Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kloremerkene på franske damens hånd var temmelig lik de Ethan hadde i ansiktet.....

Spoiler:

Det er Claire som har klort henne. Hun hjalp Ethan eller hjalp henne å flykte. Hun slår ned Claire og tar barnet i neste episode. De på flåten treffer på noe uventet. Sawyer hopper uti vannet for å undersøke.

Lenke til kommentar
Kloremerkene på franske damens hånd var temmelig lik de Ethan hadde i ansiktet.....

Spoiler:

Det er Claire som har klort henne. Hun hjalp Ethan eller hjalp henne å flykte. Hun slår ned Claire og tar barnet i neste episode. De på flåten treffer på noe uventet. Sawyer hopper uti vannet for å undersøke.

Stygge franskkjærring!

Men nå er det da mulig ar Sawyer dør da, møter på noe vesen under vannet!

Kanskje en Kingler:

099.gif

eller en Magikarp

129.gif

*Gruve seg til neste episode* :cry:

Lenke til kommentar

Spoiler:

fakta? hvor har du fått vite det?

kom også på når du sa dette at jeg la merke til i forrige episode at hu franske dama så så sinnsykt rart og lenge på babyen til Claire :hmm: etter at jeg hadde sett episoden tenkte jeg på at Ethan og hu franske dama hadde noe med hverandre å gjøre, og kanskje tok babyen sammen.. glemte detta jeg.. merkelig at jeg gjorde det :hmm:

Endret av erlendru
Lenke til kommentar

23 er kommet, 24 og 25 gjenstår, begge kommer natt til torsdag.

grunnen til forvirringen var vel det at noen tellte den dobbelt episoden som en episode, samt at noen tellte med den special episoden der det bare var tilbakeblikk fra hva som har hendt tidligere.

så ble det spredd noen filer med feil navn og forvirringen var et faktum.

episode 24 og 25 er altså ikke kommet enda.

Lenke til kommentar
[OFFTOPIC_ON] Er litt forvirret. Jeg hører folk som sier at episode 24 er kommet, og noen sier at 23 er den siste som er kommet, hva stemmer? [/OFFTOPIC_ON]

Det er 23 ekte episoder som har kommet. I tillegg har det kommet en oppsamlingsreprise mellom episode 20 og 21 som kalles for "Special episode 1: Lost: The Journey". Noen kalte denne for episode 21 slik at den egentlige episode 21 ble til navngitt til episode 22 og sånn har det ballet på seg.

Hele episodelista finner du her:

Lost - Episode List

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...