Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tok den phax :p

 

edit:

Teaseren er den orginale så jeg kan laste opp til min egen private webserver når jeg har fått lastet ned ;)

 

edit#2: Okey.. Den var litt rar og kort og jeg skjønte ikke helt det. «They're not the survivours (ellerno :p

 

Starter å laste opp om 5 minutter ellerno, må bare laste opp det jeg driver med først.

Endret av Stish
Lenke til kommentar

det er vel på ingen måte bekreftet at walt kan gjøre slikt, det er jo bare en teori noen folk har. selv tviler jeg nå litt på at det er stemmer.

 

----

 

dere som er ute etter teaseren. kan ikke legge ut linken her desverre siden den befinner seg på en velkjent svensk pirat side. ;)

En spoiler om det er kommet ut, fra skuespilleren som spiller Michael:

 

 

"Harold Perrineau said that the pirates who took Walt were "The Others". He also confirmed that Walt has powers."

 

www.spoilerfix.com

Lenke til kommentar

Det ville jo vært veldig typisk å ha skyggene med i første episode (og ingen legger merke til dem), for så å vise skyggene helt til slutt. Det samme skjedde med Nibler/Fry i Futurama.

nja, tviler litt egentlig. det med nibler og fry tror jeg heller ikke de hadde planlagt når de skrev første episoden til futurama, tipper de spinner på ettersom det går der. det var vel ikke før i sesong 3 eller 4 at man får se nibler dytte stolen til fry?

 

jeg innbiller meg bare at de hadde lagt opp til mer mystikk rundt de skyggene isåfall.

 

noen som husker de to steinene de fant i den skinnposeen i hula? en sort og en hvit.. jeg har sotte og ventet på at de skal gi en mening, men ikke sett noe mer til de.

De steinene oppfattet jeg i øynene til Locke i drømmen til Claire! Er ikke helt sikker da, men dere husker den drømmen vøtt, barnet skriker, og Claire stikker bort til sengen, med de flya over! Vel, sjekk ut øynene til Locke!

Starten av Episode 10!

Så den omigjen nå, altså steinene må ha noe å gjøre med locke da, eller, utrolig hva man kan tenke om serien egentlig.

 

Men det må være en viss sammenheng.

Er det bare jeg som har lagt merke til at øyene til Locke skifter farge?

Endret av Tøbbi
Lenke til kommentar

En spoiler om det er kommet ut, fra skuespilleren som spiller Michael:

"Harold Perrineau said that the pirates who took Walt were "The Others". He also confirmed that Walt has powers."

næh.. for det har man jo ikke skjønnt iløpet av season 1. ;) vil ikke akkurat kalle det en spoiler. alle skjønner jo at de som tok walt var the others, og vi har jo merket at walt har noen spesielle egenskaper, men hva vet man jo enda ikke.

Lenke til kommentar

Er godt mulig. Det er sikkert bare jeg som ikke har tenkt så mye over det.

Men jeg reagerte på den jenta jeg også.

Som jeg også har sagt tidligere så ikke "The Others" særlig "the others" ut :p

For The Others var jo der før Danielle og teamet hennes strandet på øya, og da burde de jo se rimlig uggabugga ut.

Lenke til kommentar

Morsomt at Flight 815 (legg merke til tallene) tok av fra gate 15 (igjen se på på tallet) 4 (se på tallet) minutter for sent. Landet ifølge Oceanic Airlines 03:23 (se på minuttet det landet) i LAX og parkerte på gate 42(se på tallet nok en gang).

 

Tok ikke så lang tid å finne ut.

 

For de som vil se på teaseren, så er det bare å bruke ulykkestallene på booking-siden til flysleskapet. ;)

Endret av CobraM
Lenke til kommentar
På den andre siden av øya vil de oppdage at de ikke er de overlevende de trodde de var

 

jaja.. :dontgetit:

 

 

han Jin overlever også..

Har du sett episode 24 og 25 ??

 

Du kan ikke si sikkert at Jin overlever. Vet jo aldri om de kommer til land igjen, kansje de drukner :dontgetit:

 

Noen som vet når sessong 2 skal komme ?? Har hørt at de skal komme i september :D Glede meg :D

 

Tror dere piratene(de som var i båten) var the others ??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...