Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

tenker litt, det er jo snakk om pilot episodene, og det er jo bare data animasjoner, så jeg frykter heller at det bare skal forestille vrakrester som virvler rundt.

 

visst ikke synes jeg det er rart at disse skyggene ikke har fått noe oppmerksomhet ellers i serien, før disse ordentlige skyggene i siste episode. for de var jo tydelige at det var noe merkelig med.

 

ellers så så jeg nettopp teaseren til sesong 2, sawyer og kate overlever hvertfall. ser ut til at de dukker opp på en annen del av øya og der finner de ut at "de ikke var de overlevende." og det er altså under tittelen til sesong 2 kan det virke som.

 

faen får helt kriblinger av og tenke på det, vil se mer nååååå..!!

*misunner kompisen min som bare har sett til episode 11 nå..*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tenker litt, det er jo snakk om pilot episodene, og det er jo bare data animasjoner, så jeg frykter heller at det bare skal forestille vrakrester som virvler rundt.

 

visst ikke synes jeg det er rart at disse skyggene ikke har fått noe oppmerksomhet ellers i serien, før disse ordentlige skyggene i siste episode. for de var jo tydelige at det var noe merkelig med.

Det ville jo vært veldig typisk å ha skyggene med i første episode (og ingen legger merke til dem), for så å vise skyggene helt til slutt. Det samme skjedde med Nibler/Fry i Futurama.

Lenke til kommentar

Fikk tatt et screenshot av båten jeg mente på, øverst til høyre kan man tydelig se en båt i bakgrunnen. Jeg fant ikke båten jeg mente var i scenen der jack hopper i vannet, men det er vel mulig jeg bare så syner..

 

 

EDIT: Så ikke før nå at tabbe-bildet er lagt ut før :blush:

post-199-1117155383_thumb.jpg

Endret av aurstad
Lenke til kommentar
Hehe, jeg KLARER ikke vente med å finne ut visse ting på den geniale serien LOST.

 

Så dere som har sett mange episoder:

 

Har dere fått greie på, eller et hint om hva den skapningen er?

 

Hvorfor er det isbjørner der?

 

Hva har ho kjerringa gjort (husker ikke navn, ho med håndjerna)

 

Har de fått vite mer om den 16år gamle nødmeldingen?

den der "skapningen" er sikkerhets systemet til øya.

 

ungen til Micheal kan gjøre tegneserie figurer om til virklig. sånn som den der tegneserien som han hadde på spanske. der hva det en isbjørn. senere i episoden bli han angrepet av en isbjørn

 

den 16 år gammle nødmeldingen er fra ei fransk vitenskaps dame som fortsatt lever på øya. men som du sikkert har sett har de allerede møtt på henne 2 ganger.

 

(er det kate du snakker om?) hvis det er henne så har hun gjort et ran der hun drepte noen.

Lenke til kommentar

Det ville jo vært veldig typisk å ha skyggene med i første episode (og ingen legger merke til dem), for så å vise skyggene helt til slutt. Det samme skjedde med Nibler/Fry i Futurama.

nja, tviler litt egentlig. det med nibler og fry tror jeg heller ikke de hadde planlagt når de skrev første episoden til futurama, tipper de spinner på ettersom det går der. det var vel ikke før i sesong 3 eller 4 at man får se nibler dytte stolen til fry?

 

jeg innbiller meg bare at de hadde lagt opp til mer mystikk rundt de skyggene isåfall.

 

noen som husker de to steinene de fant i den skinnposeen i hula? en sort og en hvit.. jeg har sotte og ventet på at de skal gi en mening, men ikke sett noe mer til de.

Lenke til kommentar

For de som har sett siste episode:

 

Oh, HELL yeah, I noticed that shit. Charlie is going to have a serious comeuppance next season. You just can't do that shit and not expect serious, serious consequences. I can see it now:

JACK: Charlie, do you know what that does to you?!? It rots your brain!!! Makes you crazy!!! It'll take over your life bit by bit until it's all you care about!!!

CHARLIE: I'm fine!!! There's nothing wrong with me!!!

JACK: That's not true, Charlie. You're...a CATHOLIC!!!

CHARLIE: (clutching his Virgin Mary statue) THAT'S NOT TRUE!!! THAT'S IMPOSSIBLE!!!

:lol:

Lenke til kommentar
For de som har sett siste episode:

 

Oh, HELL yeah, I noticed that shit. Charlie is going to have a serious comeuppance next season. You just can't do that shit and not expect serious, serious consequences. I can see it now:

JACK: Charlie, do you know what that does to you?!? It rots your brain!!! Makes you crazy!!! It'll take over your life bit by bit until it's all you care about!!!

CHARLIE: I'm fine!!! There's nothing wrong with me!!!

JACK: That's not true, Charlie. You're...a CATHOLIC!!!

CHARLIE: (clutching his Virgin Mary statue) THAT'S NOT TRUE!!! THAT'S IMPOSSIBLE!!!

:lol:

:wee:

 

*glede seg*

Lenke til kommentar
For de som har sett siste episode:

 

Oh, HELL yeah, I noticed that shit. Charlie is going to have a serious comeuppance next season. You just can't do that shit and not expect serious, serious consequences. I can see it now:

JACK: Charlie, do you know what that does to you?!? It rots your brain!!! Makes you crazy!!! It'll take over your life bit by bit until it's all you care about!!!

CHARLIE: I'm fine!!! There's nothing wrong with me!!!

JACK: That's not true, Charlie. You're...a CATHOLIC!!!

CHARLIE: (clutching his Virgin Mary statue) THAT'S NOT TRUE!!! THAT'S IMPOSSIBLE!!!

:lol:

:wee::tease: har du en link til den teaseren du så phax?

Lenke til kommentar
ungen til Micheal kan gjøre tegneserie figurer om til virklig. sånn som den der tegneserien som han hadde på spanske. der hva det en isbjørn. senere i episoden bli han angrepet av en isbjørn

det er vel på ingen måte bekreftet at walt kan gjøre slikt, det er jo bare en teori noen folk har. selv tviler jeg nå litt på at det er stemmer.

 

----

 

dere som er ute etter teaseren. kan ikke legge ut linken her desverre siden den befinner seg på en velkjent svensk pirat side. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...