Boralis Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Registrerer at forumet fortsatt er tregt, noe det har vært temmelig lenge nå. Må til tider vente rundt et minutt før det klarer å skifte side. Nei det er ikke noe galt hos meg da jeg ikke har slike problemer på andre forum . Synest bare dette er temmelig irriterende da det er et problem som har vart temmelig lenge . Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Når det skjer hos meg, lukker jeg firefox og åpner på nytt. Da pleier det å gå som vanlig. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg har akkurat de samme problemene i dag. Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Godt noen fler sier fra, sist jeg prøvde, fikk jeg liten respons Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jeg bare trykker på linken en gang til jeg, så går det fortere Lenke til kommentar
TSP Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=371594 og http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=367375&st=20 TSP Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Jepp, tregt er ordet, av og til står det bom fast! Irriterende.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Som noen nok har lagt merke til ble det utført litt service på forumet i dag tidlig, så får vi se om ikke det vil hjelpe en del på. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Håper du fikk ordnet det nå.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 QUOTE (Ueland @ 08/02/2005 : 09:26) Som noen nok har lagt merke til ble det utført litt service på forumet i dag tidlig, så får vi se om ikke det vil hjelpe en del på. Vel kan ikke si jeg merker den store forskjellen, enten funker det bra (tidvis) eller så går det helt i sirup, til tider klarer jeg ikke komme inn på sidene Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nå er det ikke holdbart. Det tar lang tid før noe som helst skjer, det er rett og slett irriterende å surfe her (med all respekt for HW og de involverte som nok er smertelig klar over problemet). Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Samme her. Hver gang jeg poster så står den bare å loader.. men kommer ikke lenger. hvis jeg trykker F5 så kommer den frem. så det er bare kjempe treigt Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Nå har forumet fungert perfekt siden mitt forrige innlegg, la oss håpe det fortsetter Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fortsatt problemer for meg, forumet "hopper ut" i opptil 30 sek. stadig vekk. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jepp,var vissst for snar til å "friskemelde" det, nå virker det som det er falt ned i sirupstønna igjen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Prøver å quote på flere innlegg men det står bom stille! Er litt lei nå.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 For å fortelle raskt om grunnen til dagens stopp da. Web-serveren vår (altså den andre snille serveren vår) fikk i dag for mye å gjøre, av den enkle grunn at vi satte ny besøksrekord, noe som serveren ikke helt likte dessverre... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ok,men dette gjelder ikke bare for i dag men stort sett hver dag . Hva kan dere gjøre for å rette på dette og når kan en forvente at forumet vil være stabilt ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 QUOTE (Snekker`n @ 09/02/2005 : 23:12) Ok,men dette gjelder ikke bare for i dag men stort sett hver dag . Hva kan dere gjøre for å rette på dette og når kan en forvente at forumet vil være stabilt ? en grei løsning er som oftest å kaste flere servere på problemet, dog er jo ikke det bare bare alltid Ser at andre har innført "maks brukere" pålogget på en gang, dog tror jeg ikke det er noe for oss. enkelt sagt: vi vurderer hva vi skal gjøre for å få fikset ting, en dato våger jeg ikke å gi. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det viktigste er jo at noe blir gjort.. Det blir jo stadig fler brukere. Synes rekorden blir slått stadig jeg. Jeg vet at forum sjefene kommer til å komme med en bra løsning. *stoler på dere* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg