Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

De kommer vel som vanlig i natt/torsdag morgen? Blir vel sendt et sted mellom kl 02-04 i USA?

 

Det klør skikkelig i magen etter å finne ut alle mysterier nå, håper finalen løser en del uforklarte ting.

 

Mot slutten, da Jack, Locke, Rousseau og en del andre begir seg inn i jungelen for å finne The Black Rock, så stikker han Arzt (?) av. Litt senere blir han jaget av "monsteret". Men før Arzt kommer til syne, kan man høre noe som ligner på mange menneskestemmer som roper "HU HU HU" eller noe sånt, som en eller annen stammes krigsrop eller no. Andre som hørte dette? Er det bare Arzt som roper "help help" eller puster tungt, eller er det "The Others" + monsteret som jager han?

for meg virka det som han fyren som pusta litt tungt..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De kommer vel som vanlig i natt/torsdag morgen? Blir vel sendt et sted mellom kl 02-04 i USA?

 

Det klør skikkelig i magen etter å finne ut alle mysterier nå, håper finalen løser en del uforklarte ting.

 

Mot slutten, da Jack, Locke, Rousseau og en del andre begir seg inn i jungelen for å finne The Black Rock, så stikker han Arzt (?) av. Litt senere blir han jaget av "monsteret". Men før Arzt kommer til syne, kan man høre noe som ligner på mange menneskestemmer som roper "HU HU HU" eller noe sånt, som en eller annen stammes krigsrop eller no. Andre som hørte dette? Er det bare Arzt som roper "help help" eller puster tungt, eller er det "The Others" + monsteret som jager han?

For meg så hørtes det ut som om det kom en gjeng med hunder som hadde pusteproblemer løpende :roll:

Lenke til kommentar
De kommer vel som vanlig i natt/torsdag morgen? Blir vel sendt et sted mellom kl 02-04 i USA?

 

Det klør skikkelig i magen etter å finne ut alle mysterier nå, håper finalen løser en del uforklarte ting.

 

Mot slutten, da Jack, Locke, Rousseau og en del andre begir seg inn i jungelen for å finne The Black Rock, så stikker han Arzt (?) av. Litt senere blir han jaget av "monsteret". Men før Arzt kommer til syne, kan man høre noe som ligner på mange menneskestemmer som roper "HU HU HU" eller noe sånt, som en eller annen stammes krigsrop eller no. Andre som hørte dette? Er det bare Arzt som roper "help help" eller puster tungt, eller er det "The Others" + monsteret som jager han?

For meg så hørtes det ut som om det kom en gjeng med hunder som hadde pusteproblemer løpende :roll:

For meg hørte det ut som stønningslyder... :hm:

Lenke til kommentar

Spoiler spoiler spoiler.......

 

 

 

Locke is not in cahoots with the monster], someone else might be. But let’s just say that Locke and the beasty may no longer be "friends." :omg:

 

No one has ASKED [Danielle Rousseau] how long she has been on the island. They presumed it had been 16 years based on the radio transmission, but that might not be the case! Damon Lindelof tells me what ends up happening with her is "all relative. And big quotation marks around the relative."

 

"So the whole story is about how they get the dynamite from the Black Rock back to the hatch without blowing up. Not to mention that the monster is not really willing to let them do that." :cry:

 

We'll finally get a look, albeit a partial one, at the monster. :w00t:

 

The raft riders — Michael, Walt, Jin and Sawyer (or should we call him James?) — encounter something shocking in the water. So what is it? "That's the $64,000 question," Lindelof says. "Telling you is sort of [giving away] the entire last scene of the show :hmm:

 

Måtte barre pirre nysgjerrigheten litt ekstra med noen smileys :p

Lenke til kommentar

Har dere ikke tillit til meg gutter? Har jeg ikke altid hatt rett? :whistle::tease:

 

 

Men for de nysgjerrige, gå inn på www.spoilerfix.com ;)

 

Der ligger det også en linkt med 5 klipp av siste episode.

 

Edit: Stish, det meste er bare plagsomme hint fra skaperne, sjeldent man virkelig får vite noe konkret.

Endret av Dotten
Lenke til kommentar

Når de skal dytte båten ut i vannet for første gang ser man også en mann med kamera stå til høyre, øverst i bildet (filmet fra stranden, inn mot øya, husker ikke nøyaktig tid).

 

Egen tråd om slike tabber på www.lost-norge.tk

 

EDIT: Legger til bilde av det Simen1 snakker om.

post-199-1117056606_thumb.jpg

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...