magio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Håper min står på hjemme nå, hvis ikke så blir jeg sur :s Men da får jeg ta den ned fra et annet sted. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 satte til nedlasting nå.. håper det blir ferdig til kvelden kan nesten virke sånn, fikk ganske god fart med en gang Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 nå tok det seg opp her, 2.5 time igjen! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Litt skuffende i og med at.. SPOILER: Vi ikke får se hva som er i luken, bare at det er en lang sjakt med en ødelagt stige øverst. Walt blir tatt, og det var tydeligvis han, og ikke Claires unge The Others ville ha tak i, i og med at han blir tatt av de de møter på havet. Endret 26. mai 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg har to spørsmål angående episode 23 av lost. Flashbacket av Shannon der hun sa noe til vakten forsto jeg ikke helt, hva skjedde? Lurer også på hva Shannon mente med når hun svarte Walt med: "Im anal".?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 (endret) Flashbacket av Shannon der hun sa noe til vakten forsto jeg ikke helt, hva skjedde? det var vel Boone og Shannon som krangla om at de måtte sitte 15 timer ved siden av hverandre, også skulle Shannon få Boone kasta av flyet, og da spurte Boone hvordan hu skulle gjøre det og at hun ikke var i stand til å gjøre noenting sjøl.. Og da viste Shannon hva hu var i stand til å gjøre ved å si til vakta at en araber(Sayid) hadde satt fra seg en bag og gått.. (mulig terror)... hun gjorde det vel for å vise at hun faktisk er i stand til å gjøre noe sjøl.. elller noe sånt Endret 26. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 da var det sett, veldig spennende underveis men litt skuffende slutt ja. visst du ikke har sett ikke lese mer nå. den scenen når han lærerfyren ble sprengt i lufta var jo genial. gjorde hvertfall at jeg var skikkelig nervøs vær gang de skulle håndtere dynamitten i ettertid! det begynner og bli litt mindre mystisk på en måte nå.. de "monstra" i skogen virker mer og mer mekaniske synes jeg. slik som når lock ble dratt mot det hullet så hørte man jo nærmest kjettingen som ble trekt innover. og når trærne ble lugget opp som ugress så syntes jeg det hørtes veldig ut som et digert kjøretøy av noe slag. og "the others" er jo tydeligvis bare vanlige folk utifra det man fikk se når de plukket opp walt. men hva de skal med han vet man jo enda ikke.. de må jo vite om kreftene hannes på et vis. også bor de tydeligvis underjorda ja.. faen blir lenge og vente nå.. håper bare at sesong to blir like bra som 1'ern, og håper for gudsskyld ikke de har tenkte og strekke dette utover flere sesonger en det..!! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg og en kamerat syntes også at dette monsteret hørtes veldig mekanisk ut (kjetting, damplyder og knirking). Også i denne episoden så jeg en båt i en av flåte-scenene. Jeg har i ettertid gått gjennom klippene utallige ganger, men klare ikke å finne det igjen Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Jeg og en kamerat syntes også at dette monsteret hørtes veldig mekanisk ut (kjetting, damplyder og knirking). Også i denne episoden så jeg en båt i en av flåte-scenene. Jeg har i ettertid gått gjennom klippene utallige ganger, men klare ikke å finne det igjen Helt enig med at monsteret høres mekanisk ut Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Locke så jo ganske skremt ut når han så "monsteret", kanskje det bare er en "ånd" på en måte når vi ser at det bare kom opp en svart sky når de heiv dynamitten nedi hullet. Jaja, bare lufter mine tanker. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ja den sorte røyk greia så rimelig merkelig ut. så ikke ekte ut hvertfall, vet ikke om det var med vilje eller. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 syns det var skuffende lite svar å få i siste episode alt for mange løse tråder!! Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 ja jeg bruker torrent hvertfall. noen laster ned fra private ftp servere såvidt jeg har forstått. men bruker det selvsagt ikke til dette formålet, for det er ulovlig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 så de siste episodene.. syns det var spennende, kanskje ikke alt for mange svar da.. håper det ikke tar lang tid før sesong 2 kommer da.. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Går filen under navnet "e24 - e25"? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Går filen under navnet "e24 - e25"? ja den jeg lasta ned var i ett.. uten noen stopp.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 Går filen under navnet "e24 - e25"? jepp, men det er en lol release du er ute etter, står gjerne proper. var en versjon der ute med dårlig kvalitet de siste 7 minutta. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 syns det var skuffende lite svar å få i siste episode alt for mange løse tråder!! Enig der. Spørsmålene vi blir stående igjen med er så mange. 1. Hva er nede i luken? 2. Var de The Others som tok Walt? Om det var det: 3. Hvor får de bensin til båten fra? 4. Hvor lenge har de vært der? 5. Hva skal de med Walt? 6. Om The Others var ute etter Walt og ikke Claires baby (kilde: www.tvhome.com ), hvorfor bortførte da Ethan Claire? 7. Hva skjer med de på flåten? Skal de klamre seg til vraket? 8. Hvordan gikk det med Sawyer? 9. Er monstrene kun mekaniske? 10. Er det The Others som har laget disse monstrene, og er det de som bruker luken, i og med at monstrene også var dypt under jorda? Pøs på med flere løse tråder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg