Gå til innhold

LOST Sesong 1 *ekstreme spoilers*

Anbefalte innlegg

Noen andre som lurer på hvordan denne serien vil ende?

Jeg har hørt at det er planlagt at sesong 2 skal bli produsert, er dette bare rykter? Og vil den bli like spennende som sesong 1?

Hvordan tror dere at den vil bli endet? Selv har jeg egentlig ikke peiling.

edit: *snufs* lenge til neste episode :cry:

Siden lost ble så populært så bestemte produsentene for seg og lage sesson 2..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
når kommer 21 i då?

den kommer 27. april i usa.

http://tvtome.com/tvtome/servlet/GuidePage...13/epid-399311/

Nei, Lost spesialen er 27. april i USA.

Episode 21 blir vist 4.mai i USA.

Btw, den luka har man enda ikke fått vite hva er.

Tror heller ikke man får vite noe om den i 21.

Men i episode 20 eller 21 så la Lock seg over den så begynte glasset å lyse ;)

Produsentene har sagt at de enda ikke vet hvordan serien skal slutte, men om det bare er rykter vet jeg ikke.

De har også sagt at de kanskje er mulighet for en sesong tre og fire om sesong to blir like populær som den første sesongen.

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Ble skikkelig skuffet da jeg oppdaget av spesialepisoden kun var en oppsummering av hele serien så langt. Blir spennende å se om Locke dør som følge av å ha blitt skutt av Sayid, men jeg tror det blir litt for opplagt hvis de viser det på "I neste epsiode av Lost".

En kamerat av meg drev å prata om at han hadde sett til episode 22 i dag. Da lo jeg godt :p

Han sa også at Hurley kom til å dø. Det skal ikke jeg uttale meg omø

Lenke til kommentar
Ble skikkelig skuffet da jeg oppdaget av spesialepisoden kun var en oppsummering av hele serien så langt. Blir spennende å se om Locke dør som følge av å ha blitt skutt av Sayid, men jeg tror det blir litt for opplagt hvis de viser det på "I neste epsiode av Lost".

En kamerat av meg drev å prata om at han hadde sett til episode 22 i dag. Da lo jeg godt :p

Legg merke til at Sayid ikke skyter han. Klippet hvor Sayid peker med pistolen regner det ikke og alle er tørre. Når Locke faller bakover så regner det og han er søkkvåt. Og man kan ikke se hva som forårsaker at han faller, smellet er bare mikset inn. Typpisk måte å lure folk til å se neste episode ;)

Lenke til kommentar

Legg merke til at Sayid ikke skyter han. Klippet hvor Sayid peker med pistolen regner det ikke og alle er tørre. Når Locke faller bakover så regner det og han er søkkvåt. Og man kan ikke se hva som forårsaker at han faller, smellet er bare mikset inn. Typpisk måte å lure folk til å se neste episode ;)

:ohmy: Smart du :p

Lenke til kommentar

Det eneste som var intr. med spesialen var jo slutten da man så hva som skjer i neste episode.

Argh! Jeg får abstinenser, må få sett episode 21 :p

Men The Journey er vel bra får de som ikke har sett så mye på LOST, så de kan få en liten oppsummering hvis de har har planer om å begynne å se på serien :)

Lenke til kommentar
Det eneste som var intr. med spesialen var jo slutten da man så hva som skjer i neste episode.

den traileren har vert ute lenge ;)

Men The Journey er vel bra får de som ikke har sett så mye på LOST, så de kan få en liten oppsummering hvis de har har planer om å begynne å se på serien :)

du ser da ikkje samandraget av serien før du begynner å sjå heile serien. det blir da ikkje spennande då.

Lenke til kommentar

Da jeg følger TVNorge så vil jeg ikke lese hele tråden, pga spoilere - men jeg vil bare tipsere dere om http://www.lost-norge.net som har ett forum for de som følger TVNorge og ett forum for de som følger episodene i USA - så da kan man velge hvor man skal diskutere.

Det er forresten muligheter åpne for 3-4 sesonger, etter en uttalelse fra en av produsentene. Sesong 2 er allerede bekreftet. Genial serie!

Lenke til kommentar

@ttt: Men det var fortsatt det jeg syntes som var bra med den siden jeg ikke hadde sett den før.

Hvordan mener du at man skal begynne å se på det da? Er mye vanskligere å starte å se på episode 21. Tror ikke dem fortstår en døyt av hva det handler om da. Men om man ser sammendrag fra 01-20 skjønner man mer.

Tror ihvertfall jeg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvordan mener du at man skal begynne å se på det da? Er mye vanskligere å starte å se på episode 21. Tror ikke dem fortstår en døyt av hva det handler om da. Men om man ser sammendrag fra 01-20 skjønner man mer.

Tror ihvertfall jeg :dontgetit:

trudde du meinte at du først skulle sjå the journey, for så å begynne å sjå serien frå episode ein. men sjølvsagt vist du har tenkt å hoppe rett inn i serien, så kan det lønne seg å sjå the journey.

Lenke til kommentar

Åååå gleder meg til de siste episodene. Litt forvirring om The Journey var episode 21 eller ikke; i følge TVhome.com var det nummer 21, og de gjenværende episodene er 22, 23, 24, 25 og 26 (24, 25 og 26 er èn epsiode, men delt i 2 slik at 24 blir 1 uke og de to neste blir uken etter).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...