Wyldelife Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå er lost over i USA, og det er veldig fristende å se i denne tråden, men da jeg kom inn på tråden fant jeg ut at jeg ikke skal kikke på spoilors. Synd på dere som så siste episode. NÅ HAR DERE ØDELAGT UNDERHOLDNING PÅ TVN! Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Den siste, doble episoden sendes da ikke i usa før imorgen?? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 nei den kommer da ikke før i morgen i USA.. hvis ikke er det noe jeg ikke har fått med meg.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Nå er lost over i USA, og det er veldig fristende å se i denne tråden, men da jeg kom inn på tråden fant jeg ut at jeg ikke skal kikke på spoilors. Synd på dere som så siste episode. NÅ HAR DERE ØDELAGT UNDERHOLDNING PÅ TVN! Det er ikke over i det hele tatt! Lenke til kommentar
Jihadinmymind Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bare hos meg hvor lyden hang etter de siste 10 minuttene av episode 23? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bare hos meg hvor lyden hang etter de siste 10 minuttene av episode 23? Mulig du har skaffa deg en dårlig r*ppet episode eller noe! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bare hos meg hvor lyden hang etter de siste 10 minuttene av episode 23? Funket fint hos meg Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bare hos meg hvor lyden hang etter de siste 10 minuttene av episode 23? du trenger bare en enkel sync fix på et par hundre kb. fikk den episoden jeg også.. ble smått irritert, men heldigvis fant jeg løsninga ikke så langt unna. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 FAEN har sett episode 23 nå men jeg trur at det ikke var hele episoden. jeg får se at de drar av sted med den båten de har laget også får e se den svarte røyken og så slutter den Kan noe fortelle hva som skjedde etter det Slutter ikke alle lost episodene med lost logoen ? Lenke til kommentar
royale Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 FAEN har sett episode 23 nå men jeg trur at det ikke var hele episoden. jeg får se at de drar av sted med den båten de har laget også får e se den svarte røyken og så slutter den Kan noe fortelle hva som skjedde etter det Slutter ikke alle lost episodene med lost logoen ? tror den episoden var nuked. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Episode 23 er 42 minutter og 21 sekunder lang. Det er ganske nøyaktig like lenge som de andre episodene jeg sjekket lengden på. Det siste som skjer er at båten kommer seg ut fra land og man ser båten i perspektiv ovenfra. (Kameraet flyes sikkert opp med helikopter) Så er det slutt - uten noen logo. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Episode 23 er 42 minutter og 21 sekunder lang. Det er ganske nøyaktig like lenge som de andre episodene jeg sjekket lengden på. Det siste som skjer er at båten kommer seg ut fra land og man ser båten i perspektiv ovenfra. (Kameraet flyes sikkert opp med helikopter) Så er det slutt - uten noen logo. Min er også 42.21 men vis du se nøye etter så kommer det oppe et bilde av den svarte røyken bare se nøye på bilde Edit: Litt bedre bilde, er litt vanskelig og se det men bare zoom litt inn Endret 24. mai 2005 av MKej Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Bildet ditt er helt sort MKej.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 (endret) Bildet "ser" helt svart ut ja, men når jeg ser på det i firefox og markerer bildet så skiftes det til en toning lysere. Da ser jeg den sorte røyken som stiger opp. Men hva er så spesielt med dette? Vi så jo den sorte røyken tydelig i løpet av episoden. Forresten: Jeg la akkurat merke til noe i sluttscenen: Like forran flåta er det en diger sort krok eller knute under vann. Det ser ut som om flåta er festet til denne så en båt kan kjøre et stykke lengre frem og taue flåta. Jeg kunne ikke se noen bølger etter båten forran så det er mulig de har brukt en annen metode. (f.eks en godt forankret trinse under vann og en bil på land som tauer flåta) Jeg tror ikke dette er noe annet enn en filmteknisk svakhet. Det er jo mange av de. Endret 24. mai 2005 av Simen1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Det er intet mer etter det kjappe glimtet av sorte røyken. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 jeg så nå den sorte røyken flere ganger i den episoden jeg da.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 min episode sluttet med først den flåte senen også denne siste scenen med den sorte røyken. også kom den vanlige lost logoen. hørte flere kommenterte at det virket som noe manglet men jeg klarte ikke skjønne hvorfor. det virket hvertfall ikke slikt på min versjon. jeg hadde den versjonen der lyden var out of sync de siste 10 minutta, men det fikk jeg fiksa heldigvis ved og laste ned en sync fix. Lenke til kommentar
asad Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Jada folkens. Da kommer de to siste lost episodene senere idag. Skal se dem på fredag, etter eksamen Gleder meg Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 De kommer vel som vanlig i natt/torsdag morgen? Blir vel sendt et sted mellom kl 02-04 i USA? Det klør skikkelig i magen etter å finne ut alle mysterier nå, håper finalen løser en del uforklarte ting. Mot slutten, da Jack, Locke, Rousseau og en del andre begir seg inn i jungelen for å finne The Black Rock, så stikker han Arzt (?) av. Litt senere blir han jaget av "monsteret". Men før Arzt kommer til syne, kan man høre noe som ligner på mange menneskestemmer som roper "HU HU HU" eller noe sånt, som en eller annen stammes krigsrop eller no. Andre som hørte dette? Er det bare Arzt som roper "help help" eller puster tungt, eller er det "The Others" + monsteret som jager han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg