Gå til innhold

Ny 17" LCD skjerm

jossy

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal skaffe meg en ny LCD skjerm til bursdagen min. Får den av mamma og pappa, og de vil ikke betale alt for mye. Er denne skjermen fra PSdata god til spilling?

Link

Noen forslag til en god skjerm for lite peng? Er 12ms lite? Eller mye? Hvor mye har en CRT skjerm vanligvis? Jeg ser litt på denne, men hadde vert fint med en LCD skjerm!

Link

På forhånd takk, fyller snart året så hadde vært greit med svar litt raskt ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til den skjermen du har linket til, men 12ms er ikke mye - det er faktisk noe av det lavere som er å få kjøpt.

En annen ting som er så kjekt med forumet her, er at det garantert er minimum tre andre som har stilt det samme spørsmålet som deg den siste uka, derfor kan søkefunksjonen hjelpe deg noe vanvittig.

Du kan jo også ta å snakke litt mer med ditt opphav og finne ut noe mer nøyaktig hvor mye de gidder å bruke på en skjerm til deg. Da er det kanskje enklere å foreslå noe.

Eller se her under budsjett, eller les denne artikkelen. To fine sider som kan hjelpe deg til å gjøre et informert valg. Lykke til :)

Edit: leif

Endret av Skarphedin Olsen
Lenke til kommentar
Kjenner ikke til den skjermen du har linket til, men 12ms er ikke mye - det er faktisk noe av det lavere som er å få kjøpt.

En annen ting som er så kjekt med forumet her, er at det garantert er minimum tre andre som har stilt det samme spørsmålet som deg den siste uka, derfor kan søkefunksjonen hjelpe deg noe vanvittig.

Du kan jo også ta å snakke litt mer med ditt opphav og finne ut noe mer nøyaktig hvor mye de gidder å bruke på en skjerm til deg. Da er det kanskje enklere å foreslå noe.

Eller se her under budsjett, eller les denne artikkelen. To fine sider som kan hjelpe deg til å gjøre et informert valg. Lykke til :)

Edit: leif

Takk for hjelpen ... jeg skulle egentlig bare vite om skjermen duger med 12ms ... for ellers ser den veldig god ut ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...