porcelaiN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 helvetes FBI som stenger fine fine siden... Det er vel ikke FBI som stenger sidene? Er vel MPAA ellerno? Jeg har ikke sett den enda, er ferdig om 3-4 minutter. nedlastninga skrudde seg av mens jeg var på skolen Herregud jeg gleder meg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 helvetes FBI som stenger fine fine siden... Det er vel ikke FBI som stenger sidene? Er vel MPAA ellerno? Jeg har ikke sett den enda, er ferdig om 3-4 minutter. nedlastninga skrudde seg av mens jeg var på skolen Herregud jeg gleder meg! ja ikke vet jeg sto nå hvertfall det på siden: THIS SITE HAS BEEN PERMANENTLY SHUT DOWN BYTHE FEDERAL BUREAU OF INVESTIGATION AND U.S. IMMIGRATION AND CUSTOMS ENFORCEMENT Individuals involved in the operation and use of the Elite Torrents network are under investigation for criminal copyright infringement en ting er nå sikkert, fbi trenger hjelp med web design deres. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 har akkurat sett siste episode. likte dei forsåvidt ganske godt, men hadde sjølvsagt håpt på fleire svar. då er det bare å sette seg ned å vente på sesong to da. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Skuffende slutt. Blir det ikke noe forklaringer i begynnelsen av sesong 2 så gidder jeg ikke følge denne serien mer. Hvordan klarer de å starte så bra og slutte sesongen så j*** dårlig.. huffameg... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Skuffende slutt. sesongen kunne vel ikkje ha slutta på så monge andre måtar med tanke på at dei skal klare å lage ein sesong til om dette. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Hehe... kanskje ikke. Problemet er bare at jeg ikke eier tålmodighet Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Nå har jeg også sett de og jeg må si at jeg var helt stiv under hele episoden. Det var veldig spennende og jeg klarer ikke vente til neste sesong. Ble Sawyer skutt? Fikk det ikke helt med meg. Lurer også på hvem de personene som tok Walt er og hva de skal med han. Er de "The Others"? Jeg syntes de så ut som bare vanlige sjømenn. Mange spørsmål som ble igjen gitt. Heldigvis ble luka sprengt opp.. Jeg hadde blitt skikkelig forbanna om enda ikke hadde blitt åpnet opp. Men egentlig kom det heller ikke som en overaskelse at den ble åpnet, men jeg hået vel på noe litt mer spennende enn en stige. Selv syntes jeg ikke det er en skuffende slutt, ble som jeg forventet - spennende og nye spørsmål. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Ble Sawyer skutt? Fikk det ikke helt med meg.Lurer også på hvem de personene som tok Walt er og hva de skal med han. Er de "The Others"? Jeg syntes de så ut som bare vanlige sjømenn. Sawyer ble skutt virka det som ja.. hvordan det går med han er en anna sak.. jeg tror de sjøfolka var noen av "the others".. vi veit da ikke hvordan "the others" ser ut, og hvilke "vanlige" sjøfolk er det som bare vil ha gutten og sprenge flåta og dra sin vei da? "The others" er jo trolig folkene fra forskningsteamet, og der var det jo sjøfolk med.. ikke godt å si, men jeg trur det er sånn.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Synes monsteret hørtes mistenkelig ut som en berg-og-dal-bane. Er akkurat den lyden som kommer når du trekkes opp på begynnelsen, før den setter utfor kanten! Kanskje det er en usynlig vandrene berg-og-dal-bane? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kanskje det er en usynlig vandrene berg-og-dal-bane? JA! Kanskje Alex og folka kjører berg-og-dal-bane med franske dama. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Det er bekreftet at de på båten ER The Others. Her er tabbe-bildet med båten... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Kanskje det er en usynlig vandrene berg-og-dal-bane? JA! Kanskje Alex og folka kjører berg-og-dal-bane med franske dama. kanskje alt sammen er et stort tivoli, og jack, kate og folka er inne i en skrekkjungel.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 JA! Ethan var bare en uskyldig vakt som skulle fjerne barnet til Claire fra skrekkjungelen for man må være over 12 for å være der.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Jeg ser mange på lost-norge.net snakker om disse skyggene man ser etter eksplosjonen i finaleepisoden, pluss at det skal være visse skygger i pilotepisoden, blant rett før han mannen blir sugd inn i motoren og motoren sprenger. Det diskuteres om disse skyggene sprenger motoren og/eller dytter mannen inn i motoren. Men det er så mye som flyr rundt i lufta i den vrak-scenen på stranden. Tror dere det er denne skyggen det diskuteres om? Hva mener dere om dette? Er det bare vrakrester som flyr rundt, eller en "bevisst" skygge som berører motoren øyeblikker før den sprenger? Edit: Det er bare å se seg litt rundt i pilotepisoden på stranda der. Masse vrakrester som flyr rundt i lufta pga. luftsirkulasjon fra motorene, men er det noen skygger der som ikke skal være der? Endret 26. mai 2005 av Playmofetish Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 vet ikke med første episoden, men i siste så var det hvertfall noe merkelig med de skyggene der altså. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg ser mange på lost-norge.net snakker om disse skyggene man ser etter eksplosjonen i finaleepisoden, pluss at det skal være visse skygger i pilotepisoden, blant rett før han mannen blir sugd inn i motoren og motoren sprenger. Det diskuteres om disse skyggene sprenger motoren og/eller dytter mannen inn i motoren.Men det er så mye som flyr rundt i lufta i den vrak-scenen på stranden. Tror dere det er denne skyggen det diskuteres om? Hva mener dere om dette? Er det bare vrakrester som flyr rundt, eller en "bevisst" skygge som berører motoren øyeblikker før den sprenger? [img.]http://img39.echo.cx/img39/4978/skygge17zo.th.jpg[/img] [img.]http://img276.echo.cx/img276/3029/skygge29ya.th.jpg[/img] Edit: Det er bare å se seg litt rundt i pilotepisoden på stranda der. Masse vrakrester som flyr rundt i lufta pga. luftsirkulasjon fra motorene, men er det noen skygger der som ikke skal være der? Jeg tror faktisk dette kan stemme. Klippet i slow-motion Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg tror faktisk dette kan stemme. Klippet i slow-motion tja, det er hvertfall en sort firkantig skygge ting som flyre ned mot motoren rett før den sprenges og fyker opp igjen idet den sprenges. ser bare ut som en plate fra flyskroget egentlig, men forstår ikke helt hvorfor den skulle fly slik. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg tror faktisk dette kan stemme. Klippet i slow-motion tja, det er hvertfall en sort firkantig skygge ting som flyre ned mot motoren rett før den sprenges og fyker opp igjen idet den sprenges. ser bare ut som en plate fra flyskroget egentlig, men forstår ikke helt hvorfor den skulle fly slik. Den er for "flytende" til å være metall eller noe annet på flyet, og se på farten i det den forsvinner. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 La dere merke til hvor mange feil det er med de båt-scenene? I et klipp kan man et lite øyeblikk se en båt i ytterste høyre kant av bildet, samt flere ganger kan man se vannet er rotet opp som om en propell passerte like ved flåta.. Apropos båt, hvis man ser nøye på klippet i scenen der Jack kaster seg ut i vannet for å redde dama som drukner på stranda i en av de første episodene så kan man også se en stor båt i horisonten såvidt.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. mai 2005 Del Skrevet 27. mai 2005 (endret) Ny video av skyggene i pilot-episoden. Hvis dere har sett noe dere mener er feil, hadde det vært fint om dere kunne lagt ut video/bilde av det. Jeg har selv ikke sett en båt i scenen du nevner, aurstad, og vil gjerne se bilde. edit: Etter å ha sett de første 10 minuttene av piloten flere ganger er jeg usikker på hva jeg skal tro. To ny klipp: Opp til flere "skygger", men her ser det mer ut som noe fra flyet. Her, derimot, ser det ut som en av skyggene. Endret 27. mai 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg