Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere enn meg som merker at CBS trolig har bedt produsentene av LOST om å drøye avsløringer og poenger mer og mer slik at denne populære serien skal vare lengst mulig?

 

Håper ikke dette tar helt av slik som Xfiles gjorde. I starten ante man jo at ting skulle bli nøstet opp etter hvert, men mot slutten av serien ble det bare en spagetti av uoppnøstede tråder som gjorde alt uoversiktlig og mindre interresant. Jeg håper ikke LOST lider samme skjebne, og heller lager en verdig oppklaring/slutt etter sesong 2.

Lenke til kommentar
Håper ikke dette tar helt av slik som Xfiles gjorde. I starten ante man jo at ting skulle bli nøstet opp etter hvert, men mot slutten av serien ble det bare en spagetti av uoppnøstede tråder som gjorde alt uoversiktlig og mindre interresant. Jeg håper ikke LOST lider samme skjebne, og heller lager en verdig oppklaring/slutt etter sesong 2.

Hei! Jeg skal akkurat til å begynne med X-Files sesong 3, der Mulder er fanget i bunkeren med alle Alien-likene. Ikke ødelegg spenninga a! :cry:

 

Men jeg kan ane at det blir veeeldig mye regjering-konspirasjons-episoder i de neste 100-120 episodene. Spennende er det ihvertfall foreløpig!

Lenke til kommentar

Selvfølgelig :thumbs:

 

Det er ABC som har kjører Lost i USA. Lost og Desperate Housewives har rett og slett reddet kanalen fra å gå duken.

 

Enig i at det kan bli for mange uoppklarte mysterier mot slutten, men i den 2 timer lange finalen tror jeg nok vi får greie på en god del. Surt at jeg har eksamensforberedelse neste torsdag :cry:

 

Lost > Eksamen :roll:

Lenke til kommentar

Noe sier meg at LOST kommer til å ha endel sesonger.

Mener at jeg leste et intervju med en av produsentene, da sa han at de skal prøve å holde serien så lenge de klarer.

Håper ikke dette blir en langvarig-serie, etter sesong 03/04 håper det blir ferdig.

Håper dog at vi får løst de fleste mysteriene (eller alle) før serien slutter..

Blir dumt om det skjer en über-spennende slutt i siste episode som vi aldri får sett blir løst.

Håper også at de fortsatt klarer å holde spenningen på topp som de har klart til nå. (er noen episoder som er litt kjedelige da men..)

Lenke til kommentar

de legges normalt ut mellom 3 og 5, kommer an jo litt an på hvor.. blir nok og sitte oppe så jeg får satt den på nedlastning så jeg har noe og titte på imorgen . :)

 

begynner bli sykt mye spørsmål nå...

 

håper virkelig de har planlagt en form for avslutning av sesongen. trenger og få besvart litt spørsmål for og tilfredstille nysgjerrigheta..

 

skulle helst sett at det var avsluttende sesonger på linje med 24. det hadde vært noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...