Mattlakk Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) heisann... Skal lage klan side.. og de sidene jeg lager blir litt "kjedelige" Noen som har lyst til å Lage F.eks bare index.html Bare skriv "tekst" eller noe isteden for å skrive om oss.. Kan lage info siden og sånn selv utfra index siden... mvh /me Endret 7. februar 2005 av crawford Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Først ville jeg skiftet emnetittel da den er lite beskrivende,, Noen som har lyst :!: ...til å ha sex Neida, skal være seriøs, men skift du. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hvor mye betaler du? Hvis ingen betaling, er det kun en utvei for deg hvis du er 100% desperat for en hjemmeside Clantemplates.com. Synes det er litt tåpelig at du tar på deg et oppdrag når du mener at dine sider blir for kjedelig. Lenke til kommentar
phanti Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Han har vel tatt på seg oppdraget siden han selv er oppdragsgiver. Uansett så håper han på at noen gjør dette gratis, siden det er imot retningslinjene å betale noen/ta betalt for noe arbeid her inne. Men det visste du sikkert Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Har ikke tenkt å betale noen ting jeg.. Spurte om noen hadde lyst til å lage et design bare.. Skal skifte topic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå