VELDIG galt med ungen til claire ifølge han spåmannen, det har ikke blitt nevnt på lenge nå :hmm:

Lenke til kommentar
Serien 24 har forresten utrolig slitsom filming for øynene. Det er rett og slett plagsomt å se på.

Hm.. Jeg liker Lost, men synest de rister VEL mye på kameraene sine.. Greit nok at de vil skape spenning, men jeg synst det blir for travelt.. Nesten hodeverk av og til. En optisk stabilisator hadde gjordt seg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...