ErlendRU Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Jaok ttt, det kunne jo vært diverse klipp fra andre episoder, men det hadde vært litt vanskelig. egentlig ikke..hvertfall å finne klipp, har sett både Sawyer, Jin, Kate, Jack m.m. løpt sånn gjennom jungelen i sesong 1.. edit: sett Locke og Charlie også, men Hurley Endret 27. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Nuvel.. Men hva tror dere om det jeg sa i den forrige posten, kan det ligge noe i det? Selv syntes jeg den teorien var litt god. Det ligger enda flere gode teorier på LOST sin offisielle hjemmeside Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tenkte litt på noe. Så akkurat teaseren til season 2. der står "they are NOT the survivors" og blinker og blinker. dvs. De er IKKE de overlevende. Hva vis de egenlig er døde, og det er likene av demselv de finner på den andre siden av øya, og dermed "the others" egentlig er de som krasjet med flyet, og jack&company er de som har vært der i gud-veit-hvor mange-år, og har blitt litt tulleruske i hodet over så lang tid? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) nevermind Endret 27. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Tenkte litt på noe. Så akkurat teaseren til season 2. der står "they are NOT the survivors" og blinker og blinker. dvs. De er IKKE de overlevende. Hva vis de egenlig er døde, og det er likene av demselv de finner på den andre siden av øya, og dermed "the others" egentlig er de som krasjet med flyet, og jack&company er de som har vært der i gud-veit-hvor mange-år, og har blitt litt tulleruske i hodet over så lang tid? hehe, morsom teori, men hva med alle de tilbake blikkene vi har sett da. de viser jo oss alt helt frem til flyet styrter, så det holder nok ikke helt mål. men ja, var en mystisk setning det der.. lurer hva de mener med det. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Noen som har sett sesong 1 teaseren/promoen? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 CobraM, va mener du med at de skyggene/røyken er monsteret? og mener du Mapinguari? Mapinguari ser ut til å være navnet på 'monsteret' iflge den rosa notaten. Skyggen/røyken er monsteret. Monsteret er beskrevet som "Huge. Mechanical AND biological. Godlike and profane. A massive, multi-tentacled robotic beast resempling a primordial mapinguari-only partially obscured in a cloud of acrid smoke". *skremt* Mapinguari http://www.pibburns.com/cryptost/mapingua.htm The deep Amazon jungle of Brazil provides the backdrop for tales of the Mapinguari, a large nocturnal animal with a frightful screaming cry. Locals describe the Mapinguari as about two meters in height when standing on its hind legs. It is covered in red hair and emits a foul odor. Its feet are turned backwards and its claws are capable of ripping apart the palm trees upon which it feeds. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Fy faen for en avsluttning! Kan ikke vente på ses. 2! Noen som har tenkt over dette: The Others er veldig godt utrustet i forsvar/kamp -teknik! Noe militær/agenter er... Tviler på at vanlige pirater/forskere eller hva de er, lærer slikt av seg selv.. Det som var under luken var forventet, bare at jeg tippet de kom ned til en lang tunell i steden for en lang sjakt.. ''Monsteret''? Tsja... Endret 27. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Mapinguari http://www.pibburns.com/cryptost/mapingua.htm The deep Amazon jungle of Brazil provides the backdrop for tales of the Mapinguari, a large nocturnal animal with a frightful screaming cry. Locals describe the Mapinguari as about two meters in height when standing on its hind legs. It is covered in red hair and emits a foul odor. Its feet are turned backwards and its claws are capable of ripping apart the palm trees upon which it feeds. Ser ut som den beskrivelsen passer dårlig til monsteret i LOST, men likevel litt morsomt Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 ''Monsteret'' er noe mekanisk! En hører det, oser mekaniske deler... Treene som blir revet opp, blir ikke det. De blir ''blåst'' opp! Hva den mystiske skyggen/røyken er har jeg ikke en eneste ide på.. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvis du ser på den rosa notaten jeg har sitert fra tidligere i tråden, står den godt beskrevet Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Hvis du ser på den rosa notaten jeg har sitert fra tidligere i tråden, står den godt beskrevet Og den er til å stole på? Endret 27. mai 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Ser ut som den beskrivelsen passer dårlig til monsteret i LOST, men likevel litt morsomt Tja, det med skrikingen og riving av trær passer ganske bra. Men det monsteret som dro Locke av gårde hadde en form for "tentakkel" Frys bildet så ser det ut som en slags "liane" (det som Tarzan slenger seg med ) som er festet til Locke sin fot.. Lyden hørtes ut som når man blir trekt opp på en berg og dal bane. Den røyken er mystisk. Fra første episode virket det som om "monsteret" var rimelig svært utenfor fremre del av flyet, og man ser jo (hvis jeg husker rett) en rimelig stor skygge passere utenfor vinduet (som er en del meter oppe i været), før piloten blir dratt ut. Lenke til kommentar
Never_Ever Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Synes øyeblikket når Artz sin dynamittkubbe eksploderte var genialt. Jeg så episoden med en kamerat, og han begynte å le som bare faen. Så rett etterpå at han lo av at han ståkk så mye at han sølte cola på genseren, buksa, gulvet og bordet ved siden av han Trodde selv at folka på båten var på tur for å hente heroinen på øya (noe som egentlig ikke gir mening. Hvordan skulle de vite at småflyet krasjet der, og hvorfor ta Walt... Litt korttenkt) Gleder meg så sinnsykt til sesong 2! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hehe Beenie Men jeg forstår ikke hvorfor "The Others" er ute etter unger/babyer. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Er vel kanskje fordi de vil fortsette "stammen" dems ellerno. :S Nei, jeg vet ikke jeg edit: men jeg skjønner ikke helt hvordan de har hatt bensin til den båten i 16 år? Endret 27. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 men jeg skjønner ikke helt hvordan de har hatt bensin til den båten i 16 år? kanskje de har en oljebrønn i nærheten. evt at de ikke er så langt unna fastland at de bruker båten for og hente forsyninger når det trengs. hva går egentlig den kabelen til? den som de ledet dem til fransdama.. den gikk jo rett uti sjøen gjorde den ikke? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 men jeg skjønner ikke helt hvordan de har hatt bensin til den båten i 16 år? kanskje de har en oljebrønn i nærheten. evt at de ikke er så langt unna fastland at de bruker båten for og hente forsyninger når det trengs. hva går egentlig den kabelen til? den som de ledet dem til fransdama.. den gikk jo rett uti sjøen gjorde den ikke? eller at den ikke går på bensin...? kan jo være at the others egentlig er de skyggene da.. og at de kan gjøre seg om til mennesker når de føler for det..eller noe Lenke til kommentar
Winters Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 Hvor kan man lastet ned teaseren til sesong 2? Faen, den siste episoden med sjømenene kom helt uventet, hjertet var oppi halsen når de bare så de på radaren Stilig episode! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 men jeg skjønner ikke helt hvordan de har hatt bensin til den båten i 16 år? kanskje de har en oljebrønn i nærheten. evt at de ikke er så langt unna fastland at de bruker båten for og hente forsyninger når det trengs. hva går egentlig den kabelen til? den som de ledet dem til fransdama.. den gikk jo rett uti sjøen gjorde den ikke? eller at den ikke går på bensin...? kan jo være at the others egentlig er de skyggene da.. og at de kan gjøre seg om til mennesker når de føler for det..eller noe Holde deg litt nede på jorden.. Det hadde blitt noe overnaturlig vås som hadde ødelagt hele serien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg