asad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Det blir en sesong til! Få det inn.. Få det in? Har hørt det blit sagt av kun en jævla tulling på forumet, utenom deg. Har noen en kilde? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Beklager, er bare litt stressa idag Har desverre ingen link, men jeg er rimlig sikker! Eller kanskje ikke så utrolig sikker.. Er bare noe jeg har hørt Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 ABC has ordered second seasons of "Desperate Housewives," "Lost" and "Boston Legal," while lining up a fifth season of "Alias." Kilde. Hm? Ein jævla tulling på forumet? Kvar? Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Beklager, er bare litt stressa idag Har desverre ingen link, men jeg er rimlig sikker! Eller kanskje ikke så utrolig sikker.. Er bare noe jeg har hørt hehe.samma her , leser til eksamen. Uffameg. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Kjedelig det ja.. Men da er det offisielt, det vil komme en sesong 2. Håper sesong 2 blir vist etter sommerferien eller før, tror ikke det blir en lett ventetid. Håper forresten at Exodus blir bra, ikke like "kjedlige" episoder som de 2 siste. Uff, vanskelig å tenke på at det snart sesongen er ferdig og at det blir en laaang ventepause før vi får se noe mer igjen. Lenke til kommentar
asad Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 dette er helt latterlig gjort av dem. Skulle aldri begynnt å se på den møkkaserien. Sikkert over et halvt år til vi virkelig får vite hva som foregår på øya Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 18. mai 2005 Del Skrevet 18. mai 2005 Jeg syntes ihvertfall IKKE det er en møkkaserie.. Men hver sin smak Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Episode 23 var ganske interessant. "The Black Rock" som ble nevnt tidligere av Danielle er faktisk en båt. Og "monsteret" er visstnok del av et sikkerhetssystem. Alex, barnet til Danielle, er en jente. Det ekte navnet til Sawyer er James Ford. Og "de andre" som Danielle advarer mot, stjeler babyunger? Jaha... the plot thickens. Trond Lenke til kommentar
magio Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Var en ganske bra episode i dag ja, trodde ikke det var et skip Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 nei fy assa..! satte episode 23 til nedlasting, også når den var ferdig så var det episode 22.. jeg som hadde gleda meg nå, men nå må jeg vente enda lengre.. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Exodus 1 var en bra episode! Gleder meg til den siste dobbeltepisoden! Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 ja dette var en opptur fra forrige episode! bare en dobbelt episode igjen nå..! hadde trøbbel med lyden på min versjon, men fant heldigvis raskt en syncfix så jeg slapp laste ned på nytt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 nei fy assa..! satte episode 23 til nedlasting, også når den var ferdig så var det episode 22.. jeg som hadde gleda meg nå, men nå må jeg vente enda lengre.. gjorde det samme selv, faen så kjipt. jeg som skulle glane litt på lost nå så var det ep22 Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 alltid en kjekk ting og lese kommentarene. har forsåvidt ikke fått med meg at noen la ut e22 under navnet e23, det jeg derimot så var at noen hadde lagt ut e23 under navnet e24.. e24 er selvsagt ikke kommen enda da. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 sett den nå jeg å.. endelig! synes det var en bra episode jeg..syns kanskje vi kunne fått sett litt mer fra the black rock da.. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 likte denne episoda. er bare ei veke igjen no, så får vi sjå korleis det heile ender (ja eg veit at det skal kome fleire sesongar, men eg håper no at sesong 1 får ein verdig slutt) Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Episode 23 var spennende den. Endelig begynner det å ta seg skikkelig opp igjen Det er altså slik at neste episode er en forlenget episode? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Episode 23 var spennende den. Endelig begynner det å ta seg skikkelig opp igjen Det er altså slik at neste episode er en forlenget episode? dobbel-episode.. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Ah, herlig. Da slipper jeg vente 2 uker på å få sett siste del. Håper at avslutningen blir bra. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 19. mai 2005 Del Skrevet 19. mai 2005 Denne episoden var veldig fin men også spennende. Nå er det èn dobbel-episode igjen så er det ferdig. Litt deilig og litt dumt på en gang Jeg tror og håper at de 2 siste delene kommer til å bli utrolig spennende siden denne episoden var såpass fin. Jeg var redd vi skulle få en dårlig episode igjen, vi har bare fått "dårlige" episoder siden etter episode nr. 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg