Peppep Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Er ikke godt å si. Vet at Jesus har blitt nevnt, spesielt siden episoden ser ut til å ha et Jesus/kristendom-tema. Men det ligner ikke på den tradisjonelle fremstillingen av Jesus, da. gus? Skulle sikkert være Gud. Endret 2. april 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Var ihvertfall bøtter med religiøse hentydninger i siste episode. Locke som ble "sammenlignet" med Jesus, korset de fan og den falske presten, heroinet i jomfru maria dukken..... Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Her er bilde.. Her er den vettu NBC'S "ER" IKKE lost Hva er det du snakker om ?? NBC's "ER" er vel "Akutten" på godt norsk. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Når kommer episode 20 ut? Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 sikkert på onsdag eller torsdag Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 (endret) Okei. Så episode 19 i går da. Er enig med at den var litt snodig ja. Hvor kom flyet fra? Hvem var presten? Hva skjer med Boone? Hmmm. Mange spørsmål dukka opp i hodet mitt da ja. Endret 3. april 2005 av Rome Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 "presten" kom vel fra flyet, og han var vel neppe en ekte prest siden d va dop i flyet (?) Lenke til kommentar
diversity Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Var sikkert forkledning for å slippe gjennom tollen elns, Undercover Priest Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde med Locke og faren hans. Er det noen her som er så snille at de orker å fortelle litt? Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg synes slutten på episode 19 var fordømt spennende. Gleder meg til episode 20 Lenke til kommentar
Edvino Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde med Locke og faren hans. Er det noen her som er så snille at de orker å fortelle litt? faren og mora til locke lurte han til å gi faren den ene nyra hans, han gjorde det da frivillig for de ble gode venner, men etter transplantasjonen avbrøt faren all kontakt med han. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Jeg fikk ikke helt med meg hva som skjedde med Locke og faren hans. Er det noen her som er så snille at de orker å fortelle litt? faren og mora til locke lurte han til å gi faren den ene nyra hans, han gjorde det da frivillig for de ble gode venner, men etter transplantasjonen avbrøt faren all kontakt med han. Blodig takk! Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er bra det går ann å leve et helt normalt liv med en nyre da.. Lenke til kommentar
knut100 Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg og noen venner på meg har vedda på hva som er under luka i den store "metallboksen" i bakken. Vil ikke si hva vi trodde det var, men hva tror dekk? Gleder meg som en gris til neste episode! Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) i den store bettong/metall boksen i bakken trur jeg det er energikilden, den som sender signalet i 16 år. Endret 5. april 2005 av War Lenke til kommentar
War Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) EDIT: dritt henge-forum Endret 5. april 2005 av War Lenke til kommentar
diversity Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er bra det går ann å leve et helt normalt liv med en nyre da.. Er vel fortsatt ganske kjip å få en "stjålet" Lenke til kommentar
covah Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Det er bra det går ann å leve et helt normalt liv med en nyre da.. Helt til den ene man har igjen ryker... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 i episode 20 som kom ut idag så daua boone og claire føde barnet sitt, faen, no er det lenge til neste episode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg