notalive Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, praktisk prosjekt-gruppa, noen gutter i klassen min planlegger å arrangere en klassetur til Hemmavann eller Tærnaby, ski/snowboard/akebrett-weekend eller hva jeg nå skal kalle det. Jeg er jo ikke en sportsutøver av noe slag, så jeg har heller ikke noe skiutstyr... spørsmålet er jo da om jeg skal kjøpe skiutstyr for èn tur? jeg synes selv det er litt feil med tanke på at det blir jo bare brukt en gang, det er ikke billig heller Lenke til kommentar
likferd Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hva med å leie ski/brett den dagen? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 jeg kjøpte ifjor, var egentlig ikke noen skientusiast, men ble så løye at nå er jeg i trekket ofte! Lenke til kommentar
notalive Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hva med å leie ski/brett den dagen? det har jeg ikke tenkt på håper ingen andre kommer på den muligheten jeg vil foresten ikke på tur da, er jo ikke friluftsmenneske men er jeg heldig blir det en frivillig tur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå