ErlendRU Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 satt til nedlasting for en stund siden.. ikke lenge til nå! *glede seg* Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Da har jeg sett episode 22, den var ikke så spennende, men litt Det er noe mystisk med Walt ass! Han sa jo til Locke "dont open it! just dont open it". Kanskje den siste teorien på LOST-Norge faktisk er sann? Lenke til kommentar
phax Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) jeg begynner og miste tålmodigheta her nå.. denne episoden var rett og slett kjedelig! syns bare de haler det ut nå. Så klart er det noe mystisk med Walt, han har jo noen spesielle evner, det har vi jo fått vite i tidligere episoder. Veet ikke om jeg tror helt på den tv-norge teorien, tror heller bare Walt fikk et lite glimt av va som skjer når Lock åpner den luka. Derfor han sa til faren at de måtte komme seg bort derfra på slutten. edit: den sphere teorien virker jo fornuftig, men håper og tror ikke det er greia. Endret 12. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
whom Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Er det flere enn meg som merker at CBS trolig har bedt produsentene av LOST om å drøye avsløringer og poenger mer og mer slik at denne populære serien skal vare lengst mulig? Håper ikke dette tar helt av slik som Xfiles gjorde. I starten ante man jo at ting skulle bli nøstet opp etter hvert, men mot slutten av serien ble det bare en spagetti av uoppnøstede tråder som gjorde alt uoversiktlig og mindre interresant. Jeg håper ikke LOST lider samme skjebne, og heller lager en verdig oppklaring/slutt etter sesong 2. Må si meg enig i den... Men synes det allikevel er underholdende og spennende å se på, men poengene er få... Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 (endret) Walt er skummel Endret 12. mai 2005 av Darx* Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 kjedelig episode..fikk jo ikke svar på noen ting jo.. ja han walt er litt creepy.. men locke har jo sett masse ting han å da.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 svarten heller, nå ser det ut til at den fyfy siden jeg har brukt for å skaffe meg tv serier har falt i grus.. skulle ønske det var en lovløs avdeling her på forumet der man kunne spørre folk hvilke torrent sider de bruker! men men. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 svarten heller, nå ser det ut til at den fyfy siden jeg har brukt for å skaffe meg tv serier har falt i grus.. skulle ønske det var en lovløs avdeling her på forumet der man kunne spørre folk hvilke torrent sider de bruker! men men. veit hva slags side du snakker om (hvis ikke flere er borte).. brukte den jeg å.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ja, min faste side er og borte.. Går utifra at vi snakker om samme side.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Regner med dere snakker om samme side som den jeg brukte. Den datt sammen hvertfall. Men det er jo fortsatt mange andre fyfy-sider å laste ned fra da Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 De må ta å skjerpe seg nå. Få litt ekspedisjoner(på øya) og litt fart. Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Har sett promoen til neste episode og jeg kan si at jeg virkelig gleder meg nå!! - "Run, hide... or die" Lenke til kommentar
magio Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Er episode 22 sessongslutt? Nei, er 2 episoder igjen, siste er på 2 timer Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Er episode 22 sessongslutt? Nei, er 2 episoder igjen, siste er på 2 timer Hvordan vet du alt dette da? Trodde ikke de var frerdig inspillt i USA elns...? Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 (endret) det er vel tre episoder igjen? utifra det jeg så på tvtome hvertfall. link edit: den siste er en dobbelt episode ja. skjønner. Newt32: tror du virkelig at de ikke har spillt inn 2 episoder frem i tid? går jo ikke akkurat direkte heller da. Endret 13. mai 2005 av phax Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) *var visst svart på dette før* Endret 14. mai 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Den siden dere snakker om har bare noen problemer. Eierene har ihvertfall sagt at den vil snart være oppe igjen. Håper de snakker sant. Og nei; de har ikke blitt saksøkt Lenke til kommentar
PoW Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Da har jeg sett episode 22, den var ikke så spennende, men litt e22 var rett og slett lite underholdende synes jeg... selv om det er Lost Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Da har jeg sett episode 22, den var ikke så spennende, men litt ... selv om det er Lost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg