Gå til innhold

Nå har eg fått Resident Evil 4

siDDis

Anbefalte innlegg

Jeg er en stor Resident fan... Har spilt igjennom alle de 3 første... Og er veldig redd den 4. har gått veldig langt bort fra de tidligere konseptene... Har den det? Eller er den gode gamle/skumle resident følelsen der enda?? =) Hvor fortsetter egentlig story'n fra?

Latterlig at den kommer på ps2 forresten...selv om de opprinnelige var på PS...

Nintendo rocker! ;)

Story'en har hittil ikke så mye med de tidligere spillene å gjøre, untatt karakterene da, og jeg er akkurat kommet til disk 2.

Personlig synes jeg stemningen er skikkelig Resident Evil, og selvom angsten har gått over til panikk, så er det ennå masse gode creepy scener. Det er mye mer actionfyllt, men med mindre du holder RE-serien helligere enn Bibelen, så er det en glimrende oppfølger i ånden. Og uansett så er det absolutt et av de gøyeste spillene på lenge, lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kvifor vente? Koster jo faktisk mindre å bestilla der frå USA og betale moms+toll og frakt i tillegg.

Betalte 550kr totalt eg, med leveringstid på 4 dager. Vil koste like mykje her, om ikkje 50-100 kr meir.

Hms, jeg forhåndsbestilte fra dvdboxoffice før jul, og fikk det i midten av januar. Betalte bare 314,- jeg da :innocent:

JEPP, spillet er bare helt konge! Var redd de hadde laget et spill som ikke levde opp til RE-navnet (skulle ikke være Zombier og blablabla), men de har bare toppet resten av serien:)

Litt henvisning til tidlig i tråden ang importering av spill...jeg ser ikke at det kan få andre følger enn at de greier å utgi spillene samtidig over hele verden. Når det er såpass enkelt som det faktisk er å bestille fra USA (Canada i dette tilfellet), så burde de være intelligente nok til å gi ut i Europa samtidig.

Nu vel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...