Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På den andre siden av øya vil de oppdage at de ikke er de overlevende de trodde de var

jaja.. :dontgetit:

han Jin overlever også..

Har du sett episode 24 og 25 ??

Du kan ikke si sikkert at Jin overlever. Vet jo aldri om de kommer til land igjen, kansje de drukner :dontgetit:

Noen som vet når sessong 2 skal komme ?? Har hørt at de skal komme i september :D Glede meg :D

Tror dere piratene(de som var i båten) var the others ??

Vel, de ville jo ha Walt.

Pistol hadde de jo også. De var vel gode til å sloss fikk jeg intrykk av, akkurat som ethan var.

Lenke til kommentar

Du kan ikke si sikkert at Jin overlever. Vet jo aldri om de kommer til land igjen, kansje de drukner :dontgetit:

Noen som vet når sessong 2 skal komme ?? Har hørt at de skal komme i september :D Glede meg :D

jeg tror man ser han på teaser'n han også, husker ikke helt. ser hvertfall kate og sawyer løpe gjennom skogen så de overlever hvertfall.

og ja jeg er rimelig sikkert på at det var de others som tok walt. var det ikke noen som bekreftet det her en plass. uansett hvem andre skulled et liksom vært..

---

CobraM, va mener du med at de skyggene/røyken er monsteret? og mener du Mapinguari?

Lenke til kommentar
og ja jeg er rimelig sikkert på at det var de others som tok walt. var det ikke noen som bekreftet det her en plass. uansett hvem andre skulled et liksom vært..

Pedofile sjømenn? :mrgreen:

LOL!

Men joda, det var nok "the others" som tok walt. De ville nok ha han for sine egenskaper. Slik som når han sa "don't open the hatch" når han holdt hånden til Locke. Hvordan kunne han vite det? Han har noen unaturlige egenskaper ja.

Lenke til kommentar

Du kan ikke si sikkert at Jin overlever. Vet jo aldri om de kommer til land igjen, kansje de drukner  :dontgetit:

Noen som vet når sessong 2 skal komme ?? Har hørt at de skal komme i september  :D  Glede meg  :D

jeg tror man ser han på teaser'n han også, husker ikke helt. ser hvertfall kate og sawyer løpe gjennom skogen så de overlever hvertfall.

---

CobraM, va mener du med at de skyggene/røyken er monsteret? og mener du Mapinguari?

JA ser Jin også..

edit: ser Hurley, Jack, Sawyer, Kate, Locke, Charlie, Jin og Shannon

Endret av erlendru
Lenke til kommentar
Jeg klarer nesten ikke holde kjeft om hva som skjer til resten av familien/venner.. Også når de spør hva som skjer blir jeg så ivrig at de ikke forstår hva jeg prater om :p

Har samme problem jeg også...

Når jeg var ferdig med siste episoden, var det første broren min sa til meg:

-"Hold Kjeft, jeg skal se det selv senere"

Lenke til kommentar
Gå inn på http://www.oceanic-air.com/

Kopier teksten til høyre inn i word

Se hva som kommer opp: http://www.oceanic-air.com/images/oa_front-letter1a.jpg

er det der liksom seriøse saker? isåfall har de jo skrevet om hele slutten på s1 rimelig kraftig da. visst charlie egentlig skull bli drept der.

og dette monstret er altså en mekanisk robot monster sak.. blir spennende og se om det stemmer!

Lenke til kommentar

Fall 2005. Jeg er ganske sikker på at de var The Others.

Teaseren er skremmende. Legger stor vekt på at de ikke er overlevende. Har kopiert alt som sto i teaseren nøyaktig her (inkl. store bokstaver).

Fra teaseren:

They survived on LUCK

The survived on INSTINCT

But on the other side of the ISLAND...

They will discover...

They're NOT the survivors

They're NOT

the survivors

They're NOT

the survivors

NOT

They are NOT the SURVIVORS they thought they were

----

LOST

Fall 2005

Lenke til kommentar

Mapinguari ser ut til å være navnet på 'monsteret' iflge den rosa notaten. Skyggen/røyken er monsteret. Monsteret er beskrevet som "Huge. Mechanical AND biological. Godlike and profane. A massive, multi-tentacled robotic beast resempling a primordial mapinguari-only partially obscured in a cloud of acrid smoke".

*skremt*

Lenke til kommentar
Hvor sikkert er det egentlig at denne teaseren er den offisielle? Burde den kanskje ikke ha dukket på ABC før den dukker opp på en "warez side"

det er da ikkje så uvanleg at ting dukker opp på diverse warez sider før dei vert gitt ut offisielt.

tviler på at det er nokon som har leigd inn skodespelarane og laga ein falsk trailer.

Lenke til kommentar

Jaok :)

ttt, det kunne jo vært diverse klipp fra andre episoder, men det hadde vært litt vanskelig.

Jeg fant en teori på ABC sitt forum om at Joanna (hun som druknet) lignet veldig på hun dama som kastet granaten på flåta til Micheal og folka.

joanna_large.gif

Det er litt tvilsomt men..

edit:

Enda mer som kan høres litt riktig ut:

After watching the Finale again, I thought one of the guys on the boat looked alot like Scott, who Ethan supposedly killed coming from the water. So, I don't think Joanna had a part in the crash. I think the island and where they are plays more of a part in the paranormal and the Others may have died at one point.

edit#2: bildet av Scott:

scott_large.gif

Endret av Stish
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...