Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Holde deg litt nede på jorden.. Det hadde blitt noe overnaturlig vås som hadde ødelagt hele serien!

øøh!.. hvorfor det? det er lissom ikke noe overnaturlig fra før i den serien? :dontgetit:

 

edit: kom på at det hørtes jo ut som det var ganske langt nedover i det hølet som den skyggen prøvde å trekke ned Locke, og det er ganske langt nedover i luka/sjakta.. kanskje disse henger sammen og at det er noe huler eller ganger eller noe under jorda :hmm:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Teaseren er offisiell fra ABC og postet på en av deres 'gåte'-sider. Noen har rippet filmen fra flashen og postet den videre på en svensk torrent-side. Filmen kan sees både fra torrenten og fra ABC-siden.

*fjernet*

Endret av jke
Lenke til kommentar

Så de siste episodene igår . For en serie :yes:

 

Men, det virker da som "the others" har mulighet til å komme seg ut av øya. Det var en litt merkelig tanke egentlig, hadde intryk av at de også var "lost" :hmm:

 

og det med teasern "They`re not the survivors they thought they were" kan jo bare bety at de ikke er de heldige som overlevde , men heller "de fordømte" siden de ble kastet inn i et helvete på øya.

 

edit: Kan noen linke til en av disse fan sidene med skjulte spor?

Endret av asad
Lenke til kommentar

De som var i båten (de som tok walt) er the others.

 

-The others ARE the ones on the boat taking walt! ( confirmed by harold on jimmy kimmel live )

 

Monsteret skal være : The monster is ( according to the script ) both mechanical AND bionical. its big, and prolll underground

 

Og dere som maser om promen til sessong 2. Så har en annen dude skrevet det men siden dere ikke gidder å lese alt kan jeg vise dere veien :D

 

Step 1: gå på denne linken Denne klikke du på

 

Step 2: Så ser der masse tall som går fra 1 til 42. Så trykker dere på disse tallene i stigende rekkefølge 4 8 15 16 23 42 Og så er bare å lene seg tilbake å nye showet

 

Enkelte personer må jo ha det inn me teskje :!: :!:

 

Ja her er kilden : ABC

Lenke til kommentar
Tegnet ett par streker:

freeky, men nå skal det sies at det er utrolig lett og finner ansikter i røyk da.

Jepp, det vet jeg! F.eks. mente nå folk at de fant bilde av fanden selv i røyken 11.september :!:

 

Mulig de bare har designet røyken slik fro å få oss til å gruble!

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig sett den omtalte sesongfinalen. Sinnsykt bra! Denne var pakket med action hele tida.

 

Gjett om jeg skvatt når Arnst hadde et lite uhell.. puh

 

Jeg vet ikke om noen har nevnt det her før men Danielle må jo ha missforstått. Hun hørte visking fra "de andre" at de ville ha gutten. OGså hentet hun babygutten og "de andre" dukket ikke opp. "De andre" kan jo umulig ha ment den gutten. De var jo ute etter den andre gutten .. den magiske gutten .. Walt.

 

Uansett - gleder meg noe sinnsykt til neste sesong.

 

Edit: Takk for linkene dere litt lengre opp her.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
*fornuftig prat*

Endelig noen som kan verdsette spenningen! Er så irritert på folk som forventet alle svarene servert på sølvfat, det er jo spenningen som gjør programmet bra! Drit i svarene (har det EGENTLIG noe å si hvordan de kom seg på øyen? Det vil på ingen måte påvirke livet ditt..) og bare nyt spenningen, de interessante karakterene og de herlige plot-twistene som gjør Lost til en av vår tids beste serier.

Lenke til kommentar
*fornuftig prat*

Endelig noen som kan verdsette spenningen! Er så irritert på folk som forventet alle svarene servert på sølvfat, det er jo spenningen som gjør programmet bra! Drit i svarene (har det EGENTLIG noe å si hvordan de kom seg på øyen? Det vil på ingen måte påvirke livet ditt..) og bare nyt spenningen, de interessante karakterene og de herlige plot-twistene som gjør Lost til en av vår tids beste serier.

Jeg ser på det slik; Er spendt på hvordan de kom seg på øya, men det faktum at jeg ikke har fått svar på det enda, ødelegger ikke opplevelsen min ;)

Lenke til kommentar
Gjett om jeg skvatt når Arnst hadde et lite uhell.. puh

Det skal være visst ja.

Jeg lå i sengen med kaffekoppen, og på noen få hundredeler, så befant koppen seg i lufeten og jeg på gulvet, springer rundt hylende av førstegrads brannskader :p

Sinnsykt spenndene ep. :thumbup:

Lenke til kommentar

Einige, men sånn rundt episode 20 var jeg grundig lei av stallinga, men det tok seg saftig opp på slutten!

 

men og vente 4måneder på og få se resten blir grusomt. nettopp fordi det er en så fordømt bra serie! faktisk my number 1 serie gjennom tidene!

Lenke til kommentar
Einige, men sånn rundt episode 20 var jeg grundig lei av stallinga, men det tok seg saftig opp på slutten!

 

men og vente 4måneder på og få se resten blir grusomt. nettopp fordi det er en så fordømt bra serie! faktisk my number 1 serie gjennom tidene!

du ser ikke på 24 du da regner jeg med? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...