Simen1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hehe.. ja jeg regner med de planlegger litt bedre enn som så Men jeg tror de kan ha kommet fram til samme konklusjonen likevel. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hehe.. ja jeg regner med de planlegger litt bedre enn som så Men jeg tror de kan ha kommet fram til samme konklusjonen likevel. ja det er jeg enig i.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Så episode 23 idag.. Den var den mest actionfyllte på lang tid.. Alex er en jente ifølge Rossau. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Så episode 23 idag.. Den var den mest actionfyllte på lang tid.. Alex er en jente ifølge Rossau. Alex må være det verste kvinnfolket som finnes nå til dags. Vedder på at vi ikke engang får se henne. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kloremerkene på franske damens hånd var temmelig lik de Ethan hadde i ansiktet..... Spoiler: Det er Claire som har klort henne. Hun hjalp Ethan eller hjalp henne å flykte. Hun slår ned Claire og tar barnet i neste episode. De på flåten treffer på noe uventet. Sawyer hopper uti vannet for å undersøke. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 åååh.. fristet til og lese den gule teksten! er det noe som skjer neste episode? hvor har du fått vite det? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kloremerkene på franske damens hånd var temmelig lik de Ethan hadde i ansiktet..... Spoiler: Det er Claire som har klort henne. Hun hjalp Ethan eller hjalp henne å flykte. Hun slår ned Claire og tar barnet i neste episode. De på flåten treffer på noe uventet. Sawyer hopper uti vannet for å undersøke. Stygge franskkjærring! Men nå er det da mulig ar Sawyer dør da, møter på noe vesen under vannet! Kanskje en Kingler: eller en Magikarp *Gruve seg til neste episode* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Kloremerkene på franske damens hånd var temmelig lik de Ethan hadde i ansiktet..... Spoiler: Det er Claire som har klort henne. Hun hjalp Ethan eller hjalp henne å flykte. Hun slår ned Claire og tar barnet i neste episode. De på flåten treffer på noe uventet. Sawyer hopper uti vannet for å undersøke. fakta? hvor har du fått vite det? kom også på når du sa dette at jeg la merke til i forrige episode at hu franske dama så så sinnsykt rart og lenge på babyen til Claire etter at jeg hadde sett episoden tenkte jeg på at Ethan og hu franske dama hadde noe med hverandre å gjøre, og kanskje tok babyen sammen.. glemte detta jeg.. merkelig at jeg gjorde det Endret 22. mai 2005 av erlendru Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 måtte bare lese, heldigvis ikke så avslørende fakta! Lenke til kommentar
Kjeksen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hvordan i all verden har du fått vite det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 sikkert lest episode guide på tvtome eller lignende side Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 sikkert lest episode guide på tvtome eller lignende side Det er sendt og sendes diverse reklamesnutter for neste episode i USA, der det er glimt av overnevnte hendelser. Så det er nok ganske allmenkjent. Trond Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 [OFFTOPIC_ON] Er litt forvirret. Jeg hører folk som sier at episode 24 er kommet, og noen sier at 23 er den siste som er kommet, hva stemmer? [/OFFTOPIC_ON] Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 23 er kommet, 24 og 25 gjenstår, begge kommer natt til torsdag. grunnen til forvirringen var vel det at noen tellte den dobbelt episoden som en episode, samt at noen tellte med den special episoden der det bare var tilbakeblikk fra hva som har hendt tidligere. så ble det spredd noen filer med feil navn og forvirringen var et faktum. episode 24 og 25 er altså ikke kommet enda. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 [OFFTOPIC_ON] Er litt forvirret. Jeg hører folk som sier at episode 24 er kommet, og noen sier at 23 er den siste som er kommet, hva stemmer? [/OFFTOPIC_ON] Det er 23 ekte episoder som har kommet. I tillegg har det kommet en oppsamlingsreprise mellom episode 20 og 21 som kalles for "Special episode 1: Lost: The Journey". Noen kalte denne for episode 21 slik at den egentlige episode 21 ble til navngitt til episode 22 og sånn har det ballet på seg. Hele episodelista finner du her: Lost - Episode List Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Til de som lurer på hvor jeg har det fra, bl.a preview og sneak peak som du kan får herfra: http://abc.go.com/ Trykk på "video" og velg "Lost sneak peak". Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Til de som lurer på hvor jeg har det fra, bl.a preview og sneak peak som du kan får herfra:http://abc.go.com/ Trykk på "video" og velg "Lost sneak peak". får ikke spilt av jeg..skjer lissom ingenting når jeg trykker på den Lenke til kommentar
diversity Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg og så at Rossau (typo?) så lenge på barnet til Claire.. Kanskje hun vil ta tilbake det hun mistet eller noe sånt? Lenke til kommentar
zokra Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Til de som lurer på hvor jeg har det fra, bl.a preview og sneak peak som du kan får herfra:http://abc.go.com/ Trykk på "video" og velg "Lost sneak peak". får ikke spilt av jeg..skjer lissom ingenting når jeg trykker på den Virket heller ikke til meg med Firefox, men virker i IE Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Enda mer spennende prview: http://tv.channel.aol.com/lost "It was no coincidence. We were brought here for a reason" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg