eoj_ Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei. Hvor kan den nyeste versonen av linux nedlastes? Og hvo heter den? Espen Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 www.linuxguiden.no Les der før du spør meir her. GNU/Linux kjem som mange distribusjonar. Dei mest kjente gratise er vel Debian, Slackware, Gentoo, Fedora, Mandrake, SuSE Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei. Hvor kan den nyeste versonen av linux nedlastes? Og hvo heter den? Espen hva* Brukt EDIT knappen då... Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Ok, men hvem anbefaler dere på Forum? Har tengt til å skaffe meg Linux nå. Espen Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 Hei. Hvor kan den nyeste versonen av linux nedlastes? Og hvo heter den? Espen hva* Brukt EDIT knappen då... Ok. Visste ikke hvordan man gjorde det. Grunnen til at det er så mange like er at internetten hang seg opp, og jeg trukkte som en tulling. Espen Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lykke til med Linux! Jeg anbefaler deg LFS eller Arch Linux. De kan du finne på linuxguiden.no! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Lykke til med Linux! Jeg anbefaler deg LFS eller Arch Linux. De kan du finne på linuxguiden.no! Tror ikke Linux From Scratch er noe for en nybegynner. Det er vel bedre å starte med f.eks. Fedora eller SuSE, eventuelt Debian eller Slackware for de som ønsker seg en utfordring. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) OT: Lykke til med Linux! Jeg anbefaler deg LFS eller Arch Linux. De kan du finne på linuxguiden.no! :!: OnT: Anbefaler Fedora for komplette nybegynnere, evnt. SUSE hvis du har DVD-brenner. Endret 7. februar 2005 av Gimper Lenke til kommentar
einarjh Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Ubuntu slår meg som usedvanlig greit til nybegynnere. For å svare på AKKURAT det du spør om, så heter nyeste versjon av Linux 2.6.10 og kan lastes ned her: http://www.kernel.org/ Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2005 ok Takk til alle svar. Dere ser nok fler spørsmåø fra meg herretter når jeg får instalert Linux. Espen Lenke til kommentar
ratix Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Nyeste linux kan lastes ned fra http://kernel.org Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Kan jo nevne at Slackware 10.1 akkurat er sluppet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Fiksa opp i litt dobbelposting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå