porcelaiN Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Har ikke sett den enda, om den holder seg stabil er den ferdig 1 time og 15 minutter Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Akkurat våknet, og den er på vei ned.. blir sikkert at jeg ser den i kveld elns Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 70% og går jevnt i 40kb/s.. nå gleder jeg meg!! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 *SPOILER* Deilig å se at Locke ikke døde, og det overaska meg ikke at det var Shannon som prøve å drepe han. Jeg skjønner ikke hvorfor Locke leker dum og ikke forteller om bunkern... Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 *SPOILER* Så den nettopp jeg også. Var litt sykt det med CIA og Sayid. Tenk å måtte overtale sin egen venn til å sprenge seg selv. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 *SPOILER* Deilig at vi fikk et lite svar da, på at det var locke som slo ned sayid og ødela radio utstyret.. Men dog, hadde vært fint hvis de klarte det.. Håper vi får se mer av den luka i neste episode, som slutten indikerte.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 Er det vits i å spoiler merke alt egentlig? er jo superspoiler warn i topic? men iallefall.. Håper Sayid klarer å gjøre noe utav radiosenderen fra det andre flyet.. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) Hmmf.... Går så sakte med nedlastinga... Endret 5. mai 2005 av Clausn Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 (endret) ikke la diskusjonen gå på hva og hvor man bruker/får tak i disse episodene da skal fyre opp min nå cola og Ost&Løk ligger framme Endret 5. mai 2005 av Dimensionx Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. mai 2005 Del Skrevet 5. mai 2005 sett den nå...syns det var fint at vi fikk klarhet i enkelte ting.. gleder meg til neste episode!! spennende å se hva de gjør med luka.. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Var en fin episode dette, gleder meg til 22. Får se om Locke viser luka/bunkern til Sayid Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Var en fin episode dette, gleder meg til 22.Får se om Locke viser luka/bunkern til Sayid tror nok han gjør det.. virka som sayid har skjønt at det er noe, og jeg tror ikke han gir seg før Locke viser ham det.. Sayid har jo sine metoder for å få ting ut av folk også.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. mai 2005 Del Skrevet 6. mai 2005 Skuffende episode.... Why? synes den var spennende jeg... Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skuffende episode.... Why? synes den var spennende jeg... Agree Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Litt enig med Prebo, men serien og historien er bare så bra at det gjorde ikke noe. Kan ikke folk slutte å dele med folket hvor fort dere laster ned? Det har vel egentlig ikke noe med saken å gjøre, og moderatorene blikr vel ikke akkurat glade for det? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Skuffende episode.... Why? synes den var spennende jeg... Det eneste vi fikk vite var at Locke slo ned Sayid.. Og at han ikke ble derpt (men hvem trodde det uansett?) ++ litt av bakgrunnen til Sayid.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Når er det man kan regne med at episode 22 er klar på nett? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Når er det man kan regne med at episode 22 er klar på nett? ca om morgenen 12. mai Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. mai 2005 Del Skrevet 7. mai 2005 Håper det kommer noe mer om den luka ja, er så spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg